Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות מזעזע באוטו דיפו סניף חוצות המפרץ


colauti 9
שימו לב! השרשור הזה בן 4330 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אדם הביע כעסו בצורה עניינית והצדק עימו

 

לדעתו ולדעתך. אחרים, כולל אותי, חושבים שלהאשים את הקופאית זה לא עניני ולא מוצדק.

 

ולכן, עם כל הכבוד שאני רוחש (ואני בהחלט רוחש!) לצחות לשונך, גם אני חושב שטעות בידך ובידו של פותח השרשור במקרה זה.

 

צר לי.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כאן בית משפט ואין מבחינתי ויכוח אם ואיך לגבי הפקידה ומהלך תיאור "חווית הקניה" באופיס-דיפו. פשוט צרמו באוזניי (עיניי) הביטויים של E אבל אני מרשה לעצמי לכתוב שכוונת כולנו הובנה כראוי ללא גלישה לאלימות מילולית ועל כך- תודה.

 

בידידות, beer_mug.gif

 

ליאור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור, צורת הדיבור שלי היא תוצר של עצבים וחוסר סובלנות כלפי אנשים שצועקים על נותני שרות ללא כל סיבה והגיון.

 

אני מודה שמילותי עלולות להתפרש כתוקפנות אגרסיבית ומגעילה שאינה שונה מצורת הדיבור של ערס ממוצא, אך לא זאת כוונתי.

לצערי יכולת הביטוי שלי בכתב שואפת לאפס ולכן משתלבות לפעמים מילות תואר לא ראויות, אך אני מבטיח לך שמאחורי המסך מסתתר אדם די רגוע שלא היה מרשה לשרשור זה לגלוש לאלימות מילולית כזו או אחרת:-) .

 

המשך ערב מהנה,

ערן

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
אני לא מצדיק את הנהלת אוטו דיפו בנושא כיבוד התו.

 

אבל אתה ידידי יצאת ישראלי :|

 

כולה מדובר בקופאית מסכנה ויצאת עליה כאילו מדובר מינימום בסמנכלית אוטו דיפו.

 

"אתם עושים צחוק מהלקוחות שלכם" תגובה בזויה ומגעילה מצד לקוח קמצן שנעלב מזה שלא מכבדים את התוים המחורבנים שלו.

 

ובקשר ל "מה אני יכולה לעשות" שקופאית פלטה, מה אתה באמת חושב שהיא כבר יכולה לעשות?

 

לשלם מהכיס שלה בשביל לכבד את התווים שלך? ללכת לצרוח על מנכ"ל אוטו דיפו? מה, מה בדיוק אתה רוצה שתעשה?

 

עוד ישראלי שלא מבין איך זה לעמוד מהצד השני של הדלפק :?

 

אכן כן, כמו שאמרו לפניי חסכת לי לכתוב את התגובה. עצוב מאוד שככה אנשים מתייחסים בישראל.

 

ליאור, כל כעסי מופנה לצורה בה תוקף פותח השירשור את ה"שירות המזעזע" אותו קיבל .

 

אני מבין את התיסכול של פותח השירשור בנוגע לאי כיבוד התווים אך אינני מסכים לצורה בה בחר להטיח האשמות על הקופאית שנכחה במקום.

במידה ופותח השירשור היה מספר כי כאשר ניגש לסניף אוטו דיפו הקרוב לביתו וזו על מנת שיוכל לרכוש מכל טוב החנות בעזרת התווים אשר ברשותו אך נענה בתשובה כי חברת אוטו דיפו איננה מוכנה לקבל את תוו וכאן היה עוצר לא הייתי מקלס את פותח השירשור בצורה בה בחרתי.

טענתי היחידה לפותח השירשור היא שהוא בחר להפיל את חוית הקניה\חוסר קניה שלו בקופאית המסכנה שלא ידעה כיצד להגיב על תלונות האדון היות והיא עובדת פשוטה שרק אוכפת את הנהלים ולא היא שקובעת אותם.

 

לכן שים לב שפתחתי את הודעתי הראשונה במשפט "אני לא מצדיק את הנהלת אוטו דיפו בנושא אי כיבוד התו."

הקופאית איננה אשמה בחוסר אונו של האדון ואיננה ראויה ליחס העויין אותו קיבלה מפותח השירשור,

"אתם עושים צחוק מהלקוחות שלכם" הינה התגובה הכי מגעילה שלקוח יכול לפלוט כלפי עובדת בחברה, כיצד הקופאית שולטת בהחלטות החברה? יש לך תלונות פנה ישירות להנהלה הראשית ועזוב את הקופאית בשקט היא הרי לא יכולה לעזור לך.

 

וכאן הבעיה שלי, השירות שר קיבל פותח השירשור מהקופאית מקובל לחלוטין ואפילות תקינה, הקופאית הייתה היתה יכולה לומר גם "ככה זה וזה מה יש, לא טוב לך, לך חפש"

ישנה צורה מנומסת לפתור בעיות אפילו מהסוג הזה

דוגמא:

לקוח: "שלום אני מועניין לרכוש את המוצרים הבאים האם את מקבלים את התווים הנ"ל?"

קופאית: "לא"

לקוח: "מדוע לא?הרי רשום בפרוש כי חברתכם אמורה לקבל תווים אלה?!"

קופאית: "הנהלת החברה החליטה שלא לאשר שימוש בתווים אלה ואפילו הפיצה מכתב שמפרט על כך"

לקוח: "לא הייתי מודע לכך, האם יש דרך בה תוכלי לעזור לי בנושא או האם תוכלי להפנות אותי לגורם שכן?"

קופאית: " לצערי בגלל שמדובר ביום שבת אף אחד הממונים אינו זמין, אתה מוזמן לחזור ביום X בוא מנהל הסניף נמצאו הוא יוכל לעזור לך"

לקוח: " תודה רבה ויום טוב לך"

 

לא היה עדיף לכולנו אם כך הייתה מתנהל השיחה? אבל דבר שכזה אינו יכול להתרחש היות והישראלי הממוצא הוא בהמה חסרת כל תרבות שמחפש רק להרים את קולו עד אשר יקבל את מבוקשו.

הרי במידה ובאמת היה מעוניין במוצרים אותם בחר, יכל האדון לשלם בכל אמצעי אחר שהוא אינם התווים, אבל למה שיעשה זו הרי הוא קיבל תווים וראס בן אמו הוא ישתמש בהם.

 

כשאתה צועק - שומעים אותך,

כשאתה מדבר - מבינים אותך,

כשאתה מחייך - אוהבים אותך.

 

אין פה שום בעיית שירות מצד סניף חוצות המפרץ אלא בעיה של אי כיבוד תווים מצד חברת אוטו דיפו וזו ידידי בעיה שיותר מתאימה להגדרה של "אי כיבוד הסכם מזעזע באוטו דיפו".

 

לילה טוב,

צודק בהחלט, אני לא יכול שלא להסכים איתך. חבל שאנשים לא מנסים טיפה יותר לשם דגש על תקשורת בין אישית במדינה הזו. חייתי בחו"ל מזה כאשור ועד היום קשה לי להתרגל לבהמיות הישראלית הטיפוסית. לדבר בנימוס עם בן אדם אחר זה חינוך שבה מהבית. למרבה הצער הרבה הורים לא שמים דגש על כך.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...