Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקת רכב להתייעצות - פיג'ו 307


shlomiabo
שימו לב! השרשור הזה בן 5017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

 

לקחתי היום פיג'ו 307 שנת 03 עם 63,000 קילומטר (נמוך מאוד) - יד שנייה לבדיקה במכון מ.מ.מ

 

הם לא היו ברורים בעניין התוצאות ולכן אני מפרסם אותם כאן. אשמח לשמוע מכם האם לרכוש את הרכב או לרדת מהעניין, תודה

 

אציין שהרכב שמור מאוד. (וגם את העובדה שאני לא מבין כלום במכונאות רכב)

 

מנוע - תושבות מנוע פגומות, לתקן קורוזיה וסימני נזילה בחיבור ראש מנוע ובית תרמוסטט. לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה.

 

שילדה ומרכב - תיקון בחזית שמאל, פגיעות פח ופגושים פגומים, תיקוני פח וצבע.

 

מערכת בלמים - לפרק גלגלים ולבדוק.

 

מערכת תאורה כולל מצבר - רעש ממתנע/לבדוק זר שיניים גלגל תנופה, ידית איתות פגומה

 

העברת כוח - נקישה בשילוב והחלפת הילוכים

 

מפחיד אותי בעיקר עניין הראש מנוע. האם מדובר בבעיה שבאמת יכולה לעלות לי אלפי שקלים או בכסת"ח של המכון

 

תודה רבה חברים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל כולל הכל נראה כמו כסת"ח רגיל, אני בשביל השקט הייתי הולך למוסך מורשה או מוסך אחר שמכיר את הרכב ואתה סומך עליו לבדוק את נושא הקורוזיה ולקבל הצעת מחיר לתיקון.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קונה נכבד,

 

שלמת ממיטב כספך על בדיקה במכון. לא הבנת את תוצאותיה ולא בקשת הסבר נוסף?!

אז על מה בדיוק שלמת כסף? האם על פולדר מהודר לתוצאות הבדיקה?

 

על פניו תוצאות בדיקה טובות.

יש להתמקח קלות על הפגיעה בחזית(לא נוראה, אך ניתן להוריד אי אלו זוזים).

וכפי שציין קודמי, לבדוק את נושא הנזילות והקורוזיה במוסך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידית איתות פגומה יכולה להגיע לכ-2000 ש"ח - שים לב.

 

מדובר ביחידה שכוללת גם את ידית מגבים והיא נוטה להתקלקל.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להחליף את התושבות מנוע, עניין הקורוזיה הוא כסת"ח.

בעניין הנקישות בהילוכים זה משהו שכל אדם עם קצת ניסיון יכול להרגיש (תחושה של מכה בין העברות הילוכים), אם הן לא קיימות אז זה כסת"ח.

 

מה שכן הייתי הייתי הולך לבדוק את המתנע וכמו שכבר אמרו לך ידית האיתות יכולה להיות עסק כואב עם זאת ה COM2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאון

אל תמהר ואל תהיה נמהר

קורוזיה בחיבור בית טרמוסטט או מתחת לסעפת צריך לבדוק בקפידה רבה.

דני לוי

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...