Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור אודי TT 1.8 שנת 2001


שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי אודי שנת 2001 TT מנוע 1.8T עם 180 כ"ס מקורית ללא שיפורים

ואני מעונין לקבל קצת עזרה על אפשריות שיפור ועליות

חשבתי על החלפת טורבו ל K 04 רציתי לדעת עליות ומה מומלץ לחזק ברכב עם החלפת הטורבו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפה לKO4-001 היא בזבוז של כסף וזה הוכח כבר בצורה שלא משתמעת לשתי פנים

אם אתה מעוניין להגיע לאזור 240-250כ"ס הטורבו המקורי שלך יעשה את העבודה

אם אתה מעוניין ב280כ"ס ניתן להחליף לטורבו KO4 משופר מה שלא יצריך שינויים

אם אתה מעוניין ב330כ"ס ומעלה ניתן להתקין טורבו מסדרת GT28 שתומכים עד 400כ"ס

כרגע אנחנו עובדים על IBIZA CUPRA עם סט אפ של GT28RS אני מאמין שבשבוע הבא ניקח את הרכב לדיינו לבדיקת הספק

 

 

 

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני התעסקות מאסיבית יותר כמו החלפת טורבו וכו'.תתחיל מציפ לרכב [ההמלצה האישית שלי היא אפסולוט מבית E&A]ובדרך כחלק מהותי שיפור קטן ביניקה [אינלט,פילטר,ופורק מאסיבי]תראה אם אתה מבסוט מהתוספת כוח הנ"ל [איזור ה40 כ"ס+-],אני בטוח שתבחין בשינוי ובהמשך תוכל להמשיך לשפר את תוספת הכוח בשלל חמוצים שכרגע מוקדם להזכיר אותם לדעתי לפני שניסית את היסוד.

 

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפה לKO4-001 היא בזבוז של כסף וזה הוכח כבר בצורה שלא משתמעת לשתי פנים

אם אתה מעוניין ב280כ"ס ניתן להחליף לטורבו KO4 משופר מה שלא יצריך שינויים

 

אביחי, מה עוד צריך להחליף במעבר ל K04 ?

מזרקים ? משאבת דלק ?

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי איזה,

001 לא מצריך שום שינויים.

023 או K04 "סדנא" מצריכים סעפת, דאון פייפ, מזרקים,ניהול וכו'. כמו כן בטורבו הנ"ל חובה טלטלים בגדישות שמעל 1 באר לערך. כמו כן עקב מומנט מטורף בסל"ד אפסי לעומת הGT28 וחבריו גם הקלאץ/ והגיר נוטלים המון מהעומס.

אין טעם להשקיע על ה023 אלא אם חשובה לך בצורה אובססיבית זמינות מסל"ד מאוד נמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זמינות מסל"ד מאוד נמוך זה חלק מהכייף (לדעתי) של מנועי ה- 1.8 של וואג.

 

מהיכרות עם ליאון עם K03S לעומת GT28RS, אופי המנוע משתנה לחלוטין, כמו גם זמינות אספקת הכוח.

 

עם הטורבו הגדול, זה מרגיש כמו יצור כלאיים - הוא לא Rev happy כמו S2000 או כל מנוע יפני אחר - מצד אחד,

 

והוא מאבד את הזמינות (המדהימה) ב- 2,000 סל"ד בשיוט נינוח - שזה דבר חשוב לדעתי ביומיום - מצד שני.

 

אופי הנהיגה והשימוש ברכב הם אלו שיכתיבו את הסט אפ לדעתי, "אופי מנוע" לנס הרים שונה מ"אופי מנוע" ליומיום.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה ...

אני אחדד את השאלה...

כיום יש לי K03S עם צ'יפ מתון וזמינות מומנט נהדרת בסל"ד נמוך

כשהטורבו יסיים את חייו קיימות מספר אפשרויות

1 - למכור את הרכב (ללא קשר לכלום, STI חדשה כנראה טובה יותר)

2 - K03S חדש

3 - K04

4 - משהו אחר.

עבור אופציות 2-4, מכיוון שיש לי מערכת יניקה סבירה, ואינטרקולר חזית FORGE חשבתי על K04 ללא יותר מידי שינויים

 

אם צריך להיכנס למזרקים, משאבות טלטלים וכ"ו - לא תודה

לגבי קלאצ', גיר, וכ"ו - יש לי לאון 4 כך שאני נהנה מקלאצ' 240 מ"מ מחוזק ומגיר של TTQ גם הוא מחוזק :)

 

אשמח לרעיונות מהמומחים

וסליחה לפותח השירשור באם התעלקתי עליו

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

KO4-001 וKO3S מוציאים הספק דומה כך שמה שיהיה זול יותר יתאים לך

KO4 HAYBRID ייתן לךתוספת של 20-30כ"ס ויעלה כ1000ש"ח יותר {6000ש"ח} ויתאים לך ללא צורך בשינויים של סעפת או דאון פייפ אבל יחייב אותך

בתוספת של דלק

החלפה למזרקים גדולים יותר או הזרקת מתנול

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי איזה,

001 לא מצריך שום שינויים.

023 או K04 "סדנא" מצריכים סעפת, דאון פייפ, מזרקים,ניהול וכו'. כמו כן בטורבו הנ"ל חובה טלטלים בגדישות שמעל 1 באר לערך. כמו כן עקב מומנט מטורף בסל"ד אפסי לעומת הGT28 וחבריו גם הקלאץ/ והגיר נוטלים המון מהעומס.

אין טעם להשקיע על ה023 אלא אם חשובה לך בצורה אובססיבית זמינות מסל"ד מאוד נמוך.

 

 

KO4 סדנא לא צריך שינויים!!!

ולא צריך תלתלים

כרגע הוא מותקן על רכב שעבר 130000 ואין בעיות

הרכב גודש 1.6באר ב3000סל"ד ו1.25באר ב6500סל"ד

מזרקים מקוריים{282CC]והזרקת מתנול נישלטת על ידי MAF

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...