Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התאונה הזאת נגרמה רק בגלל מהירות, אם לא היו נוסעים מהר לא היתה תאונה, צריך להציב שם מצלמת מהירות כמה שיותר מהר אחרת יהיו שם תאונות כל שבוע.

 

אתה חוקר במשטרה? נראה לי סיכמת את האירוע בדיוק בסגנון ה"מחקרים" שבדרך כלל מפרסמים.

 

ממה שנאמר בכתבה בארוץ 2 - הסיבה כנראה היא נהיגה תחת השפעת אלכוהול, נהיגה בקלילות ראש ואולי גם המהירות.

הנהג עם הBMW הוריד כמה שניות לפני זה את המראה של רכב שנסע ממולו... זה גם קרה עקב "מהירות"?

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בארה"ב יש עונש מוות ואנשים עדיין רוצחים. אז גם חוקים ואכיפה מאסיבית לא ימנעו תאונות.

תאונה היא שילוב של אדם וסביבה, ומכיוון שטמבלים תמיד יהיו אז הדרך היחידה הטובה למנוע תאונות זה לשפר תשתית ולמזער את ההשפעה של הגורם האנושי. במקרה הזה - גדר הפרדה מבטון. זה היה מציל היום חיים של 3 בני אדם לפחות.

 

המדינה כ"כ עסוקה בלתרץ לעצמה את הגביה המטורפת מקנסות שהיא שוכחת שהשינוי הגדול יכול לבוא רק ממנה. עד שיפול האסימון למישהו יהרגו עוד כמה אלפי אזרחים משלמי מיסים, יהיה פחות כסף בקופת המדינה ועוד הרבה שורות של קברים.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

מי איבד שליטה הב.מ.ו??

זה נירא לי ב.מ.ו חדש יחסית אין לה ESP שאמור למנוע את איבוד השליטה בסיבוב?? לשם זה בדיוק נועד הESP לא??

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם

טוענים שנהג הבמוו הוא שאיבד את השליטה.

 

לא יודע אם יש או אין לו ESP - וזה גם לא רלוונטי כ"כ כרגע.

 

חושדים שהוא היה שיכור...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

נהג ה BMW אשם

רשום שבתאונה מעורבים שלושה גברים בני 50 ברכב אחד, וברכב השני 5 צעירים בני 20

כל כך קל לדעת שהערסים הצעירים היו ב BMW גם מבלי לקרוא את הכתבה.

זה רצח לכל דבר.

פורסם
נהג ה BMW אשם

רשום שבתאונה מעורבים שלושה גברים בני 50 ברכב אחד, וברכב השני 5 צעירים בני 20

כל כך קל לדעת שהערסים הצעירים היו ב BMW גם מבלי לקרוא את הכתבה.

זה רצח לכל דבר.

 

מי אתה שתחליט שהBMW אשמה מה אתה חוקר תאונות? אם לא אז אל תצא בהצהרות שאין להם ביסוס.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

חוקרי המשטרה אמרו.

 

עוד מקרה קלאסי של תאונה שנגרמת על ידי צעירים, מכונית שופוני (וזה ממש לא משנה של מי היא), ונהיגה שלא בהתאם לתנאי הדרך.

 

תמשיכו ככה, תמשיכו לפנות לנו מקום בכבישים (כמובן שזה נאמר בציניות).

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

רק אחרי שקורות תאונות כאלה מחליטים לשים גדר הפרדה מבטון,

ככה היה לפני שנתיים בערך בכביש עוזי נרקיס בירושלים, רק אחרי שאישה ובתה קיפחו את חייהם החליטו לשים גדר.

Polo 2012

פורסם
אתה חוקר במשטרה? נראה לי סיכמת את האירוע בדיוק בסגנון ה"מחקרים" שבדרך כלל מפרסמים.

 

ממה שנאמר בכתבה בארוץ 2 - הסיבה כנראה היא נהיגה תחת השפעת אלכוהול, נהיגה בקלילות ראש ואולי גם המהירות.

הנהג עם הBMW הוריד כמה שניות לפני זה את המראה של רכב שנסע ממולו... זה גם קרה עקב "מהירות"?

 

דבר ראשון זה היה בציניות

 

דבר שני, אם כבר אתה רציני בעניין, אז אני חושב שהרבה אנשים פה בפורום ברמה גבוהה יותר מבוחן זה או אחר שמפיל את כל האשמה על מהירות רק כדי שיהיה סטטיסטיקה שתצדיק עוד מצלמות מהירות להכניס עוד כסף למדינה במקום למנוע תאונות

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מי אתה שתחליט שהBMW אשמה מה אתה חוקר תאונות? אם לא אז אל תצא בהצהרות שאין להם ביסוס.

 

 

תתחיל להקשיב קצת יותר לחדשות

חבורת צעירים אחרי בילוי ברכב BMW עם המון כוח, תוסיף לזה נהג שיכור והינה לך תאונה עם 6 הרוגים.

פורסם

שימו לב שבסובארו, לפי התמונות בקישור, לא נפתחו כריות האוויר!

אני לא מכיר את המפרט של הלגאסי דור קודם, אבל אני בטוח שיש לפחות כרית אוויר לנהג, וסביר להניח שגם לנוסע.

מכיוון שהתאונה הייתה חזיתית (עבור הסובארו) יתכן שפתיחת כריות האוויר הייתה מצילה חיים.

פורסם
שימו לב שבסובארו, לפי התמונות בקישור, לא נפתחו כריות האוויר!

אני לא מכיר את המפרט של הלגאסי דור קודם, אבל אני בטוח שיש לפחות כרית אוויר לנהג, וסביר להניח שגם לנוסע.

מכיוון שהתאונה הייתה חזיתית (עבור הסובארו) יתכן שפתיחת כריות האוויר הייתה מצילה חיים.

לא נכון, זה לאגסי דור 2 (כיום משווק בארץ דור 4 ובכלל דור 5 כבר הוצג בעולם). הדור הנ"ל של הלאגסי שווק בכלל באמצע שנות התשעים (משנת 95) והוא הגיע במספר גרסאות. גרסאות הבסיס הגיעו ללא כריות אויר, הגרסאות היקרות יותר הגיעו עם 2 כ"א.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

אתה אופטימי.

בוא נניח שהסובארו נעה במהירות של כ-70 קמ"ש, בעוד הבימר התקדמה במהירות כפולה מכך.

גם במבחן הכי אופטימלי של היורו אנקאפ, המכונית מתנגשת בעצם שעומד במהירות 64 קמ"ש, וממילא מספר המכוניות שמקבלות את הדירוג המירבי אינו גדול, אם כי יש לציין שבשנים האחרונות חלה עליה גדולה.

להערכתי, הבימר הזאת היתה על הכביש 6-7 שנים, והסובארו לא פחות מעשור. אתה לא באמת חושב שאפילו במבחן של אנקאפ מישהי מהן היתה מקבלת חמישה כוכבים, נכון?

 

כרית האויר היתה עוזרת בתאונה הזאת כמו כוסות רוח למת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...