Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזה אגזוז לחץ?


Yellow_Cobra
שימו לב! השרשור הזה בן 7576 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אגזוז לחץ זה אגזוז עם צורה מיוחדת שמרכיבים על מנועי שתי פעימות - בדר"כ של אופנועים.

מבנה האגזוז יוצר לחץ במערכת הפליטה שמונע מתערובת הדלק/אויר לברוח לאגזוז לפני מהלך הדחיסה מכיוון שבמנועי שתי פעימות אין שסתומים שסוגרים את תא הבעירה.

באותו אופן, המבנה המיוחד יוצר תת לחץ שמסייע לפינוי גזי הפליטה בזמן המתאים.

 

הנה תמונה לדוגמה:

exhaust-fmf-honda-fatty.jpg

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין אגזוז לחץ במכונית.

 

 

 

חפש במנוע החיפוש בפורום הטכני "דוד אחורי פתוח" וכו'.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגזוז לחץ זה אגזוז עם צורה מיוחדת שמרכיבים על מנועי שתי פעימות - בדר"כ של אופנועים.

מבנה האגזוז יוצר לחץ במערכת הפליטה שמונע מתערובת הדלק/אויר לברוח לאגזוז לפני מהלך הדחיסה מכיוון שבמנועי שתי פעימות אין שסתומים שסוגרים את תא הבעירה.

באותו אופן, המבנה המיוחד יוצר תת לחץ שמסייע לפינוי גזי הפליטה בזמן המתאים.

 

אכן אין מכוניות בעלות אגזוז לחץ, אבל יש טרקטורונים ואופנועי 4 פעימות שמורכב עליהן אגזוז לחץ :idea:

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגזוז לחץ זה אגזוז עם צורה מיוחדת שמרכיבים על מנועי שתי פעימות - בדר"כ של אופנועים.

מבנה האגזוז יוצר לחץ במערכת הפליטה שמונע מתערובת הדלק/אויר לברוח לאגזוז לפני מהלך הדחיסה מכיוון שבמנועי שתי פעימות אין שסתומים שסוגרים את תא הבעירה.

באותו אופן, המבנה המיוחד יוצר תת לחץ שמסייע לפינוי גזי הפליטה בזמן המתאים.

 

אכן אין מכוניות בעלות אגזוז לחץ, אבל יש טרקטורונים ואופנועי 4 פעימות שמורכב עליהן אגזוז לחץ :idea:

 

לא. אין.

יש מי שקוראים לזה שם "אגזוז לחץ" בטעות - אותה טעות שנפוצה גם במכוניות.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגזוז לחץ למנוע 2 פעימות- מכיוון שבמנוע 2 פעימות אין שסתומי פליטה, בתהליך עבודה של הבוכנה שהוא בעצם גם תהליך יניקה נשאבים לחלל הצילינדר גם תערובת מבית הארכובה וגם גזים שרופים מהאגזוז ,הגזים הללו גורמים להקטנת חלל השריפה עם אותה כמות תערובת דלק וכך נוצר לחץ גבוה יותר, באזוז 2 פעימות רגיל יש תאי כליאה, תאי כליאה אילו יש להם 2 תפקידים, תפקיד ראשוןהוא לכלוא את הגזים הנפלטים על מנת שלא יברחו החוצה מהר , וכך יתאפשר למנוע לשאוב חלק מהם חזרה(לכן אם תורידו את האגזוז המנוע לא יתפקד כמו שצריך בסל''ד הנמוך)ככל שסל''ד המנוע עולה כך הוא פולט ודוחס את הגזים החוצה מהר יותר וחזק יותר ''ומשתמש'' בהם פחות, באגזוז משופר אין תאי כליאה , צורתו היא ונטורית לרוב על מנת ליצור מעבר גזים בחופשיות, והוונטוריות גורמת ללחץ גבוה יותר(מעבר אויר ממקום רחב למקום צר גורם ללחץ גבוה יותר) אבל אז יאבד המנוע כוח בסל''ד הנמוך ולכן לכפר על איבוד הכוח ישנו המשתיק שממתן את יציאת הגזים, כמה שדוד האגזוז קרוב יותר למנוע(דהיינו הצינור יציאה קצר) המנוע יגיב יותר טוב בסל''ד הנמוך, וכמה שהדוד מרוחק יותר מהמנוע ( דהיינו שופר ארוך יותר) ביצועי המנוע גבוהים יותר בסל''ד הגבוה.

לידיעתכם, מהנדסי אגזוזי 2 פעימות בעולם מרוויחים משכורת יותר גבוהה ממהנדסים בנאס''א, אבל בל נשכח שמנוע 2 פעימות הוא המזהם הגדול ביותר על האדמות, לכן עוברים היום יותר ויותר למנועי 4 פעימות.

במנוע 4 פעימות אין אגזוז לחץ, יש צינור יציאה שנקרא בעגה מקצועית אדרס ופרי פלוו, האדרס הוא הצינור שיוצא מהמנוע זהו צינור בדרך כלל עם קוטר גדול יותר ועם פחות עיקולים וסיבובים על מנת למנוע התנגשות גזים והתנגדות לגזים, אלא לגרום להם לזרימה חופשית וקלה ופחות לגרום למנוע להתאמץ לפלוט אותם גם הדוד הוא עם קוטר גדול יותר ובלי ''תאי התנגשות '' שגורמים לפי תקן הזיהום והדציבל לרעש גבוה ולזיהום, לכן דודים אלו גם פתוחים עם צינור ישר וגדול או צינור כפול אבל מרעישים יותר אני חוזר שוב במנוע 4 פעימות אין אגזוז לחץ אלא אגזוז זרימה חופשית לגרום למנוע לעבוד בצורה חופשית יותר וללא מאמץ בפליטתם, אגזוז לחץ מוסיף במנוע 2 פעימות עד 25 אחוז בביצועים, ואזוז זרימה חופשית במנוע 4 פעימות מוסיף עד כ18 אחוז מביצועי המנוע.

מקווה שהייתי לעזר בתימצות הזה

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגזוז לחץ זה אגזוז עם צורה מיוחדת שמרכיבים על מנועי שתי פעימות - בדר"כ של אופנועים.

מבנה האגזוז יוצר לחץ במערכת הפליטה שמונע מתערובת הדלק/אויר לברוח לאגזוז לפני מהלך הדחיסה מכיוון שבמנועי שתי פעימות אין שסתומים שסוגרים את תא הבעירה.

באותו אופן, המבנה המיוחד יוצר תת לחץ שמסייע לפינוי גזי הפליטה בזמן המתאים.

 

אכן אין מכוניות בעלות אגזוז לחץ, אבל יש טרקטורונים ואופנועי 4 פעימות שמורכב עליהן אגזוז לחץ :idea:

 

לא. אין.

יש מי שקוראים לזה שם "אגזוז לחץ" בטעות - אותה טעות שנפוצה גם במכוניות.

 

טל

 

 

אחרי שקראתי את התגובות פה, אכן ברור שאגזוז לחץ לא קיים במנועי 4 פעימות.

 

כרגע נפטר וויכוח רב שנים ביני לבין חברי. הצודק בו הוא אני.

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגזוז לחץ למנוע 2 פעימות- מכיוון שבמנוע 2 פעימות אין שסתומי פליטה, בתהליך עבודה של הבוכנה שהוא בעצם גם תהליך יניקה נשאבים לחלל הצילינדר גם תערובת מבית הארכובה וגם גזים שרופים מהאגזוז ,הגזים הללו גורמים להקטנת חלל השריפה עם אותה כמות תערובת דלק וכך נוצר לחץ גבוה יותר, באזוז 2 פעימות רגיל יש תאי כליאה, תאי כליאה אילו יש להם 2 תפקידים, תפקיד ראשוןהוא לכלוא את הגזים הנפלטים על מנת שלא יברחו החוצה מהר , וכך יתאפשר למנוע לשאוב חלק מהם חזרה(לכן אם תורידו את האגזוז המנוע לא יתפקד כמו שצריך בסל''ד הנמוך)ככל שסל''ד המנוע עולה כך הוא פולט ודוחס את הגזים החוצה מהר יותר וחזק יותר ''ומשתמש'' בהם פחות, באגזוז משופר אין תאי כליאה , צורתו היא ונטורית לרוב על מנת ליצור מעבר גזים בחופשיות, והוונטוריות גורמת ללחץ גבוה יותר(מעבר אויר ממקום רחב למקום צר גורם ללחץ גבוה יותר) אבל אז יאבד המנוע כוח בסל''ד הנמוך ולכן לכפר על איבוד הכוח ישנו המשתיק שממתן את יציאת הגזים, כמה שדוד האגזוז קרוב יותר למנוע(דהיינו הצינור יציאה קצר) המנוע יגיב יותר טוב בסל''ד הנמוך, וכמה שהדוד מרוחק יותר מהמנוע ( דהיינו שופר ארוך יותר) ביצועי המנוע גבוהים יותר בסל''ד הגבוה.

לידיעתכם, מהנדסי אגזוזי 2 פעימות בעולם מרוויחים משכורת יותר גבוהה ממהנדסים בנאס''א, אבל בל נשכח שמנוע 2 פעימות הוא המזהם הגדול ביותר על האדמות, לכן עוברים היום יותר ויותר למנועי 4 פעימות.

במנוע 4 פעימות אין אגזוז לחץ, יש צינור יציאה שנקרא בעגה מקצועית אדרס ופרי פלוו, האדרס הוא הצינור שיוצא מהמנוע זהו צינור בדרך כלל עם קוטר גדול יותר ועם פחות עיקולים וסיבובים על מנת למנוע התנגשות גזים והתנגדות לגזים, אלא לגרום להם לזרימה חופשית וקלה ופחות לגרום למנוע להתאמץ לפלוט אותם גם הדוד הוא עם קוטר גדול יותר ובלי ''תאי התנגשות '' שגורמים לפי תקן הזיהום והדציבל לרעש גבוה ולזיהום, לכן דודים אלו גם פתוחים עם צינור ישר וגדול או צינור כפול אבל מרעישים יותר אני חוזר שוב במנוע 4 פעימות אין אגזוז לחץ אלא אגזוז זרימה חופשית לגרום למנוע לעבוד בצורה חופשית יותר וללא מאמץ בפליטתם, אגזוז לחץ מוסיף במנוע 2 פעימות עד 25 אחוז בביצועים, ואזוז זרימה חופשית במנוע 4 פעימות מוסיף עד כ18 אחוז מביצועי המנוע.

מקווה שהייתי לעזר בתימצות הזה

 

איזה פירוט אחי כל הכבוד

כל הכבוד גם לכולם

למדתי קצת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7576 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...