Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסובארו ליאונה די.אל 1600 1987 שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי סחטיין על ההשקעה ובאמת כל הכבוד איך ששיפרת את הסוברו.

 

ישר כוח!

 

בשבילי לראות אדם שמשקיע כספים לא מעטים על שיפורי יופי בסוברו לאונה זה יותר מעניין מסרט פתיחות של פורשה.

 

תאמינו או לא.

I should win a fucking AWARD for being me

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תאמת מכל הדברים , שדי לא לטעמי באוטו ... אני חייב לציין שהחיבור של הקונסולה באמצע יצא ממש מגניב , היית אולי צריך לבחור צבע יותר אפרפר , אבל זה כבר אתה , מדדת וחתכת הכל מעץ ואיך צבעת? וחיברת?

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אבל למה ספויילר של אלמרה?????????

 

אני כמעט בטוח שקנית אותו ב"סכום סימלי" :mad::mad:

 

אין מילים :evil::mad::mad:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
תאמת מכל הדברים , שדי לא לטעמי באוטו ... אני חייב לציין שהחיבור של הקונסולה באמצע יצא ממש מגניב , היית אולי צריך לבחור צבע יותר אפרפר , אבל זה כבר אתה , מדדת וחתכת הכל מעץ ואיך צבעת? וחיברת?

 

 

 

את הבנייה מעץ עשיתי לבד ,מצאתי בחוץ כמה חתיכות טובות של עץ מסוג "בוק" ישרתי את החתיכות ובאוטו עשיתי מדידות סימנתי הכל בעט על העץ והתחלתי לנסר ,אחרי שכל החלקים היו מוכנים לקחתי דבק נגרים מיקצועי והדבקתי ,לאחר ההדבקה לקחתי מסמרים קטנים מאד קטנים כדי להוסיף תמיכה נוספת כדי שזה לא יתפרק וזה הכל .

את כל הפרויקט הזה לקח לי לעשות 4 ימים .

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם

כמה הארות\ הערות:

 

1. המדבקות של סובארו ממש לא במקום שם, ולטעמי הם לא מוסיפות כלום.

 

2. הבנייה מעץ יצאה יפה, וזה בעצם הדבר היחידי שיפה באוטו הזה.

 

3. הספויילר לטעמי מיותר.

 

4. מומלץ לא לכוון את המושבים לתנוחת שכיבה.

 

5. שכחת מדבקת "אל-פחד" או "ריגר".

 

סה"כ עוד סובארו שהפכה לסובארו "פשע".

פורסם
לא נעים לי להיות המניאק (טוב אולי קצת כן נעים) , אבל למה נראה לך הגיוני לעלות את זה לכאן ?

זה כולה סובארו ליאונה , פחות או יותר הרכב הכי נפוץ , הכי סתמי, הכי משעמם בישראל .

זה כמו להיכנס לפורום אוכל ולספר על המנה חמה הנפלאה שזה רק עשית .

זה כמו להיכנס לפורום אומנות ולהראות את הציור החדש של הילד עם הנזלת מהגן .

זה כמו להיכנס לפורום דוגמניות ולהשאיר תמונה של שלי יחימוביץ' .

זה כמו להיכנס לפורום של חובבי מוטוריקה ולהעלות תמונה של ... בעצם , זה מה שעשית.

בקיצור, זה לא מעניין אף אחד . :mad:

סליחה?!?

אני ממש נדהמתי נגיד משתמש רגיל היה רושם את זה ניחה אבל מנהל מה לעשות שזה האוטו שלו , הקטילה הזאת ממש ל אהייתה במקום אולי לא היה לא מספיק כסף לקנות אוטו אחר ..

בסך הכל הבנ אדם רצה להראות את העבודה שלו ושאנשים יתחסו אלייה, במקרים כאלה כאשר אין מה להגיד עדיף לא להגיד כלום.

ועכשיו לתגובה שלי אני חושב דווקא שמבין כל אלה ששיפרו את הסובארו ליאונה שלהם זה השיפור ויפי הכי נורמלי שראיתי (אמממ אני חושש לומר בטוב טעם ) אבל בכל זאת מה שהרשים אותי זה העבודת עץ בפנים בהחלט משהו יפה.

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם

הבניה יצאה יפה מאוד. העיקר שתמשיך להשקיע ולטפח את האוטו לפי טעמך, אל תתייחס לכל ה"מפרגנים"...

להביע דעה מותר, אבל למה לזלזל בעבודה של הבחור?

תגובה כמו של שלומי (המנהל!), פשוט מורידה מערכו של הפורום וחבל.

פורסם

רגע,אם הוא מנהל אז אסורה עליו דעה שלילית?

הוא בנאדם כמו כל אחד ומותר לו להביע את דעתו כמו כל משתמש "רגיל" לא משנה אם הוא מנהל או לא.

פורסם
רגע,אם הוא מנהל אז אסורה עליו דעה שלילית?

הוא בנאדם כמו כל אחד ומותר לו להביע את דעתו כמו כל משתמש "רגיל" לא משנה אם הוא מנהל או לא.

 

מותר לו,אבל זה לא יפה מצידו דווקא בגלל שהוא מנהל.

הוא אמר שזה לא מעניין אף אחד וזה סתם עוד סובארו שרואים כל פינה.

אותי ועוד כמה אנשים זה עניין,במיוחד עם הקבינה מעץ שהוא עשה.

נו טוב זה עוד סובארו שרואים כל פינה...

אבל לא לזלזל ככה בבן אדם שהשקיע.

פורסם
לא נעים לי להיות המניאק (טוב אולי קצת כן נעים) , אבל למה נראה לך הגיוני לעלות את זה לכאן ?

זה כולה סובארו ליאונה , פחות או יותר הרכב הכי נפוץ , הכי סתמי, הכי משעמם בישראל .

זה כמו להיכנס לפורום אוכל ולספר על המנה חמה הנפלאה שזה רק עשית .

זה כמו להיכנס לפורום אומנות ולהראות את הציור החדש של הילד עם הנזלת מהגן .

זה כמו להיכנס לפורום דוגמניות ולהשאיר תמונה של שלי יחימוביץ' .

זה כמו להיכנס לפורום של חובבי מוטוריקה ולהעלות תמונה של ... בעצם , זה מה שעשית.

בקיצור, זה לא מעניין אף אחד . :mad:

 

 

 

מה שנאמר מה שמותר לרבי לא מותר לחסדים.

ממש התנהגות למופת!!!

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
לא נעים לי להיות המניאק (טוב אולי קצת כן נעים) , אבל למה נראה לך הגיוני לעלות את זה לכאן ?

זה כולה סובארו ליאונה , פחות או יותר הרכב הכי נפוץ , הכי סתמי, הכי משעמם בישראל .

זה כמו להיכנס לפורום אוכל ולספר על המנה חמה הנפלאה שזה רק עשית .

זה כמו להיכנס לפורום אומנות ולהראות את הציור החדש של הילד עם הנזלת מהגן .

זה כמו להיכנס לפורום דוגמניות ולהשאיר תמונה של שלי יחימוביץ' .

זה כמו להיכנס לפורום של חובבי מוטוריקה ולהעלות תמונה של ... בעצם , זה מה שעשית.

בקיצור, זה לא מעניין אף אחד . :mad:

 

 

 

מה שנאמר מה שמותר לרבי לא מותר לחסדים.

ממש התנהגות למופת!!!

 

 

מילה בסלע שתיקה בשיניים.... :roll:

פורסם

כל הכבוד שאתה משקיע באוטו,זה נחמד לראות,אבל כל אחד והטעם שלו.

 

הערה:בתגובה שלי אני הולך לעסוק על המראה של המוכניות ולא על הביצועים!!

 

בקשר לכמה תגובות של החבר'ה פה ולאו דווקא לשל שלומי,רק שתדעו מבחינת יופי (לא ביצועים אלא מראה נטו) גם פיז'ו 205 לא יפה שתהיה GTI וכו' לא משנה היא פשוט לא יפה,גם טויוטה יאריס וסיטרואן וולקן ועוד ,אלו מכוניות בלי טעם מבחינת מראה צר לי הן מרובעות מבחינת מראה בדיוק כמו הסובארו הנ"ל,וגם הפיאט אונו טורבו שאני רוצה לקנות בעצמי בכלל לא יפה,אז נכון הן לא נפוצות על הכביש כמו הסובארו אבל בכל זאת מבחינת מראה הן מרובעות לחלוטין.

 

אז לכל אלו שחושבים שהם יותר טובים מהחבר'ה כמו הבחור עם הסובארו תחזרו לפרופורציות אין לכם מכוניות על,יש לכם מכוניות כביש רגילות מבחינת מראה אולי בביצועים האופי ספורטיבי.

 

רוצים לתת ביקורת בונה מותר ואפילו רצוי,אבל מפה ועד השפלה וליגלוג יש מרחק גדול.

 

רוצים מכוניות יפות לדעתי הונדה שנתון 92-95 גרסות האצ'בק וסדאן,מיצובישי קולט,רובר (כן כן רובר)200 ו214,אלפא רומאו מאמצע שנות התשעים והלאה ועוד.

 

אפשר להגיד לבחור שמה שהוא עשה עם העץ יפה,אבל להדביק מדבקות על הרכב ולכתוב על הגלגל זה קצת ילדותי וכדאי שיוריד את זה,זו ביקורת בונה ורצוי שישים לב לשגיאות כתיב לפני שהוא מפרסם.

 

חלק מהתגובות היו מזעזעות ואני לא מגזים :!:

פורסם

תראה אחי, אני גם מאוד מכבד את מה שעשית ולכן אתן לך ביקורת בונה, ולא ביקורת להעליב או לפגוע בך...

 

בנינו קשה להוסיף לסובארו ספויילר ומדבקות של סובארו ושזה לא יראה כמו של ערסים, ששומעים מוזיקה שמקורה מהמזרח :lol:

 

כדי להוריד את התדמית הרעה ששרויה בנתיים על האוטו שלך תוריד את הספויילר ודחוף את המדבקות של הסובארו, הבפנים יפה לאאלה אחי, אבל מבחינה חיצונית עדיף שתשאיר אותה טיבעית כי עם המדבקות והספויילר זה נראה על הפנים אחי.

 

קבל את התגובה שלי כביקורות בונה...

Honda hornet 600

 

פורסם

לכל המתלהמים\ילדים\מפרגנים\אנשים שרוצים לחיות בעולם מושלם.

 

המקום הזה הוא לאנשים שחובבים מכוניות ונהיגה, הייתי רוצה להאמין שמי שאוהב נהיגה ומחליט לקנות אוטו, לא קונה סובארו DL .

מבחינתי, ההחלטה הזו בלבד יוצרת מצב של אי התאמה וחוסר מכנה משותף ביני לבין המשתמש ,שלא לדבר על קונסלת הבוק המרכזית, ספויילר האלמרה האימתני ומדבקות הסובארו בגאון (כאילו שלא יודעים שזה סובארו, מזל שהודעת לכולם ).

אתם חייבים להבין שכאן זה לא כיכר העיר , לא כל בן אדם שקונה רכב ושותף אותו כל שבוע הוא חובב רכב .

חובב רכב הוא זה שסדר העדיפויות שלו קצת שונה .

מי שקונה את האוטו הכי משעמם בעולם ושם עליו נוצות אינדיניות בתירוץ ל "השקעה ברכב" מבחינתי לא מתאים לכאן .

פורסם
לכל המתלהמים\ילדים\מפרגנים\אנשים שרוצים לחיות בעולם מושלם.

 

המקום הזה הוא לאנשים שחובבים מכוניות ונהיגה, הייתי רוצה להאמין שמי שאוהב נהיגה ומחליט לקנות אוטו, לא קונה סובארו DL .

מבחינתי, ההחלטה הזו בלבד יוצרת מצב של אי התאמה וחוסר מכנה משותף ביני לבין המשתמש ,שלא לדבר על קונסלת הבוק המרכזית, ספויילר האלמרה האימתני ומדבקות הסובארו בגאון (כאילו שלא יודעים שזה סובארו, מזל שהודעת לכולם ).

אתם חייבים להבין שכאן זה לא כיכר העיר , לא כל בן אדם שקונה רכב ושותף אותו כל שבוע הוא חובב רכב .

חובב רכב הוא זה שסדר העדיפויות שלו קצת שונה .

מי שקונה את האוטו הכי משעמם בעולם ושם עליו נוצות אינדיניות בתירוץ ל "השקעה ברכב" מבחינתי לא מתאים לכאן .

 

אולי הוא קנה את הסובארו כי זה מה שמתאים לצרכים שלו?או לזה היה לו כסף?

בגלל זה הוא לא מתאים לכאן?בגלל שאין לו רכב ספורטיבי ויש לו אולי "סדר עדיפויות שונה"?

לא ניראה לי.... :?

אולי הוא אוהב נהיגה רגוע יותר?כן כן יש כאלה....(לא אני...)

אז הוא לא מתאים לפה כי הוא לא אוהב נהיגה ספורטיבית?

לי יש טויוטה קורולה חדשה 1.6(מהעבודה) אז גם אני לא מתאים לכאן?

אולי פיאט אונו טורבו היתה יקרה לו...או לא מתאימה לצרכיו....?

בסדר,הוא לא שיפר אותו...הוא שם מדבקות וספוילר של אלמרה(שלא הכי מתאימים וכדי שיוריד)ובנה בעצמו קבינה מעץ...שיצא יפה(יותר מהרגיל :idea: ).בגלל זה הוא לא שייך?!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...