Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני חייל בן 19 ויש לי בבית סיאט טולדו טורבו דיזל 2005 של אבא שלי.

אני נוהג באוטו בימי שישי פעם בחודש בערך והייתי רוצה להוסיף בבגאז' סאב וופר ומגבר.

חסכתי בערך 2000 ש"ח (כמו שאתם יודעים זה קשה כשאתה חייל).

שאר המערכת של האוטו מושקעת יחסית (סביבות הK4 ) כי אבא שלי אוהב נורא לשמוע מוזיקה אז השקיע קצת במערכת ורמקולים

אבל לא קנה סאב כי הוא פשוט לא צריך.

חבר שלי אמר לי שבתקציב כזה אני יכול לקחת סאב 12" ומגבר מונובלוק שיעשו עבודה יפה

אבל אני לא כ"כ מבין בזה ...חיפשתי קצת בזאפ אבל יש שם כ"כ הרבה דגמים וצירופים שאני לא יודע מה לעשות.

יש מצב להמליץ לי על משהו טוב? גם אם זה חורג טיפה מהתקציב ,או שזה יותר מדי ועדיף להשקיע פחות כי זה סאב לפוזה שיפעל פעם בחודש...

 

בתודה מראש: גיא .ש.

פורסם

אתה יודע מאיזה חלקים מורכבת שאר המערכת (רמקולים, רדיו דיסק)?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

המערכת נשברה לא מזמן בניסיון פריצה אז חבר שלי הביא לי JVC kd-g310

שכרגע עושה את העבודה ...והאמת שהיא סוחבת את כל הרמקולים די טוב.

ורמקולים אני לא יודע דגם אבל הם של פיוניר והטוויטרים של קנווד.הם עם חיפוי מעליהם ואני לא כ"כ יודע איך לפרק אותו.......אני יודע שיש בכל דלת 3 רמקולים (קטן בינוני וגדול)

ובסך הכל נראה לי שבסביבות ה 12 רמקולים....

הם עובדים מעולה עם כל סוגי המוזיקה ונותנים באסים שמרימים את כל האוטו גם עם המערכת הזאת שלפעמים לא סוחבת

אני פשוט לא רוצה שהבאס יבוא מהם ואני מעדיף משהו יותר מאסיבי.

בנוסף אם אני אביא מגבר לסאב ויוריד את העומס של הבאסים מהמערכת והרמקולים אני אוכל לדחות עוד טיפה את ההחלפה של המערכת...

פורסם

תשקיע בסאב טיפוסי לבאס בילבד אם זה מה שאתה מחפש תשקיע 1000 על סאב ו1000 על מונובלוק.

המלצה? P3 ,L5 , HED מונו בלוק ROCKFORD BD500.1

תהליכי שיפוצים

פורסם

אני לא ממש מבין במגברים אבל אם אתה רוצה סאב טוב אז ההצעה של ALPINE מעולה.

הP3 יתן לך שילוב של איכות ועוצמה [לא עוצמה שישבור לך את הרכב] אבל אני אישית מת על הP3

הL5 יתן לך רעש, הרבה מאוד רעש.

B///MW אומר לחבר:

אני אקנה את הFI BTL 18 ואנגן את השיר Late Night Tip כל היום מתחת לבית שלך עד שתלמד להעריך את הסאב.

פורסם

האם קיים מגבר ברכב?

כי אם לא, יש לכלול בתקציב גם חיווט מלא כולל התקנה (אם לא יתבצע לבד)

מתחדשת*

פורסם

לא קיים מגבר באוטו ולפי מה שהבנתי למערכת הזאת יש רק יציאה אחת למגבר.....שאני מתכנן לשים עליה את המונובלוק.

לפחות עד שתגיע מערכת חדשה שזה תלוי באבא שלי שקצת מתקמצן.

ולא נראה לי שאני אחווט או אתקין לבד.....אני לא ממש מבין בזה ומעדיף שזה יתבצע אצל מתקין שיתן לי אחריות על העבודה..אני יוצא שו"ש פעם בשבועיים ככה שגם אין לי זמן כל כך...

דרך אגב יש איזה חיווט מומלץ? או מקום שבו אני יכול לבצע את ההתקנה? שיעשו עבודה טובה במחיר הגיוני...רצוי באזור המרכז (ראשל"צ ,נס-ציונה ,רחובות ת"א, אשדוד וכ"ו)

פורסם

דבר עם חברי הפורום רוני וישראל roni_n ו JUNIOR66

 

הם ישמחו לייעץ ולהתקין, המלצה חמה!

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

×
×
  • תוכן חדש...