Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן נהג חכם מתאים את מהירותו והתנהגותו למצב הדרך, אולם נהג שיכור ושלוח רסן אינו עושה את זה.

לכן תשתית סלחנית נדרשת על מנת למנוע מקרים מעין אילו.

 

אבל כאשר הרשויות מונעות רק מהצורך להכניס כספים לקופת המדינה על ידי בעיקר קנסות מהירות , והפיכת המהירות לגורם העיקרי והמרכזי או אז אין כלל תקווה שדבר מה ישתנה , הדג מסריח מהראש, וכאשר חבורה של פקידים מתעטפת באיצטלה של מומחים , ומסיקה מסקנות מרחיקות לכת ללא כל מחקר .. לזה לא ניתן להוסיף דבר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אולם, חובתו של כל נהג היא להתאים את עצמו לתנאי הדרך ולסוג הכביש והמיקום בו הוא נוסע.

בוא נדמין סיטאוציה שמדמה אותם נתוני מיקום, כביש, זמן, סוג רכב שהמשתנה היחיד זה אתה, האם גם אז לדעתך התאונה הייתה מתרחשת?

:mm_yeah: (הייתי ממלא את המסך בכאלה אם היה אפשר)

 

נהג שיכור ושלוח רסן אינו עושה את זה. לכן תשתית סלחנית נדרשת על מנת למנוע מקרים מעין אילו.

זה ההבדל בין חכם לפיקח.

אולי תאשימו אותי בהפרחת משפטים פלצניים לאוויר, אבל זוהי דעתי.

הגורם הראשון והמשפיע ביותר על תאונת דרכים- אם היא תיגרם או לא, זהו הנהג. ברור שהתשתיות דפוקות והכסף הולך למקומות לא נכונים, אבל להאשים את תנאי הדרך ואת החוסר במעקה הפרדה זה לטמון את הראש בחול ולהתעלם מהבעיה האמיתית.

ועוד תוספת- לדעתי המונח "תאונה" כבר מזמן לא מתאים ל99% מהמקרים. "תאונה" זה משהו שאי אפשר למנוע, משהו שלא בשליטה, פורס מז'ור, אלה באב אללה.

צעיר (או זקן) שעולה על ההגה שיכור, נהג משאית שמחזיק ברשיון אחרי 190 עבירות, אנשים שלא נוהגים בהתאם לתנאי הדרך- כל אלה אינן תאונות. אלה תופעות רקובות שצריך ואפשר למנוע.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אני באמת חושב שאין דרך לתקן את המנטליות של הנהג הישראלי.

אם זה השטויות על הכביש,הישראלי הוא אותו ישראלי. ואולי המקור לבעיות, מעבר לתשתיות הוא כל כך מושרש בתרבות שאי אפשר להגיע אליו יותר.

 

נאלצת לא להסכים עם כל מה שכתבת.

אכן לישראלים יש מנטליות ותרבות מושרשת רבת שנים שיש בה מקור לבעיות רבות, אך כל דבר ניתן להביא לפיתרון.

חינוך נכון מגיל צעיר לאורך השנים בהם הילד/נער מפתח את אישיותו יכולה להביא לשינוי עצום בהתנהגות האדם על הכביש ובכלל.

כך מגדלים נהגים טובים יותר ואנשים טובים יותר התורמים לחברה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מצטרף ל ל'

 

כאשר אני הייתי ילד וזה היה מזמן מותר היה לקטוף פרחי בר חופשי.

 

נחקק חוק בו הוגדרו פרחי הבר המוגנים. בעמל ובהסברה שהתחילה מגן הילדים , לא נקטפים היום פרחי הבר.

 

אם אני רק מסתכל:-) על פרח בר מיד קופצת עלי הנכדה , סבאאאאאאאא.

 

הכל ענין של חינוך מהבית ומבית הספר /גן הילדים.

 

הכל הוא גם פרי של דוגמא אישית של משרתי הציבור ונבחרי הציבור.

 

כאשר אלה סורחים ... " אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר "

 

יש תקווה אבל , לא רק בשיטת הזבנג וגמרנו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

 

 

ועוד תוספת- לדעתי המונח "תאונה" כבר מזמן לא מתאים ל99% מהמקרים. "תאונה" זה משהו שאי אפשר למנוע, משהו שלא בשליטה, פורס מז'ור, אלה באב אללה.

.

אחד המושגים שהכי מחרפנים אותי זה כשאומרים "התאונה קרתה", אני חושב שברגע שאנשים יפנימו שתאונה זה לא גזרה משמיים, וזה לא תופעת טבע קלוקלת- ברגע שאנשים יבינו שכל תאונה היא נגרמת והיא תוצאה של פעילות אנושית בלבד (אגב גם תשתית גרועה נבנית על-ידי אדם) חלק גדול מהבעיות יפתרו.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

שאני רואה את כל הילדודס ביום שישי נוסעים בפראות עם המאזדה של אבא או הגולף שההורים קנו אז קל מאוד להבין למה יש כאלה תאונות.

היום במדינה אין לך משטרת תנועה נורמלית אין לך אנשים יצירתיים שיכולים לפתור את הבעיה וגם אין תקציב.

 

לכן לפי דעתי הפתרון היחידי זה לעלות את הגיל הנהיגה ל21-22 (חוץ מרישיון צבאי כמובן).אין פשוט אין פתרון אחר (כרגע).

 

 

יוגב

פורסם
שאני רואה את כל הילדודס ביום שישי נוסעים בפראות עם המאזדה של אבא או הגולף שההורים קנו אז קל מאוד להבין למה יש כאלה תאונות.

היום במדינה אין לך משטרת תנועה נורמלית אין לך אנשים יצירתיים שיכולים לפתור את הבעיה וגם אין תקציב.

 

לכן לפי דעתי הפתרון היחידי זה לעלות את הגיל הנהיגה ל21-22 (חוץ מרישיון צבאי כמובן).אין פשוט אין פתרון אחר (כרגע).

 

 

יוגב

שאני אבין, כלי נשק מקבלים כבר בגיל 18, ברשות הצבא, אני אישית נהגתי על טנק כבר בגיל 18 וחצי, יש אנשים שמטיסים מטוסים בגיל הנ"ל. כל אלו ניתן לפי המדינה לעשות לפני הגיל אותו אתה מציע.

תבין הבעיה היא לא בגיל אלא בלימוד.

אם תרבות הנהיגה לא תשתנה, צורת לימוד הנהיגה, התשתיות לא ישתנו והתרעה משטרתית במקומות הנכונים + ענישה מחמירה על אותם עבירות- גם אם אנשים יתחילו לקבל את הרישיון בגיל 30, הבעיות העיקריות לא יפתרו.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

יש כל מיני תיאוריות

 

האחת היא שתפעול מערכות נשק בצבא החל מרובה פשוט ועד למטוס נעשות במסגרת צבאית נוקשה ועד שאתה מגיע לתפעול עצמאי קורעים לך את התחת , וגם שם קורות תאונות.

 

עכשיו אתה בין החבר'ה, לאחר שלימדוך לעבור את הטסט ולא לנהוג, קצת דאווין על החבר'ה ,רושם על הבחורה קצת אלכוהול,

קצת עייפות מכמה שעות בשמש בבריכה , וחוץ מזה אני יש לי רשיון לטנק בצבא, או כאלה, ואני מסכן את חיי בפעילות מבצעית , עופרת יצוקה וכו', רכב בעל ביצועים טובים ביד מאומנת , מי יכול עלי בכלל?

 

ואז השמים הם הגבול,

 

ולשם באמת הגיעו .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מצטרפת לכל אלה המאמינים כי על ידי חינוך טוב ונכון מגיל צעיר ניתן לשנות את התמונה מן היסוד.

 

צריך לעקור מן היסוד את אמונת ה"לי זה לא יקרה" של הרבה נהגים (צעירים וותיקים כאחד) ולחנך נהגים לעתיד להבין כי המצב בכביש יכול להשתנות בשנייה אחת וצריך לנסות ולצפות מראש כמה שיותר תסריטים אפשריים ולהתכונן בהתאם. החל מהכנת האוטו לנסיעה - חגירת חגורות, פנוי ציוד מתא הנוסעים, מראות, לחץ אויר וכל שאר הדברים הכל כך באנאליים האלה, דרך הערכה אמיתית לגבי מסוגלותו של הנהג לנהוג בבטחה וכלה בנהיגה עצמה ששוב לוקחת בחשבון את כל האפשרויות.

 

תנחומים למשפחות...

 

ליהי

פורסם

דניG - אולי העובדה שהחתימה שלך אומרת שאתה עושה קורסים בנס הרים עם BMW קשורה למה שאתה אומר?

הESP יעבוד בכפוף לחוקי הפיזיקה. בנוסף יש אפשרות לבטל אותו.

הרכב המדובר הינו בן כמעט עשור (השנתיים הראשונות של שנת 2000).

זומנתי לארוע ע"מ לתת חוות דעת מהנדס, הBMW לפי סימני הבלימה, עדויות וסחרור, נסעה מעבר למהירות המותרת בחוק, מהירות בה ה ESP לא היה מספיק לתפקד, בסיבוב שכזה, וזה לא שהוא לא ניסה, משחק מהיר של ההגה, מהירות גדולה וכביש בעייתי יצרו ביחד שילוב קטלני.

הסובארו הינה מדגם 1600, ללא כריות אויר, ובמצבה גם כרית אויר לא הייתה עוזרת. הגג נתלש, ואיתו חלק מהמושב הקדמי, מה שאומר שמבחינתי הנזק לאדם היה כריתה מידית של איברים חיוניים בלעדיהם שאר הגוף לא היה מתפקד.

היו עוד גורמים מסביב, אשר לא קשורים ישירות לתפקידי אך כללו אלכוהול, מחסור בשינה וחוסר נסיון בנהיגה.

בעל הרכב מוכר מאוד בבית שמש, וגם הרכב שלו. זוהי איננה עברתו הראשונה.

פורסם

אני מצטרף לדעת אלו שטוענים שאפשר לשנות את צורת החשיבה של הישראלים - אבל זה תהליך שייקח בערך עשור. מצד שני חייבים להתחיל אותו כבר.

ובינתיים המון אכיפה והמון נוכחות משטרתית בכבישים ירתיעו נהגים מלבצע שטויות.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
דניG - אולי העובדה שהחתימה שלך אומרת שאתה עושה קורסים בנס הרים עם BMW קשורה למה שאתה אומר?

הESP יעבוד בכפוף לחוקי הפיזיקה. בנוסף יש אפשרות לבטל אותו.

הרכב המדובר הינו בן כמעט עשור (השנתיים הראשונות של שנת 2000).

זומנתי לארוע ע"מ לתת חוות דעת מהנדס, הBMW לפי סימני הבלימה, עדויות וסחרור, נסעה מעבר למהירות המותרת בחוק, מהירות בה ה ESP לא היה מספיק לתפקד, בסיבוב שכזה, וזה לא שהוא לא ניסה, משחק מהיר של ההגה, מהירות גדולה וכביש בעייתי יצרו ביחד שילוב קטלני.

הסובארו הינה מדגם 1600, ללא כריות אויר, ובמצבה גם כרית אויר לא הייתה עוזרת. הגג נתלש, ואיתו חלק מהמושב הקדמי, מה שאומר שמבחינתי הנזק לאדם היה כריתה מידית של איברים חיוניים בלעדיהם שאר הגוף לא היה מתפקד.

היו עוד גורמים מסביב, אשר לא קשורים ישירות לתפקידי אך כללו אלכוהול, מחסור בשינה וחוסר נסיון בנהיגה.

בעל הרכב מוכר מאוד בבית שמש, וגם הרכב שלו. זוהי איננה עברתו הראשונה.[/quote]

 

מספר שאלות לאדון המהנדס

 

1) למען הגילוי הנאות מי הזמין אותך לבדוק את האירוע

 

2) מה שמסומן בכחול יכול להיות נכון עובדתית, אבל מצידך זה בגדר רכילות שלא קשורה לחוות הדעת המקצועית שלך.

מה קשור בעל הרכב לנהג עצמו שזה הבן שלו. או מה שנכתב בשורה האחרונה מתייחס לנהג עצמו

 

3) הגג נתלש בתאונה או נוסר על ידי כוחות ההצלה

 

4) הESP מתפקד בכל פעם שהמכונית והנהג לא מתואמים. הESP לא מכיר מהירות חוקית.

 

5) נסה אם זה אפשרי לספק נתונים שיוכיחו את מה שאתה אומר ולא על סמך עדויות .

 

6) כיצד הגעת למסקנה שהרכב נסע במהירות גבוהה, ובאיזה מהירות נסע הרכב לפי מימצאיך. האם הוא ירד מהכביש וניסה לחזור אליו או נשאר בתחומי הכביש ורק ניסה לשבור חזרה למסלולו.

 

7) מה תרומתו של הכביש לתאונה

 

8) האם נבדק באיזה מהירות נסעה הסובארו, או היא לא הייתה אשמה כלל בתאונה.

 

אודה לך על התשובות לשאלות .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...