Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט שיפוץ שברולט בלייזר 1983


ערן rob
שימו לב! השרשור הזה בן 1292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההבדל הוא בספיקת האויר cfm אתה יכול להתמודד הקרבורטור תוך כדי מתן מנות דלק ושמירה על יחס אויר דלק

זרימת אויר איטית מדי או מהירה מדי נקבעת על ידי קוטר הלועות או מיקום חרירי הדלק והונטורי ,כלומר העיגול שבמכרז הלוע הפועל במצב חצי מצערת עד מלאה בתאוצה

המעגלים השונים מגיבים בהתאם למהירות זרימת האויר אשר המנוע יונק ,שוב עד כמה שאני זוכר קרבורטור זה היה קשה לכיול למנועי 350 עם סעפת וקמשפט מקורי ,שוב צור קשר עם אדלברוק הסבר את המצב ותוכל לקבל נקודת פתיחה קרובה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

very nice

 

great great job

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדכון נוסף לגבי חיישן החמצן.

החלפתי את המוטות בקרבורטור כך שיתאימו לפי הטבלה של אלדברוק לכיוון העני ביותר האפשרי בקרבורטור הזה.

התוצאה עדיין לא מספיק טובה.

בשיוט הרכב עדיין נוסע על תערובת עשירה מדי - ז"א חסר אוויר בשביל כמות הדלק שנכנסת.

 

בהמשך לתגובה של yigaljet בדקתי קצת יותר לעומק את האתר של אדלברוק ומצאתי כי:

קרבורטור 1412 כמו שיש אצלי מוצהר לעבודה בספיקת אוויר של 800CFM ומותאם לרכבים משופרים או כאלה בנפחים גדולים מאוד

קרבורטור למנוע סטנדרטי (רק 5.7 ליטר) מכויל עבור ספיקת אוויר של 600CFM

 

זאת גם הסיבה שאני לא מצליח להגיע לתערובת מתאימה, למרות שהקרבורטור מכויל על המינימום האפשרי.

 

בכל מקרה, אני שמח שהתקנתי את חיישן החמצן, כי בלעדיו לא הייתי מגיע למסקנות האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היית אומר שיש לך 800 cfm מזמן היית מקבל המלצות להחליף,זה הרבה יותר ממה שאתה צריך כך שזה רק פוגע.

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

לפני קצת יותר משנה סיפרתי את סיפורה של זמבורה .

סיפור מרגש :lol: על פירוק בזוקת ההגה והחזרתה לחיים של הזמבורה.

 

היום עם נסיון רב בהרבה מזה שהיה לי לפני שנה פירקתי את בזוקת ההגה בשנית על מנת להחליף את המנגנון של האיתות.

עם השנים הפלסטיק שמחזיק את המנגנון התייבש ונשבר, אחד מהקפיצים שאחראי על הפסקת האיתות לאחר סיבוב ההגה נעלם ובקיצור המכלול כולו זקוק לרענון.

 

החלקים הנכונים הוזמנו מבעוד מועד ולרגל המאורע גם יצרתי כלי עבודה אותו מתארים GM בספר הרכב.

כלי זה שתפקידו לכווץ את הקפיץ הראשי שנמצא בתוך ההגה הופך את פירוק ההגה לקל ומהיר.

לפני שנה ניסיתי לאלתר כלי אותו המצאתי אני ולמרות שהצלחתי לבצע את העבודה, אין מה להשוות בין קלות הביצוע היום לאז.

 

המטרה של הכתיבה היום היא לא לפרט את כל שלבי העבודה, אלא רק להדגיש את אותם השלבים החשובים באמת.

את חלקם לא ביצעתי בפעם הראשונה ואחרים נאלצתי לבצע מספר פעמים עד שהגעתי לתוצאה הרצויה.

 

בגלל בעיה בהעלת תמונות, ההמשך עוד יגיע....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והרי התמונות המובטחות, עם הסברים קצרים המלווים כל תמונה.

 

 

השלב הראשון הוא להדגיש את התפקוד של שני הקפיצים שנמצאים במנגנון ואת המקומות אותם צריך לגרז עם הגריז הדיאלקטרי.

(גריז שאינו מוליך חשמל וכך אינו גורם לקצר בין המגעים השונים, מצד שני מסכך ושומר מפני קורוזיה)

 

 

השלב השני הוא לשים לב כאשר מרכיבים את טבעת הצופר (או כל שם עברי אחר שתרצו לתת לה) לשתי הבליטות אשר תפקידם להחזיר את ידית האיתות לאחר פניה.

 

 

השלב השלישי חשוב לא פחות והוא מרכוז ההגה.

משום מה החליטו ב GM ששלב מרכוז ההגה יהיה דווקא כאשר מרכיבים את טבעת הצופר.

בהגה ישנו חור אחד ויחיד אשר מתמרכז עם טבעת הצופר רק בדרך אחת.

אם בשלב הרכבת טבעת הצופר לא מירכזתם אותה - יהיה צורך לפרק הכל ולהתחיל מההתחלה אחרי הרכבת ההגה.

Jimmy89.jpg

Jimmy90.jpg

Jimmy91.jpg

Jimmy92.jpg

Jimmy93.jpg

Jimmy94.jpg

Jimmy95.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

 

פשוט תענוג.

תרשה לי להביע את הערכתי המלאה לפרויקט.

המשך כך ביסודיות והתמדה , ובסוף תהיה לך הנעה כפולה והמבין יבין!!!

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני חודשיים וחצי בעזרת חיישן החמצן וכמה מילים שזרק לאוויר yigaljet הבנתי סופית שהקרבורטור שלי גדול על המנוע.

אז עכשיו אני שמח לבשר כי קרבורטור חדש הותקן ולמרות שהוא נראה כמעט כמו הישן, ישנם כמה שינויים משמעותיים.

הלוע של הקרבורטור החדש קטן יותר מאשר בקרבורטור הישן.

ניתן לראות את זה בפס האדום שהוספתי על כל אחת מהתמונות.

 

עכשיו עם הקרבורטור החדש, קיט הכיול וחיישן החמצן, הצלחתי להגיע למצב נסיעה עם חיישן חמצן שנמצא רוב הזמן בטווח של תערובת אידיאלית.

הסיפור עדיין לא נגמר, בגלל שישנם מצבים בהם החיישן "מדווח" על תערובת עשירה.

בקרוב מערכת ההצתה תוחלף ואז אחזור לדינמומטר לכיול של שתי המערכות במקביל. (גם דלק וגם הצתה)

Jimmy96.jpg

Jimmy97.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עושים כשהטסט השנתי כבר ממש מעבר לפינה ובמבט מלמטה רואים את התמונה הבאה -->

 

 

(הסיפור המלא ממש בקרוב או "המדריך המלא להחלפת אטם פיניון")

RPS_01.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...