Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש מכיוון סרן אחורי - פורד אסקורט, 79


max
שימו לב! השרשור הזה בן 7536 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב!

 

בזמן אחרון - יומיים שלושה אני שומע רעש נוראי מכיוון REAR AXLE (אני אשתדל לדייק במונחים שנימרוד לא יצחק עליי) במהירות מעל 80 קמ''ש. רעש דומה לרעש של מיסבים קידמיים דפוקים, אבל מיסבים קידמיים הוחלפו לא מזמן ובכלל הרעש מגיע מאחורה. אני חושד במיסב המרכזי של גל הינע - שזה הכי קל, אבל אני פוחד שזה אחד המיסבים בדיפרנציאל. הספר אומר שזה כנראה לא מיסבי ה-HALF SHAFTS כי הם צריכים לדפוק ולא לעשות רעש רציף. איך אני יכול לבדוק מה הבעיה, או אולי למישהו זה כבר קרה?

אם כבר, כמה יכול לעלות דופרנציאל חדש קומפלט? אנא עזרו לי כי הבעיה מאוד מעיקה.

 

תודה, מקס.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תבדוק אם יש לך שמן בדיפרנציאל. צריך להיות שם פקק מילוי שדרכו אפשר לבדוק ולהוסיף.

אם נסעת ללא שמן, רוב הסיכויים ש"שרפת" את השיניים (למעשה את הציפוי שלהן), והפיתרון היחיד הוא החלפת הדיפרנציאל.

בתור "עזרה ראשונה" אפשר לנסות לשים שמן סמיך מיוחד של MOLYCOAT שיכול להקטין קצת את הרעש. אפשר למצוא אותו בחנויות שמתמחות בשמנים, והוא מוגדר כ"תוסף לממסרות והנעים סופיים".

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי לאכזבך,הרעש הוא ממיסבי הדיפרנציאל,בעייה מוכרת באסקורטים האלו.היתה לי אסקורט 79(מספר רישוי 436-866,אולי מישהו מכיר?)עם מנוע 1.6,וגם בה הדיפרנציאל השמיע מן המהום שמופיע בכל מהירות.מאחר והיה צורך לפרק את כל הדיפרנציאל,ואין סיכוי לגרום לנזק או בעייה בטיחותית,הנחתי לזה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך ידידי

יש לי פורד אסקורט 76 מה שמכונה ברנדה

גם לי היה רעש מכיוון האקס האחורי ובסופו של דבר זה היה מיסב גלגל ימין

תרים את האוטו עם המגבה ממרכז "הביצה" של הדפרנציאל

תניח יד אחת בחלקו הפנימי של גלגל ימיןועם יד אחת סובב את הגלגל ,אותו הדבר תעשה בגלגל השני

שים לב לרעשים ונסה לחוש עם היד רעידות או מאין הפרעות לגלגל להיסתובב

לאחר כל זה ועדיין לא מצאת את המיסב בגלגל יכול ליהיות שזה מהבקקס עצמו

ישנם4 מיסבים: 2 לקורונה ו2 לפיניון עצמו

לא קשה לפרק את זה כלל

צור קשר לפני פירוק מיסב 050-6533379

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך ידידי

יש לי פורד אסקורט 76 מה שמכונה ברנדה

גם לי היה רעש מכיוון האקס האחורי ובסופו של דבר זה היה מיסב גלגל ימין

תרים את האוטו עם המגבה ממרכז "הביצה" של הדפרנציאל

תניח יד אחת בחלקו הפנימי של גלגל ימיןועם יד אחת סובב את הגלגל ,אותו הדבר תעשה בגלגל השני

שים לב לרעשים ונסה לחוש עם היד רעידות או מאין הפרעות לגלגל להיסתובב

לאחר כל זה ועדיין לא מצאת את המיסב בגלגל יכול ליהיות שזה מהבקקס עצמו

ישנם4 מיסבים: 2 לקורונה ו2 לפיניון עצמו

לא קשה לפרק את זה כלל

צור קשר לפני פירוק מיסב 050-6533379

ירון מאיר

 

אז במקום להרים את האוטו מאחורה ולבדוק אפשר לעשות את זה בנסיעה ולפנות ולשמוע אים יש רעש בסיבוב שמאלה או ימינה בנוסף על זה אפשר לסים נסורת דקה בסרן אך אים הרעש מפסיק יש לשפץ את הסרן ולא להמשיך ולסוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[quoteאז במקום להרים את האוטו מאחורה ולבדוק אפשר לעשות את זה בנסיעה ולפנות ולשמוע אים יש רעש בסיבוב שמאלה או ימינה בנוסף על זה אפשר לסים נסורת דקה בסרן אך אים הרעש מפסיק יש לשפץ את הסרן ולא להמשיך ולסוע

 

 

 

לא כל נהג יכול לזהות מהיכן מגיע הרעש

מה גם זה יכול להטעות אז הכי בטוח זה להרים את חלקו האחורי של הרכב ולבצע את הבדיקה המדוייקת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיניין הוא שלא מצאתי בספר איך להחליף מיסבים בגלגלים אחוריים. כתוב שם שיש מיסבים אבל לא על גלגלים אלא בקצוות ה-HALFSHAFTS בתוך האקס - ז''א צריכים להוציא אותם מתוך הסרן(מקווה שהסברתי את עצמי...) בכל מקרה, בינתיים שימנתי היטב את המיסב המרכזי של גל הנע וניקיתי אותו טוב והרעש פחת בהרבה עד כדי שנראה לי שנעלם לגמרי.

אבל אני רוצה לדעת - באיזה שמן משתמשים לבק-אקס באופן רגיל, פעם בכמה זמן מחליפים אותו, ואם בכל זאת אצטרך האם יש איפה להשיג חלקים לדיפרנציאל? או שיש מקומות שעושים להם אובראולים?

 

תודה, מקס.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקס צור קשר אני יסביר לך בטלפון הכי טוב

היה לי אותו הדבר

זה לא קשה בכלל

גם לדיפרנציאל וגם מיסבי גלגל

ירון 056-533379

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7536 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...