Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס החדשה [כ"ע]


idan_rut
שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עברתי מקום עבודה(הייטק) בין הרכבים שהוצעו לי לקחת דרך ליסניג יש גם את הפורד פוקוס החדשה.

היות והיא "חדשה" אין לי הרבה ידע, על הרכב.

אם מישהו עשה נסיעת מבחן, שמע, יודע ממקור ראשון ולא ממה שכותבים עליה בעיתונים אשמח לשמוע

סך הכל מבין כל המכוניות שהציעו היא הכי חדשה, ככה שאני בהחלט שוקל לחתום עליה בליסניג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה חיפוש בפורום 'ייעוץ ברכישת רכב', כתבתי שם חוות דעת אחרי נסיעת מבחן, ויש שם עוד כמה.

בגדול, שורה תחתונה - הרכב הכי טוב לדעתי היום בליסינג. לבעלי משפחות - הטורר מומלצת מאד (סטיישן באותו מחיר של הסדאן).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואאלה אתה חושב שזה הרכב הכי טוב היום בליסניג? אני ממש שמח לשמוע חיפשתי איזה חיזוק ככה.

 

כמובן שלפני אני צריך לעשות בירור גם כמה יורד לי מהשכר אתה ידוע אם על רכב יורד מהנטו או מהברוטו.

 

שאלה נוספת- חשבתי לקפוץ לאלבר לבקש מהם נסיעת מבחן- האם מקובל לבקש סיבוב על הרכב טרם לקיחתו בליסניג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את החישוב אם כדאי לך או לא היית צריך לעשות ברמה העקרונית עוד לפני שאתה חושב על איזה רכב לקחת.

בגדול בממוצע זה יוצא משהו כמו 3000 ש"ח בנטו, זה משתנה בתלות במקום העבודה, בחברת ליסינג וכו'.

האם זה משתלם לך - זה סיפור בפני עצמו, תלוי כמה את מרוויח, כמה ק"מ אתה עושה בשנה, האם אתה מקבל

החזר הוצאות נסיעה מהעבודה במקרה שלא לוקח ליסינג וכו'. זה חישוב די מורכב, יש ברשת כל מיני מחשבונים

שאתה מזין את הפרמטרים שלך ונותנים לך תמונה די מדוייקת. זה אחד לא רע :

http://www.ccalcs.com/php/index.php?page=LeasingCalc

 

בגדול אני יכול להגיד לך שאם אתה נוסע פחות מ-25-30K ק"מ בשנה, זה לא משתלם. מעל זה מתחיל להשתלם.

 

נסיעת מבחן אתה יכול לעשות פשוט בסוכנות של פורד הקרובה למקום מגוריך, לא צריכה להיות בעיה.

תגיד שאתה שוקל לקנות באופן פרטי, אל תזכיר ליסינג אחרת לא יתייחסו אליך..מנסיון.

אתה יכול גם לבקש מקצין הרכב במקום העבודה סיבוב על אחד הרכבים של העובדים אם יש כאלה שכבר קיבלו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן נכנסתי לפורד אתמול בערב נתנו לי סיבוב ממש קצרצר כי לא נרשמתי קודם, אז נרשמתי מחדש לעוד שבוע וחצי ואז אקבל את הרכב לשעה.

בכל אופן מהזמן הקצר שנהגתי התרשמתי מהרכב חבל על הזמן.

נראה לי אני הולך על זה.

ממש התלהבתי מהרכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

תרשה לי להציע לך את האופציה הפולקסווגנית - סקודה אוקטביה!

היא פחות יפה, פחות חדשה, פחות מרשימה, פחות בטיחותית (4 במקום 5 כוכבי Euro. NCAP נראית כמו מונית - אבל:

1. היא מרווחת.

2. באותו המחיר של הפוקוס.

3. יש לך 2 ראשי תיבות, שעושים את הבדל: TSI ו-DSG.

 

תחשוב על כך.

 

שבת שלום

 

שי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס מצוידת גם תיבה רובוטית עם שני מצמדים כמו הdsg ומהסיבוב הקצר שעשיתי התרשמתי שהיא פוע ל ת יותר טוב מהתבה של פולקסווגן במיוחד במהירות נמוכה.

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטביה מצויינת, רק שפעם אחרונה שביררתי לגביה לא היה שום צפי למלאי, אי אפשר אפילו לפתוח הזמנה.

מדובר על זמן אספקה של מינימום 4-5 חודשים לדעתי.

הפוקוס יותר יפה לדעתי ויותר מאובזרת. מבחינה דינמית היא גם יותר טובה לפי כל המבחנים. לא נסעתי על האוקטביה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס מצוידת גם תיבה רובוטית עם שני מצמדים כמו הdsg ומהסיבוב הקצר שעשיתי התרשמתי שהיא פוע ל ת יותר טוב מהתבה של פולקסווגן במיוחד במהירות נמוכה.

 

מאוד מוזר שאתה מציין את זה כי כל עיתונאי בארץ ובעולם שבחן את הרכב ונהג מעבר "לסיבוב קצר" העביר ביקורת על הגיר ובעיקר ציינו לרעה את ההתנהגות שלו בנסיעה איטית ועירונית. כנראה שהם לא מבינים כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד מוזר שאתה מציין את זה כי כל עיתונאי בארץ ובעולם שבחן את הרכב ונהג מעבר "לסיבוב קצר" העביר ביקורת על הגיר ובעיקר ציינו לרעה את ההתנהגות שלו בנסיעה איטית ועירונית. כנראה שהם לא מבינים כלום.

 

פורד כבר הוציאה עדכון תוכנה לבעייה, ראה קישור מצורף למטה. אני מאמין שכל הרכבים החדשים כבר יוצאים אחרי העדכון הזה, אבל שווה לוודא בסוכנות...

 

http://wheels.blogs.nytimes.com/2011/10/26/transmission-woes-addressed-by-ford-but-too-late-for-consumer-reports/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס והאוקטביה הם המשפחתיות מובילות. אני כבר עם 1500 ק"מ עם הפוקוס החדשה ( 1.6 סטיישן ) לאחר שביליתי זמן רב גם במחיצת האוקטביה.

 

מבחינת הגיר: הDSG מבצע את העברת ההילוכים מהירה יותר מה POWER-SHIFT . אבל בזחילה ברמזורים יש יתרון לפוקוס יותר חלק פחות קפיצות , אולי בעיקר בגלל חוסר הכח ב TSI מתחת ל1500 סל"ד.

השילוב של ה TSI-DSG עדיף מבחינת הביצועים על השילוב של הגיר והמנוע בפוקוס.

הניהוג בפוקוס עדיף על האוקטביה, הפוקוס פה מובילה את קבוצת המשפחתיות פשוט מעולה.

 

לגבי נוחות: המיתלים בפוקוס נוחים יותר , המירווח באוקטביה במושב האחורי גדול יותר. לאוקטביה יש יתרון גדול בנושא המיזוג למושב האחורי.

 

בבחירה יש הרבה לטעם ולהעדפה האישית.

 

אני העדפתי את ה פוקוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...