Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי לפי צורת הפגיעה במכוניות.

 

ה BMW נעה מצד שמאל של הכביש לצד ימין של הכביש. כאילו ירדה לשול שמאל ומשם היא עולה וחותכת את הכביש מצד לצד. לגבי הסובארו מהירותה אפס או כמעט אפס.

 

הסובארו נכנסת בה חזיתית בכל המהירות של הסובארו.

 

אפשר לאמר כי הBMW לגבי הסובארו היא כקיר הבטון בבדיקה של NCAP

 

מדהים הנזק לסובארו הנתקלת ב BMW בצד החזק ברכב לעומת הנזק היחסית צנוע ל BMW שנכנסים בה בצד היחסית חלש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה אופטימי.

בוא נניח שהסובארו נעה במהירות של כ-70 קמ"ש, בעוד הבימר התקדמה במהירות כפולה מכך.

גם במבחן הכי אופטימלי של היורו אנקאפ, המכונית מתנגשת בעצם שעומד במהירות 64 קמ"ש, וממילא מספר המכוניות שמקבלות את הדירוג המירבי אינו גדול, אם כי יש לציין שבשנים האחרונות חלה עליה גדולה.

להערכתי, הבימר הזאת היתה על הכביש 6-7 שנים, והסובארו לא פחות מעשור. אתה לא באמת חושב שאפילו במבחן של אנקאפ מישהי מהן היתה מקבלת חמישה כוכבים, נכון?

 

כרית האויר היתה עוזרת בתאונה הזאת כמו כוסות רוח למת.

 

מכונית ממש לא צריכה להיות בעלת 5 כוכבי NCAP בשביל שכרית אוויר תציל חיים.

 

בכל מקרה, לא אמרתי שפתיחת כרית אוויר הייתה בהכרח מצילה את הקורבן (ואני מבין מההודעה של רועי שכנראה לא קיימת כרית באותה לגאסי). אבל כן, זה בהחלט היה משפר את הסיכויים שלו לצאת מזה איכשהו. לא בלי שריטה, אבל עם צ'אנס לחיות.

פורסם
לא נכון, זה לאגסי דור 2 (כיום משווק בארץ דור 4 ובכלל דור 5 כבר הוצג בעולם). הדור הנ"ל של הלאגסי שווק בכלל באמצע שנות התשעים (משנת 95) והוא הגיע במספר גרסאות. גרסאות הבסיס הגיעו ללא כריות אויר, הגרסאות היקרות יותר הגיעו עם 2 כ"א.

 

לא מדויק .ללגאסי דור ראשון הייתה כרית אוויר אחת לנהג. אני מדבר על מודל 1992 ,2000 סמ"ק דגם GL כולל ABS

רכשתי לאבי לגאסי דור 2 מודל 1995 עם 2 כריות אוויר 2000 GL 4X4

אני כמעט בטוח שלגרסאות הבסיס הייתה כרית אוויר אחת לפחות .במקרה הזה היא לא נפתחה .

שימו לב שתא הנוסעים נשאר שלם .

עד כמה שידוע לי ,הלגאסי קיבלה ציון 4 כוכבים במבחני ריסוק.

 

מצער .תנחומים למשפחות :cry:

 

בברכה

מוטי

פורסם

מחליף את הפיז'ו לג'יפ, לעזאזל ההנאה ולעזאזל כוכבי הבטיחות.

 

ראיתם מה שווים 5 כוכבים של פיאט מול 4 של Q7...

fiatj.JPG

TS

פורסם

דווקא היום לא הייתי במשמרת...יום שבת אני אהיה במשמרת נראה אם נוכל לדלות יותר פרטים .

וזה כביש מאוד מסוכן, עד כדי כך שאמא שלי לא מוכנה לנסוע בו בלילה.

לפחות סוף סוף סוללים אותו מחדש.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
מחליף את הפיז'ו לג'יפ, לעזאזל ההנאה ולעזאזל כוכבי הבטיחות.

 

ראיתם מה שווים 5 כוכבים של פיאט מול 4 של Q7...

 

 

ג'יפ לא תמיד יהיה בטיחותי יותר בזמן פגיעה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
התאונה הזאת נגרמה רק בגלל מהירות, אם לא היו נוסעים מהר לא היתה תאונה, צריך להציב שם מצלמת מהירות כמה שיותר מהר אחרת יהיו שם תאונות כל שבוע.

 

הכביש הוא כביש טיפוסי לאזור הררי, כמו שיש באירופה רבים. הוא סלול היטב (יש שם עבודות עכשיו?) ויש לו שוליים מספקים. בסופו של דבר יש גם גורם אנושי ונהג צריך להתאים את המהירות שלו לתנאי הכביש. ועדיין תאונה אחת, עם תוצאות גרועות, היא לא אינדיקציה לכלום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ג'יפ לא תמיד יהיה בטיחותי יותר בזמן פגיעה.

 

ברור שלא, בהתנגשות חזיתית עם קיר ב-50 קמ"ש ובתנאי מעבדה.

וגם בכביש לא, אבל בשלל המצבים שלא נבדקים, כמו ב.מ.וו שמתעופפת לתוך הפרונט שלך במהירות גבוהה\זווית שונה אני בכל אופן הייתי רוצה לשבת גבוה יותר. שימעך מתחתי.

 

האמת כשאני חושב על זה, ג'יפ יחסוך ממני את הצורך להילחם בכל המאזדות ליסינג שנדחפות בפניה ימינה במחלף רוקח לכיוון רמת החי"ל- כל בוקר מגיע הליסינג התורן שאין לו סבלנות לחכות כמו כולם, אז הוא חייב לעבור לאט לאט על פני כל הטור שמחכה בסבלנות לפנות ימינה עד שהוא מוצא פרצה, נדחף ומעכב את כולם. וכל בוקר אני מחכה לאדיוט התורן שינסה להידחף לפני.

ג'יפ פשוט חוסך את הטרחה של גז-ברקס-גז-ברקס.

רוצה להיכנס? בבקשה, הצמיג שלי ישמח לפגוש את הכנף של הפוקוס שלך.

מילא היו חכמים- אין לך סבלנות? רוצה להיות ראשון? סע על הנתיב של הפניה שמאלה, פתח חלון, תשאל את אחד הפונים ימינה איך מגיעים לאיזור הי טק של רמת החי"ל, וכשהוא יסביר לך שטעית תבקש בנימוס להיכנס לנתיב. אין מצב שלא תקבל רשות, ועוד בכיף.

(האמת כשהם עושים את זה אני פשוט מגביר את הווליום...)

TS

פורסם
לא מדויק .ללגאסי דור ראשון הייתה כרית אוויר אחת לנהג. אני מדבר על מודל 1992 ,2000 סמ"ק דגם GL כולל ABS

רכשתי לאבי לגאסי דור 2 מודל 1995 עם 2 כריות אוויר 2000 GL 4X4

אני כמעט בטוח שלגרסאות הבסיס הייתה כרית אוויר אחת לפחות .במקרה הזה היא לא נפתחה .

שימו לב שתא הנוסעים נשאר שלם .

עד כמה שידוע לי ,הלגאסי קיבלה ציון 4 כוכבים במבחני ריסוק.

 

מצער .תנחומים למשפחות :cry:

 

בברכה

מוטי

הגרסה שהייתה לאביך נחשבת לאחת המאובזרות והמיוחדות שהגיעו לארץ. אולם בלאגסי דור שני היו גם מנועי 1.8 (אלו רוב המכוניות שהגיעו לארץ) אשר ניתן היה לרכוש בגרסה ללא כריות אויר וללא ABS (בשנות התשעים המוקדמות כריות אויר וABS לא נחשבו לאביזר סטנדרטי), היו גרסאות עם ABS וגרסאות יקרות יותר שכללו ABS ו 2 כריות אויר. תוכל לאמת זאת במחירון של לוי יצחק.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
תתחיל להקשיב קצת יותר לחדשות

חבורת צעירים אחרי בילוי ברכב BMW עם המון כוח, תוסיף לזה נהג שיכור והינה לך תאונה עם 6 הרוגים.

 

אתה טועה.

 

מרבית "חבורות הצעירים" אינם נוהגים ב BMW, ועדיין עושים תאונות.

BMW עם "המון כוח" ? אולי זו 318 שאינה ממש חזקה ?

שים 6 נוסעים ב BMW כזו, אתה עדיין בטוח שעם משקל כזה הביצועים שלה יהיו כשל מכונית עם המון כוח ?

נהג שיכור, ייתכן אבל זה עדיין לא נאמר באופן חד משמעי.

 

עכשיו איך בדיוק אפשר להסיק מכל הדברים השגויים הנ"ל שתהיה לך תאונה עם 6 הרוגים ?

 

ולעניין התאונה עצמה:

מדובר ב BMW דגם E46. הדגם הנ"ל מצויד ב ESP בכל הגירסאות, גם החלשות ביותר. אבל הכי קל להגיד "הנהג איבד שליטה", זה משפט סתום שאי אפשר להתווכח איתו ואז אף אחד לא יחשוב בצדקתו.

אבל, אותי גיבוב השטויות של המשטרה על "בוחניה" אינה מפתיעה כלל. רמת תחקור התאונות שנעשית במשטרה אינה יכולה להיות גבוהה ונכונה, משום שלמשטרה אין את הכלים הבסיסיים הדרושים לשם כך -

1. ידע מוטורי וטכנולוגי מתקדם, הכולל הבנת הכוחות הפיזקליים, השפעת המהירות וכו'. הם עדיין מדקלמים נתונים משנות ה-60.

2. גישת ה"ראש הפתוח" - כלומר יכולת לבוא לחקור תאונה ללא דיעות קדומות.

3. יכולת להפריד בין גורם עיקרי לבין גורם תורם, כאשר המהירות יכולה לתרום אבל אינה הגורם העיקרי ב 99% מהמקרים.

4. יכולת לבצע בדיקה מקיפה וארוכת טווח לגבי נסיבות ודפוסי התנהגות מקבילים לארועים אחרים.

5. נקיון הכפיים הנדרש על מנת להטיל אשמה על דברים כמו - תשתית, ממסד, אכיפה לא נכונה של שוטרים מטעמה, וכו'.

 

כאשר זה המצב, התשובות ברורות למשטרה הרבה יותר מאשר העובודת שבשטח, ואז היא יכולה לצאת בהצהרות כגון :

- הנהג איבד את השליטה על רכבו - אז מה אם יש ESP שלא מאפשר זאת.

- נהיגה בשיכרות - אז מה אם עדיין לא בוצעה בדיקת דם ואולי קיומו של בקבוק אלכוהול מעיד על מישהו אחר ברכב ששתה ?

- נהיגה במהירות מופרזת - ואולי המהירות תקינה אבל האספלט המגורד ועבודות התשתית בשטח הכינו לנהגים מוקשים ?

 

אם המשטרה לא הייתה יוצאת בהצהרות מתלהמות כפי שהיא נוהגת לעשות (בכל תחום) עוד בטרם ניתן היה לבצע 10% מתחקיר התאונה הנדרש, ואם לא הייתי מכיר מקרוב את רמת הבוחנים שלה ואת הגישה הנהוגה אצלם, אולי ורק אולי, הייתי מאמין למשהו מהדברים.

 

חלם זה כאן.

 

דני G.

פורסם

אם אני מבין נכון, הסובארו נראית ככה משום שהגג נוסר ע"מ להציל את הפצועים, נכון?

נראה שהBMW נפגעה מהחזית-צד, ולעומת הסובארו הגנה לא רע על הנוסעים.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

הייתי לפני 3 שנים בהרצאה על חגורות בטיחות וכריות אויר.

המרצה אמר שלרכב בן 10 שנים ומעלה בזמן תאונה יכולות לא להיפתח כריות האויר. הוא אמר שזה קשור למחשבים

של הכריות אויר (אם אני זוכר נכון) שצריך להחליף אותם בחדשים אבל אף אחד לא עושה את זה כי זה עולה המון.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

כל פעם שאני נוסע בכביש 38 אני רואה "כמעט תאונה", במיוחד בלילה.

במקום לבזבז כסף על מצלמות מהירות חדשות צריך לשפץ ולהרחיב כבישים אדומים כמו זה.

פורסם
נהג ה BMW אשם

רשום שבתאונה מעורבים שלושה גברים בני 50 ברכב אחד, וברכב השני 5 צעירים בני 20

כל כך קל לדעת שהערסים הצעירים היו ב BMW גם מבלי לקרוא את הכתבה.

זה רצח לכל דבר.

 

פורסמו השמות והנתונים, ואכן, נראה שכמה ערסים צעירים, חסרי חינוך ושתויים קיפחו את חייהם של כמה קשישים תמימים.:evil:

מתי המדינה תתחיל להתעורר ולטפל ביד קשה בתופעת הערסים המשתוללים בכל תחום, כולל תחום הרכב?

פורסם

לפי השמות אתה מסיק שהילדים שנהרגו - ערסים וחסרי חינוך?

סלח לי, אבל אתה גזען אידיוט!

 

גילוי נאות, הילדים שנהרגו חברים של אחי הקטן.

שי אסרף - Team Kobi-Racing


×
×
  • תוכן חדש...