Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דניG - אולי העובדה שהחתימה שלך אומרת שאתה עושה קורסים בנס הרים עם BMW קשורה למה שאתה אומר?

הESP יעבוד בכפוף לחוקי הפיזיקה. בנוסף יש אפשרות לבטל אותו.

הרכב המדובר הינו בן כמעט עשור (השנתיים הראשונות של שנת 2000).

זומנתי לארוע ע"מ לתת חוות דעת מהנדס, הBMW לפי סימני הבלימה, עדויות וסחרור, נסעה מעבר למהירות המותרת בחוק, מהירות בה ה ESP לא היה מספיק לתפקד, בסיבוב שכזה, וזה לא שהוא לא ניסה, משחק מהיר של ההגה, מהירות גדולה וכביש בעייתי יצרו ביחד שילוב קטלני.

 

אין שום קשר לקורסים שאני מעביר, ואם ממש תתעקש, אז ההיפך. קורס היה יכול לעזור גם למי שרכבו אינו מצויד במערכת ESP.

אחד הדברים החשובים שאני מלמד בקורסים הוא להסתכל על הדברים בראיה נכונה, בכל הקשור להערכת סכנות, מהירויות ומרחקים, ובנוסף ניתן דגש מאד גדול על תכנון נכון של הנהיגה. יחד עם זאת, בכל קורס אני חוזר ומדגיש שמדובר בכביש ציבורי וחייבים להתנהג בהתאם ולכבד את מקומם ובטיחותם של הנהגים אחרים. יעידו על כך אנשים שעברו קורס אצלי.

 

לעניין חוות הדעת שנתת,

אשמח אם תשתף אותנו בנוגע לסימני בלימה שהיו על הכביש, כיצד הרכב הסתחרר (מאיפה לאיפה), כיצד אתה קובע מהו הזמן הנדרש ל-ESP להגיב בכדי לקבוע שהוא לא היה מספיק לתפקד, ומהו "משחק מהיר של ההגה".

 

שים לב, אם אתה מעוניין אשמח להיפגש עמך במקום התאונה ושתראה לי את הראיות שעליהן אתה מדבר (יש לי ידע ונסיון בתחקור תאונות).

 

תודה !

 

דני G.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שאני אבין, כלי נשק מקבלים כבר בגיל 18, ברשות הצבא, אני אישית נהגתי על טנק כבר בגיל 18 וחצי, יש אנשים שמטיסים מטוסים בגיל הנ"ל. כל אלו ניתן לפי המדינה לעשות לפני הגיל אותו אתה מציע.

תבין הבעיה היא לא בגיל אלא בלימוד.

אם תרבות הנהיגה לא תשתנה, צורת לימוד הנהיגה, התשתיות לא ישתנו והתרעה משטרתית במקומות הנכונים + ענישה מחמירה על אותם עבירות- גם אם אנשים יתחילו לקבל את הרישיון בגיל 30, הבעיות העיקריות לא יפתרו.

 

 

בסדר נכון , אתה רואה את הדברים האלה משתנים באופק?

לא..

 

אז בנתים תצמצם מועמדים בעייתים לרישיון.


×
×
  • תוכן חדש...