Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוקטביה 1.2TSI - מה זמן ההמתנה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לצערי היא קטנה מידי בשבילי, אני צריך רכב כמה שיותר גדול

חוץ מזה שאני נוסע די הרבה ואין לי כח לתיבת ההילוכים שלהם

 

מה ההדל במחיר לדגמים אחרים של אוקטביה? 1.8T 1.4T

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מה ההדל במחיר לדגמים אחרים של אוקטביה? 1.8T 1.4T

 

גם 1.4 אין ולא יהיה :(

לגבי 1.8 זה כבר בהחלט יקר מידי

פורסם

is99, גם אני חשבתי שסקודה זו אחת האופציות הטובות. אבל עכשיו הגעתי למסקנה שזה לא אומר בכל מחיר. אני עדיין לא פסלתי את אוקטביה, אבל בהחלט בודק רכבים אחרים. אם אמצא משהו יחסית טוב, אני אוותר על אוקטביה, עם כל היתרונות והחסרונות שבזה. לדעתי זה לא צריך לבוא בכל מחיר ולא משנה מה. אבל זו רק דעתי.

פורסם
is99, גם אני חשבתי שסקודה זו אחת האופציות הטובות. אבל עכשיו הגעתי למסקנה שזה לא אומר בכל מחיר. אני עדיין לא פסלתי את אוקטביה, אבל בהחלט בודק רכבים אחרים. אם אמצא משהו יחסית טוב, אני אוותר על אוקטביה, עם כל היתרונות והחסרונות שבזה. לדעתי זה לא צריך לבוא בכל מחיר ולא משנה מה. אבל זו רק דעתי.

 

תראה גם אני לא פוסל אופציות אחרות

רק לפני כמה שעות חזרתי מרנו, בדקתי את פלואנס, לצערי לא אהבתי

 

יש פוקוס חדשה שצריכה להגיע מתישהו גם אותה אבדוק, פשוט בינתיים לא מצאתי חלופה אחרת

פורסם

אני יודע לגבי הפוקוס. גם קרוז עם מנוע טורבו צריכה להגיע. זה רכב גדול, כמו שאתה מחפש. הבעיות עם אלו שצריכים להגיע זה תאריך לא ברור וכנראה מחיר גבוה.

פורסם

גם אני קיבלתי יחס ממש לא מזמין בסקודה, התאכזבתי מאוד.

בפולקסוואגן היחס היה עדיך אבל גם שם קיימת בעיית מלאים והמשלוחים הבאים שיגיעו כוללים רק רכבים בשחור, לבן וכסוף עם מנועי 1.6.

פורסם
תראה גם אני לא פוסל אופציות אחרות

רק לפני כמה שעות חזרתי מרנו, בדקתי את פלואנס, לצערי לא אהבתי

 

יש פוקוס חדשה שצריכה להגיע מתישהו גם אותה אבדוק, פשוט בינתיים לא מצאתי חלופה אחרת

 

חשבת אולי לבחון את השברולט קרוז? יותר חזקה מהרנו, יותר מאובזרת, יפה לפי דעתי תיקח נסיעת מבחן ואולי היא תענה על הדירשות שלך.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
בראבו

חזקה הרבה יותר אמינה יותר טיפולים פחות יקרים (אגב 3 שנים אחריות) מעוצבת יותר ואישית אני מרגיש בה טוב וסולידי יותר.

 

החסרון העיקרי שלה היא תיבת ההילוכים הרובוטית הנוראית אבל מה לעשות היבואן של פיאט לא רוצה להרוויח או להתקדם לאנשהו ולהביא את הTCT

 

*פיאט יותר אמינה מפולקסוואגן?

 

בכל בכבוד (ויש כבוד לפיאט) - אמינות מעולם לא היתה הצד החזק של האיטלקים...

 

*(Fix It Again Tony)

פורסם

השאלה אם פיאט אמינה מפולקסוואגן היא שאלה פתוחה והתשובה לה, למרות דעתך המקובעת, אינה ממש ברורה. גם ההכללה הנוגעת לאיטלקים ואמינות, אינה במקום כשמדובר ברכב מודרני. ואגב מודרני, אני לפחות רואה יותר פיאט אונו בנות עשרים ומעלה מאשר הרבה מכוניות אחרות בנות גיל דומה, אבל גם בזה אין רבותא. בקיצור, היגיע הזמן לצאת מהקבעון הזה, לפיו השאלה אם האוטו שלך יהיה במוסך יותר מאשר בבית, תלויה בראש וראשונה במוצאו. על דבר אחד אין חולק והוא שלוש שנות האחריות בפיאט לעומת שתיים כאלו בצ'מפיון.

ותוספת קטנה להודעה שציטטת, התיבה הרובוטית של פיאט אינה רהוטה כמו DSG נניח, אבל היא רחוקה מלהיות נוראית והיא הרבה יותר נעימה בתגובה ובשימוש מתיבות רובוטיות אחרות, כמו אלו שבמכוניות יפניות מסוימות. ואשר לתיבה הפיאטית כפולת המצמדים, לא ידוע לי שהיא בכלל קיימת בבראבו.

×
×
  • תוכן חדש...