Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל התשבוחות על רון גורמות לי לחשק לסיים כבר את האחריות...

הוא לא מורשה ובשנה וחצי הקרובים מותר לי ללכת רק למורשים של צ'מפיון.

 

מה עם המגב ששרט את השמשה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
גילעד, מאוד קשה לי לקבל את מה שאתה אומר.

 

צריך לזכור שהסיבה שהוא היה צריך לעשות היתה שהוא ניסה להתקין את זה לבד.

עם כל הכבוד, רכב המתוכנן בצורה ראויה (וללא חיוב הצרכן ליצרן בלבד) לא אמור לדרוש קידוד כלשהו כאשר מחליפים חלק שכזה (ידית וינקרים איננה מערכת ABS,ESP,AIRBAG בה יש חשיבות להתקנה/רישום/קידוד יחודי) ואם התקנה ביתית (שלמרבה הצער אינה גרועה יותר מהתקנה במוסך) של ידית וינקרים גורמת לכל כך הרבה בעיות תוכנה אז זה אומר דרשני. לא היה אזישהו שירשור על החלפת נורות בפנסים הקידמים ברנו שמבוצע במוסך בלבד?:shock:

דבר שני, אז יש אולי רכבים אמינים יותר אבל לא כל אחד רוצה אמין וזהו.

בהנחה כי הדילמה היא בין מאזרטי עם בעיות אמינות לבין "מיצוברו" אמינה באותו מחיר אז אתה צודק:smile:. אולם, איזה מהרכבים הדומים לאאודי A4 (מבחינת מחיר/ביצועים/התנהגות) סובל מבעיות אמינות שכאלה?

אין דבר כזה יצרן שאף רכב שלו לא נכנס למוסך בתקופת האחריות.

נכון, אבל זה לא כבוד גדול במיוחד. מה הנקודה כאן?

אז עם כל הכבוד, כל אחד יקנה מה שבא לו ואף אחד לא צריך או אמור לבקר את זה.

שוב, קשה לי לקבל זאת. מן הסתם רצוי להעביר את הדיון הזה לפורום "ייעוץ ברכישת רכב" כדי שרוכשי רכב יהיו מיודעים לבעייה זו.

בנוסף, עצם העובדה שיש את מוסך רון וניתן לסמוך עליו, כן מושכת אנשים למותג בסך הכל במיוחד אם מדובר ברכישה של משומש שלא בתקופת האחריות.

בנוסף, עצם העובדה שיש תקלות מסוג זה לא ממש מושכת אנשים למותג בסך הכל במיוחד אם מדובר ברכישה של משומש שלא בתקופת האחריות.:-P

 

 

 

חיים, אני חי ונושם גולפים החל משנות ה-80, אני חייב לציין שבעיות חשמל ברכבי הקונצרן הינו נדיר ורוב הבעיות הם תוצאה של רשלנות מוסכים ובמיוחד התקנות מקומיות של אזעקות/מערכות שמע/קודנים...

 

ברכבי קונצרן VAG החל מגולף דור 5 כול רכיבי מערכת החשמל וגם הווישרים מנוטרים על-ידי מחשב הנוחות או מחשב בודי ואכן רבים מהרכיבים הללו חייבים קידוד מחדש ורוב הדברים נכונים גם לייצרנים אחרים.

 

מה לעשות...

איזה כייף לי :)

פורסם
לא ברור מה הסיפור : הוא הביא ידית מפירוק שלא ברור מה עבר עליה קודם וביצע תיקון בצורה לא מקצועית בלי ידע מוקדם על העניין.

זה בערך מתמצת את הסיפור .

אנשים קונים רכב יקר , אבל מנסים לחסוך ומתקנים לבד (בלי להבין) , ומשלמים יותר בסוף .

פורסם
כל התשבוחות על רון גורמות לי לחשק לסיים כבר את האחריות...

הוא לא מורשה ובשנה וחצי הקרובים מותר לי ללכת רק למורשים של צ'מפיון.

 

אם אני זוכר נכון, היה תיקון בתקנות משרד התחבורה ומותר לך לתקן בתקופת האחריות בכל מוסך מורשה משרד התחבורה ללא כל פגיעה באחריות כל עוד התיקון נעשה בחלקים מקוריים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מנסיוני כחשמלאי רכב בעבר, למעלה מ 30% מתקלות החשמל היו מעשי ידי אדם, החל מבעלי הרכב, דרך שרותי גריה וחילוץ ותחנות תידלוק וכלה ב"מוסכניקים" שונים.

בברכה - רפי לין

פורסם
לא ברור מה הסיפור : הוא הביא ידית מפירוק שלא ברור מה עבר עליה קודם וביצע תיקון בצורה לא מקצועית בלי ידע מוקדם על העניין.

לפני שעושים עבודה כזו צריך לחקור היטב את הנושא, רצוי בספרות הטכנית הרשמית. יש דברים שרק מוסך יודע ולא הכל זה לפתוח ברגים , להחליף ולהחזיר.

סליחה, לא מובן לי. אנחנו מדברים כאן על ידית וינקרים! תיקון ידית וינקרים ממוחשבת המתחברת ב CAN למחשב הנוחות מטיבעו אמור להיות פשוט. לפתוח ברגים, להחליף ולהחזיר (זאת אחת מהסיבות לשימוש הרב ברשת מקומית ברכב, פשוט "תקע והפעל"). המכשלה נגרמה להבנתי כתוצאה מכך שידית הוינקרים הממוחשבת מקודדת וזאת ללא שום צורך לדעתי. קרא את מה שכתב פותח השירשור:
נכנסו לפעולה 2 מחשבי דיאגנוסטיקה , לפטופ אחד, אילן ופלאפון, ולאחר כ-3 שעות עבודה עם הפסקת שירותים אחת בלבד, ההתראות נעלמו כליל, והסליל כרית אויר הישן חזר לאיפה שהיה. מתברר שבידית וינקר-וישר יש גם קודים של המערכות לעיל שמשודרים למחשב, ייחודיים לכל רכב, וכולם נדפקו ונמחקו כשהחלפתי את החלק.
וכל זאת כדי להחליף ידית וינקרים? אני מאוד מקווה בשבילו כי לא יהיו לו תקלות חמורות יותר כי אקסטרפולציה פשוטה של הסיפור הזה רומזת שיצטרכו להחזיר את הרכב ליצרן לביצוע התיקון:?

 

ברכבי קונצרן VAG החל מגולף דור 5 כול רכיבי מערכת החשמל וגם הווישרים מנוטרים על-ידי מחשב הנוחות או מחשב בודי ואכן רבים מהרכיבים הללו חייבים קידוד מחדש ורוב הדברים נכונים גם לייצרנים אחרים.
מרק, לשם מה הקידוד מחדש? התקן היושב בכתובת רשת קבועה (כמו ברשת CAN) אינו זקוק לשום קידוד/הקצאה/משהו אחר, במקרה הגרוע ביותר (פונטוציומטר דוושה לדוגמה) יהיה צורך באיפוס/לימוד וזה הכל. ככל שאני קורא את השירשור הזה אני מתרשם כי היצרן מנסה לעשות "קופה" על חשבון בעל הרכב.
  • ספונסר פורום
פורסם

קודם כל תודה לפותח השרשור על הפרגון .

 

על מה כל המהומה ,רכב בן 8-9 שנים שהתקלקלה לו ידית האיתות וזה גם לא דבר

שכיח בדגם הזה ,בכל מקרה הבחור שניסה להחליף לבד עשה כמה פעולות מוטעות שאיני יודע

בדיוק מה הם ,בין היתר ניסה לאפס את התקלות שנוצרו דרך הוואג קום שברשותו .

כנראה בלי כוונה שינה את קידוד ה ESP וה ABS לקוד שלא מוכר עיי שאר המחשבים ברכב

ולכן הופיע לו אורגן אורות של כמעט כל הנורות האפשריות כי המחשבים לא תיקשרו ביניהם .

מאחר ומחשב הESP/ABS מתאים להרבה רכבים מרכבי הקבוצה ,קיימת אפשרות לקידוד המחשב

למאפיינים המיוחדים לאותו רכב כגון :דגם רכב ,סוג תיבה,סוג מנוע ,קוטר חישוקים ,רמת גימור וכו

דווקא שיטה חכמה ופשוטה למי שיודע ומכיר את המערכת .

כמו כן חיישן סיבוב הגה לא היה ממורכז .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אתה נכנס למוסך עם רכב באחריות???

 

מה כ"כ מיוחד בלהכנס למוסך עם רכב באחריות ?

 

אני נוסע ברכב בן שנה וחצי, היו 3 או 4 כניסות למוסך לתיקונים שונים באחריות, לא רואה בזה שום דבר חריג.

 

עם כל הכבוד, יש רכבים פשוטים יותר ואמינים יותר - שלא מביאים בנאדם לחכות לסוף האחריות כדי לטפל במוסך אחר, אלא פשוט לא מביאים אדם למוסך ברכב באחריות :shock: וגם לא אח"כ!!! בין טיפול לטיפול.

 

 

אם כל מה שהיה מעניין אנשים זה רק רכב שנוסע ממקום למקום ללא תקלות וללא תיקונים - כולם היו נוסעים בסובארו ג'אסטי.

 

אבל יש אנשים שרוצים קצת מעבר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...