Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

ואפרופו אטמי ראש , לחבר שלי יש 206 XS עם 50 אלף ק"מ , נפרץ לו בשבוע

שעבר אטם ראש , כמו גם יובל מהפורום שלנו.

 

שיא האמינות..... או שלא!

 

 

אותו יובל שטוען שמאז שהרכב אצלו, היו רק טיפולים שוטפים וזהו?

:shock:

 

כן. אותו יובל שטען שמאז שהרכב אצלו היו רק טיפולים שוטפים.

לכבוד יומולדת 3 של האוטו, הוא הוכנס לטיפול 3 שנים במוסך המרכזי בבני ברק. במסגרת הטיפול האוטו היה אמור לעבור החלפת רצועת טיימינג. במהלך העבודה התגלתה הבעייה באטם ראש, התקשרו אלי מהמוסך, ואמרו לי שמצאו בעייה באטם והם מחליפים אותו במסגרת האחריות וללא תשלום. עקב כך, העבודה על הטיימינג גם הוזלה ועלתה רק 0.75 שעת עבודה. כל זה ללא התערבות שלי בכלל. (מי אמר שלובינסקי לא נותנים שירות טוב?).

 

מסתבר שזו "מחלה" באטם ראש של ה-1.6 16V של פיז'ו מהשנים הראשונות לאחר קריאה בפורומים בחו"ל.

 

הפריצה באטם לא היתה רצינית בכלל ולא היו סימנים לכך כגון אכילת שמן/מים או מים בשמן ולהיפך. היא התבטאה בנזילה קטנה מאד כלפי חוץ על הבלוק מנוע שנראתה כמו אבקה לבנה.

 

האטם הוחלף לאטם חדש. אטם שונה מהאטמים שהוכנסו למנועים בשנים הנ"ל. אטם שפותר את הבעייה.

 

זה הכל.

 

יובל.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מזל טוב חלי. :?

 

הנביא יאצק נתן נבואת זעם לגבי האוטו שלי ביום שישי. אז בקרוב אצלי.

 

דבר אחד לא הבנתי. ה-800 ש"ח של מישה זה רק לאטם ראש, וה-1800 ש"ח של ליטל זה לראש מנוע? או ששניהם רק לאטם ראש?

 

אם זה לאותו דבר משהו אומר לי שההתלבטות לא תהיה ארוכה...

 

בהצלחה!

 

שניהם לאותו דבר.

 

בשני המקרים זהו המחיר כולל עבודה רק במידה ולא יתגלו דברים מעבר...

 

בנוסף, אצל מישה זה יוכל להתבצע תוך יום אחד ולא יומיים- שלושה. כלומר, עוד נקודה לטובתו.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

רחלי חמודה את שוכחת שני דברים וטועה בדבר 1.

א. ליטל נתנו לך הצעת מחיר כולל עבודה על הראש ( להל"ן ה500 ש"ח הנוספים )

ב. ליטל הוא מוסך מורשה שנותן לך גם אחריות על העבודה ומבטיח עבודה בהתאם לסטנדרט מסוים שבסופו של דבר גם נותן לך קבלה זאת או אחרת על טיבה ...

זה הכל עינין של שיקול

לדעתי ... הורדת את הראש ... אז כבר שיבדקו ואם צריך ישפצו ויבדקו גם גומיות והכל על הדרך ... אין טעם לעשות רק אטם מתוך לחץ על הכסף ... כי אולי עוד חצי שנה יקרסו לך הגומיות שסטומים או המחזירי שמן בקאמשפט וסתם היית עם הראש בחוץ ולא עשית איתו כלום.

 

קחי לצומת ליבך

 

ליביו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

חלי כמו שליביו אמר, זה לא אותו הדבר.

 

מה שהציעו לך בליטל זה לעשות ראש!

 

מה שהציע לך מישה זה רק להחליף אטם

 

לדעתי אם כבר פותחים אז לעשות את זה עד הסוף כדי שלא יהיה הצורך לפתיחה נוספת בעוד כמה חודשים כמו שליביו אמר בגלל גומיות או לא משנה מה.

 

אני גם רוצה לעשות את האטם הזה רק בשביל השקט ועל הדרך לעשות אם צריך ראש ולא משנה מה שדורש שם החלפה בתוך המנוע (חוסכים בשביל זה)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

חלי , אם את קצרה בכסף אל תעשי במוסך מורשה כגון ליטל.

אטם ראש זה לא משהו מסובך יותר מידי - הרבה מכונאים יודעים לעשות אטם

בצורה טובה ביותר ובמחיר שווה לכל כיס.

אני עשיתי את האטם שלי במחיר של 900 שקל , במקום לפתוח ולצאת עם

2500 נזק , מאז 40 אלף + והכל בסדר טפו טפו.

שמגיעים לנהר חוצים אותו , לדעתי ברכב חדש יחסית כמו שלך אין טעם לעשות אוברול

ולהתחיל להוריד ראש , תבצעי את החלפת האטם אצל מישה הזה לדעתי

וסעי לשלום.

חבל עכשיו להתחיל לזרוק סכומים.

זו דעתי.

פורסם

חלי, תנחומיי. אני מקווה שתראי ימים טובים יותר עם האוטו הזה (או עם אחד אחר שהוא גם אמין וגם יודע להאיץ טוב יותר :) )

 

הנביא יאצק נתן נבואת זעם לגבי האוטו שלי ביום שישי. אז בקרוב אצלי.

 

דבר אחד לא הבנתי. ה-800 ש"ח של מישה זה רק לאטם ראש, וה-1800 ש"ח של ליטל זה לראש מנוע? או ששניהם רק לאטם ראש?

 

אם זה לאותו דבר משהו אומר לי שההתלבטות לא תהיה ארוכה...

 

שום נבואת זעם, אני בסה"כ מציאותי. עד כה, הסטטיסטיקה של ראש מנוע ב TU1400 (וחבריו לשבט) בסביבות 100 אלף ק"מ עומדת להפוך בקרוב לעובדה מוגמרת.

 

חלי כבר שמעה ממני עוד לפני שרכשה את האוטו הזה כי זה מה שצפוי לה.

לצערי, חלק מהדברים נחתו עליה ב"בום" גדול מידי - ועל כך צר לי מאוד. לפעמים אין הרבה מה לעשות, אנחנו לומדים את הלקח בדרך הקשה. להבא, אני מקווה שחלי תעשה את הבחירה שלה בצורה מחושבת יותר בהתאם לצרכים שלה. מאוד כואב לי לראות ולשמוע שהמשכורת שלה נשפכת כל חודש על משהו אחר באוטו - וחלי, לידיעתך, עובדת מאוד קשה ולא מעט בשביל האוטו הזה וכמעט לא רואה ממנו נחת...למעשה, היא לא רואה ממנו נחת בכלל - כי מאז שהיא רכשה אותו (שנה), הוחלף בו כמעט כל רכיב שאינו סביר בעליל שיוחלף ברכב מודל 99 שרק לאחרונה גירד את ה 100 אלף קילומטר וננהג בצורה עדינה להחריד... ולהזכירך, מדובר ב:קויל (!) , קלאץ', יחידת חימום פנימית (!), אטם ראש מנוע (!), מנוע חשמלי של התריס סירקולציה פנימית (!), טרמוסטט - והדבר הבא, הימור שלי (מצטער חלי) אחד המשולשים.

צר לי, אבל מי שמאמין שמדובר ב"בלאי טבעי", כדאי שיפנה לאחד המקומות הקדושים להתפלל חזק יותר - כי לא מדובר כאן באמונה אלא בעובדה (שאין טעם שאחזור עליה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק אני מסכים איתך בחלק גדול מן הדברים

אבל קלאץ ומשולשים וכל היוצא בזה , אלו חלקים ש"הולכים" עקב בלאי.

ו100 אלף ק"מ לקלאץ ראשון ( במידה והוא אכן ראשון ) לדעתי זה סביר.

אבל כמובן אין לשכוח את שאר החלקים והקלקולים.

אולי פשוט מדובר באקזמפלר חולה מלכתחילה , ואני לא מדבר על האטם ראש

שקורה ברוב המכוניות הללו בסביבות ה 100 אלף K

פורסם

כנראה היום הרע של ה106ים ממשיך.

106 של ידידה שלי, XS 1400 ידני, 3 דלתות שנת 98

איבדה לפני שעה בלמים, הגעתי לשם וראיתי שלכל אורך הדרך יש שובל של נוזל בלמים...(שיצא מאזור הגלגל האחורי הימני)

ממש במזל היא נעצרה איכשהו.

(מזל שזה היה כשהיא באה לשלם בחניון ופשוט המשיכה לתוך המחסום כי היא לא הצליחה לעצור...)

 

זה אחרי שלפני חודש האוטו יצא מטיפול של 4000 שקל מהמוסך שכלל טיימינג, תיקון בעיות חשמל ,החלפת כמעט כל מה שקשור למערכת קירור ברכב כולל רדיאטור, וזה למרות שימוש קבוע במים ירוקים , וטיפולים טיפ טופ במוסך מורשה בלבד.

 

לפני כמה חודשים הוחלפה סעפת יניקה ( :shock: )

בין לבין הרכב נכנס למוסך על כל מיני דברים שונים ומשונים.....

 

הרכב טופל במוסך מורשה בכפר סבא דרך אגב, יש דעות לחיוב או לשלילה עליו?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
איציק אני מסכים איתך בחלק גדול מן הדברים

אבל קלאץ ומשולשים וכל היוצא בזה , אלו חלקים ש"הולכים" עקב בלאי.

ו100 אלף ק"מ לקלאץ ראשון ( במידה והוא אכן ראשון ) לדעתי זה סביר.

אבל כמובן אין לשכוח את שאר החלקים והקלקולים.

אולי פשוט מדובר באקזמפלר חולה מלכתחילה , ואני לא מדבר על האטם ראש

שקורה ברוב המכוניות הללו בסביבות ה 100 אלף K

 

לירן, חאלס עם ההתחסדות ותפסיק לז**ן לי ת'שכל. מעניין למה הדברים האלו לא קוראים בצורה כה שכיחה ברנו/טויוטה/סובארו/מאזדה למשל. מצטער מאוד, אבל אם אתה חושב שמשולשים אחרי 100K קמ זה סביר, אתה טועה (ואני יכול להראות לך דוגמאות על כאלה שעשו הרבה לפני זה משולשים).

בנוגע לקלאץ' - אתה צודק, אבל בשביל מכונית שעוברת חיים קלים - אפשר לצפות ליותר. בנוגע לכל השאר (מנוע חשמלי לתריס, יחידת חימום, אטם ראש, קויל - וכל שאר הדברים הכבדים) תסלח לי מאוד, זה בלאי לא סביר בעליל.

"אקזמפלר חולה" אמרת ? לי זה נראה שמדובר בנגיף מדבק בחניון של לובינסקי.... :roll:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יאצק אני מתחסד ? אני?!

אמנם יש לי פז'ו ספורטיבית אבל אני האחרון שיגדיר אותה כאמינה

כי היא לא ותאמים לי שאני יודע זאת.

שאמרתי בלאי התכוונתי לדברים שלך שהכנסת את הקלאץ והמשולש ביחד עם בעיות

אמינות מובהקות כגון אטם ראש חיישנים ושאר הדברים.

 

בנוגע לאקזמפלר , אז נכון להרבה ממכוניות PSI יש מחלות והרבה קלקולים

אבל המכוניות שסובלות כל כך הרבה בודדות , ושל חלי היא אחת מאלו.

 

לסיכום , הרכבים הללו לא אמינים וזו עובדה , אבל יש דברים שצריכים לקחת

בפרופורציה , לא כל חלק שהולך עקב בלאי ישר נכנס בהגדרה של לא אמין.

פורסם

אבל המכוניות שסובלות כל כך הרבה בודדות , ושל חלי היא אחת מאלו.

.

 

לא קראת מה כתבתי למעלה על 106XS שנת 98 ?

 

הרכב הזה הולך להימכר כי הגיעו מים עד נפש, אם מישהו מעוניין ב XS , שלוש דלתות , יד שניה שנת 98 בצבע כסף שנראית כמו מליון דולר ונוסעת כמו מליון רובל, אז שיודיע לי בהודעות הפרטיות. הרכב הולך להיות מתוקן למצב פיקס ואז להימכר.

8)

 

 

 

נ.ב. בדרך לחלץ אותה ראיתי 106XR שנת 95 או 96 להערכתי תקועה בצד הדרך....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה אופנה היום שכל רכב שעומד בצד הוא תקוע, בעלי צרפתיות אל תעצרו סתם באמצע הדרך שלא יחשבו שנתקעתם!

 

תמיד תישארו בתנועה אפילו בחניה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מזל טוב חלי. :?

 

הנביא יאצק נתן נבואת זעם לגבי האוטו שלי ביום שישי. אז בקרוב אצלי.

 

דבר אחד לא הבנתי. ה-800 ש"ח של מישה זה רק לאטם ראש, וה-1800 ש"ח של ליטל זה לראש מנוע? או ששניהם רק לאטם ראש?

 

אם זה לאותו דבר משהו אומר לי שההתלבטות לא תהיה ארוכה...

 

בהצלחה!

 

שניהם לאותו דבר.

 

בשני המקרים זהו המחיר כולל עבודה רק במידה ולא יתגלו דברים מעבר...

 

בנוסף, אצל מישה זה יוכל להתבצע תוך יום אחד ולא יומיים- שלושה. כלומר, עוד נקודה לטובתו.

 

את כבר מכירה את שמות המוסכניקים והמוסכים וכבר למדת מכונאות וזה עוד ברכב חדש-לא נעים לי להגיד לך-הבייבי שלך הפכה לשאהידית על הארנק שלך! :shock:

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

אבל המכוניות שסובלות כל כך הרבה בודדות , ושל חלי היא אחת מאלו.

.

 

לא קראת מה כתבתי למעלה על 106XS שנת 98 ?

 

הרכב הזה הולך להימכר כי הגיעו מים עד נפש, אם מישהו מעוניין ב XS , שלוש דלתות , יד שניה שנת 98 בצבע כסף שנראית כמו מליון דולר ונוסעת כמו מליון רובל, אז שיודיע לי בהודעות הפרטיות. הרכב הולך להיות מתוקן למצב פיקס ואז להימכר.

8)

 

 

 

נ.ב. בדרך לחלץ אותה ראיתי 106XR שנת 95 או 96 להערכתי תקועה בצד הדרך....

 

אייל,

מיליון רובל זה ~38 אלף דולר. אני מקווה שמתישהו יהיה לי אוטו שיסע כמו 38 אלף דולר.

 

ולעניין עצמו:

אכן חלי אכלה אותה :( היו לה במשך שנה אחרונה לא מאט הוצאות על הבייבי שלה, חלק בגלל בלאי טבעי (100K ק"מ בהחלט יכולים "לגמור" את הקלץ' הקטן של XR)...חלק בגלל תכנון צרפתי טיפוסי (אותו מנוע טריס אוורור - מתוכנן ע"י קלוד ג'אן-פייר שסיים בהצתיינות תואר שלישי בהנדסת רכב - אך לא לימדו אותו לתכנן מנגנונים פשוטים ויעילים :()...

אבל :!: על תשקחו כמה עולה סטרלט או שרייד 99 ואיך נראת ונוסעת שרייד שעולה כמו XR 99.

אין ארוחות חינם. שקניתי את הVTR הייתה לי ברירה - יאריס T חדשה או VTR בת 5. היום אני יכול להגיד שכלכלית עשיתי עסקת חיי - (אפילו שצד הכלכלי עניין אותי פחות). וכן, נסעתי על T איזה חצי יום בכל מיני כבישים לפני שקיבלתי את ההחלטה.

 

דרך הגב, היום ראיתי פולו דור קודם וגראנד לאונה תקועות. כנראה אלה מכוניות לא אמינות שכדי להתרחק מהם.

P.

חלי: המחיר של ליטל כנראה כולל רק "שלייף" ולא שיפוץ ראש מלא - בזמנו יוסי אמר לי ש"שלייף" עולה כ500ש"ח עבודות חוץ. (לכל המתעניינים - לא, לא עשיתי ולא צריך לעשות אתם ראש).

פורסם

אבל המכוניות שסובלות כל כך הרבה בודדות , ושל חלי היא אחת מאלו.

.

 

לא קראת מה כתבתי למעלה על 106XS שנת 98 ?

 

הרכב הזה הולך להימכר כי הגיעו מים עד נפש, אם מישהו מעוניין ב XS , שלוש דלתות , יד שניה שנת 98 בצבע כסף שנראית כמו מליון דולר ונוסעת כמו מליון רובל, אז שיודיע לי בהודעות הפרטיות. הרכב הולך להיות מתוקן למצב פיקס ואז להימכר.

8)

 

 

 

נ.ב. בדרך לחלץ אותה ראיתי 106XR שנת 95 או 96 להערכתי תקועה בצד הדרך....

 

אייל,

מיליון רובל זה ~38 אלף דולר. אני מקווה שמתישהו יהיה לי אוטו שיסע כמו 38 אלף דולר.

.

 

 

נכון, אבל לך תמצא מישהו שייתן לך 38 אלף דולר תמורת מליון רובל :lol:

 

TAOS, סליחה TOMER , ליד ה XR היה רכב של שגריר, יותר טוב?

והיא היתה תקועה בשוליים השמאליים... (ולא נדבר על ה106 שלך שאין בורג שלא הוחלף בה)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...