Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השוואה בין Aston Martin DB5 ל- Jaguar E Type


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין לראות...

 

ו... שימו לב מה קורה כשקצת עוזרים למכוניות הישנות עם רכיבים חדישים :wink:

 

Jeremy Clarkson: 21st century's engineering with 60's styling, that's a pretty unbeatable combination



 

חלק ראשון:

http://www.youtube.com/watch?v=jccwmahIXAg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

חלק שני:

http://www.youtube.com/watch?v=iwiO_bYe3Po דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

האמת שנתקלתי בקטע הזה לפני כמה שבועות. יש לו נקודה מסויימת- רכיבים חדשים עם עיצוב ישן. הכל שאלה של נכונות ( ומחיר :lol: )

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

טוף גיר תכנית ענקית, אבל לא בכל מה שקשור לענתיקות...

 

אני לא יודע מה נתוני הביצועים של הונדה אקורד 2.4, אבל אפילו אם אסטון מרטין שיקרו ויש "רק" 280 כ"ס, אני רוצה כזה!!!

מי שעמד פעם ליד אסטון מרטין (במקרה שלי db6 לא יכול להישאר אדיש. הסאונד של הדבר הזה הוא המדהים ביותר ששמעתי אי פעם, גם את האי טייפ שומעים אפילו שג'רמי קצת מקשקש, וזה נשמע לא מהעולם הזה.

 

אפשר לקחת 300sl אגדית ולבחון מולה אימפרזה טורבו דור ראשון שמן הסתם עולה באנגליה 500 פאונד ועוד ישאר עודף, וזה לא יהיה כוחות, אז מה??? זה לא בדיוק הקטע ברכב אספנות והאמת לא באף רכב. זה לא כמה מהר, זה איך היא עושה את זה וכמה התרגשות וכיף לכל החושים יש בדרך.

 

יש לטופ גיר קטע קבוע של לקחת כל מיני אייקוני אספנות ולהראות כמה הן מגוחכות. אפשר לסלוח להם כי זו תכנית ענקית באמת, אבל לא בקטע הזה...

×
×
  • תוכן חדש...