Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחודש יולי קיבלתי דו"ח חניה בחיפה בגין חניה במקום אסור על פי תמרור.

לא זכור לי שהיה תמרור האוסר חניה.

אבל מה שכן זכור לי, שהכל היה מסומן באדום לבן למעט הקטע בו חניתי.

יש לי תמונות המוכיחות זאת.

מה ניתן לעשות כדי לבטל דו"ח זה?

 

(ברצוני לצרף תמונה, אבל איך עושים זאת??)

פורסם

1. אם לא זכור לך שהיה תמרור, לך למקום ובדוק שנית אם אין תמרור או יש תמרור - אם יש, האם כתובות הגבלות כלשה לגביו. התמרור קובע יותר מהסימון.

2. בצע חיפוש בפורום ותמצא בערך 3,872 שירשורים שעוסקים בנושא ודרכי הטיפול המוצעות, (האחרון שבהם מלפני ימים אחדים).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

כתוב שהרכב צולם, אז לך לראות איזו תמונה יש להם.

ודבר שני כתוב שהרכב "במקום שהחניה בו נאסרה בתמרור".

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

תלך למדור החניה של העיריה (ברחוב שלא זכור לי שמו, מתחת לשוק, בהדר) תבקש את התצלום. תיקח במקום טפסים מתאימים ואם אתה חושב שיש לך קייס, תגיש בקשה לביטול. תדאג שיישאר לך עותק חתום בחותמת "נתקבל".

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
כתוב שהרכב צולם, אז לך לראות איזו תמונה יש להם.

ודבר שני כתוב שהרכב "במקום שהחניה בו נאסרה בתמרור".

.

 

 

נכון, כתוב במקום שהחניה בו נאסרה בתמרור.

ומה זה אדום לבן? לא תמרור? תמרור ד-15 ליתר דיוק.

פורסם

אם בתחילת הרחוב מוצב תמרור, הרי שהוא תקף עד לצומת הבאה. אם יש סימון על אבני השפה זה רק בונוס, אבל התמרור קובע יותר.

זאת הבעיה של רבים בת"א שרואים חניה פנויה בכחול לבן וקופצים על המציאה, כשחוזרים מוצאים דו"ח - למה דו"ח? כי על התמרור כתוב שמשעה מסויימת זה רק לתושבי אזור בעלי תו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אתה מודע לזה שאתה סותר את עצמך?

סימון של אדום לבן הוא תמרור לכל דבר בתקנות התעבורה.

אם יש תמרור שמתיר חניה בתחילת הרחוב הוא עדין לא מתיר חניה כנגד תמרור אחר (כמו אדום לבן).

חיפשתי בתקנות ולא מצאתי איזכור לכך שכחול לבן הוא תמרור, אבל אדום לבן הוא בוודאי תמרור לכל דבר ועניין (תמרור ד-15).

אם אתה חושב שאם יש סימון על אבני השפה זה רק בונוס ואם יש תמרור על עמוד הוא קובע יותר, אולי רצוי שתיגש לרענון במשרד הרישוי.

פורסם

שוב, אתה לא מבין את מה שאני אומר.

אתה רואה שם את הלבנה האחרונה של האדום לבן, האוטו עצמו נמצא על כחול לבן.

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם

אני לא רואה שאבנים צבועות בכחול לבן, אני רואה שהן לא צבועות בכלל.

אם יש תמרור בתחילת הרחוב, הוא תקף עד לצומת הבאה או עד למרור שמבטל אותו (ג-1/ג-2 /ב-32).

תמרור ד-15 לא נכלל בהגדרה שמבטלת את תמרור ב-29 או ב-28.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
שוב, אתה לא מבין את מה שאני אומר.

אתה רואה שם את הלבנה האחרונה של האדום לבן, האוטו עצמו נמצא על כחול לבן.

 

אתה לא בשרשור הנכון,

אבל אם כבר - זה אומר שחנית חצי על אדום לבן, תגיד תודה שיצאת רק עם 100 ש"ח.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

×
×
  • תוכן חדש...