Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום הולדת 30 לסובארו לאונה - וקצת על הפוליטיקה שמאחוריה.


חן פרחי
שימו לב! השרשור הזה בן 5458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וואלה, עלית עלי... לכן אני גם לא מתפלא שרוב בעלי המשפחתומטיות החדשות האלה עושים כל כך הרבה שטויות על הכביש ונוהגים כל כך רע.

אתה מתנהג כאילו בסקאלת הצבעים יש רק שחור ולבן ובעל משפחה שאסף במשך כמה שנים סכום כסף מסויים חייב לבחור בין קניית עגלה עם סוס או רכב ספורט. אני מעלה בזיכרוני את אבי, פועל שכיר קשה יום בעל משפחה של 5 נפשות מואס באחזקה של פורד קונסול סטיישן יד רביעית שנת 73 שישה צילינדרים בנפח 2300 סמ"ק שדחף לו בזמנו סוחר רכב (סוף שנות ה-70), מחפש רכב אחר, חדיש יותר, חסכוני יותר, אמין יותר, לא יקר בקנייה וזול בהחזקה ואני שומע את התחבטויותיו האם לקנות את הרכב הזה כי המומנט שלו ככה, וזווית הגילגול ככה, והגרר ככה, ויחס משקל ככה, ויחס הדחיסה ככה... רגע, סליחה, אני מתבלבל, בטעות הכנסתי לכאן את השיקולים שלך, עכשיו אני נזכר, אבא שלי אמר: ראבק, כמה עלה לי הפורד המחורבן הזה ועכשיו כשאני מנסה למכור אותו אני מקבל נאדה. ומה אני רוצה בסך הכל מהרכב, שיניע בבוקר בלי בעיות שיקח ויחזיר אותי ואת משפחתי ללא תקלות וכשיגיע היום להחליף אותו אקבל עבורו סכום ראוי. אני לא יודע מאיזה כוכב נפלת אבל תאמין לי, אילו היו השיקולים של רוב רובם של רוכשי הסובארו בשנתונים שציינתי בתחילת הדיון (73-85). אתה מתעקש להכניס כל הזמן את השיקולים שהנחו אותך כנהג צעיר לתוך מערכת שיקולים של בעלי משפחות בשנות השמונים. אתן לך עוד דוגמא: יש לך כסף רק לזוג נעליים אחד, האם תקנה נעלי ריצה ממוסמרות שיאפשרו לך לזנק במהירות ולקחת סיבובים מהר או אולי נעלי גוצ'י אלגנטיות שאיתן תלך לעבודה ולים ולטיולים או פשוט תתפשר על נעלי "המגפר" (אתה מספיק מבוגר כדי להכיר אותם) שנראות מספיק טוב ליציאה, נוחות לעבודה וכן הלאה וכן הלאה וכשיתבלו, עדיין תוכל לקבל עבורם כסף ביד 2.

אתה יודע, כשקוראים את התגובות שלך אפשר לחשוב בטעות שיש לך בחניה איזה מכונית על עם ביצועים היסטריים ובכלל (כמו השכן התימני שיש לי נוהג לאמר) יש לך כולה קליאו וסופה. איזה ביצועים יש לקליאו או לסופה? ולאיזה יכולות יכולה להגיע חיפושית, משופרת ככל שתהיה? וגם אם נניח שכך, האם נראה לך שבן אדם נורמלי יכניס את משפחתו לחיפושית משופרת שכדבריך ("האוטו היה מספיק מהיר כדי לברוח מכל משפחתומטית 1,600 של אמצע שנות ה-90' ומדהים לנהיגה גם אם קצת מסוכן במגבלות למי שלא מכיר אותו בצורה אינטימית") ויאללה, נוסעים לדודה שולה מעפולה?

דרך אגב, בהנחה שאתם משפחה ממוצעת בת 5 נפשות עם איזה רכב אתם נוסעים לדודה שולה בעפולה?

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 180
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

או בקורולה או בכל יפנומטית מגעילה אחרת.

 

.

והמשפט הזה בהחלט מראה על הדעות הקדומות שלך ומראה את כל הגישה שלך.

דעות, מאחר ויש אנשים שלא חושבים כמוך שמחלקת את עולם הרכב עפ"י מדינת הרכב ולא לפי טיבו.

קדומה, כי כנראה שאתה לא נחשפת למוצרים היפנים.

תנהג על יפנומטית מגעילה כמו מאזדה3 ותשווה אותה לאיזה ג'טה מפלצתית.

במקרה דנן תוכל לראות שאין קשר בין טיב הרכב לבין שכיחותו. אחרי ההשוואה תחזור לספר על הנאה מנהיגה, אחיזת כביש, תחושות ו"נשמה" (אגב, נשמה תוכל גם למצוא בשירים של אבי ביטר)

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי ולצער חשבון הבנק שלי נחשפתי למוצרים היפניים האיכותיים של תחילת ואמצע שנות ה-90.

אחזקה זולה? לאו דווקא. החלפים תמיד עלו כמשקלם בזהב וצריכתם השתוותה רק לתצרוכת הדלק הלא נמוכה של מנוע 16 השסתומים הרועש והמחוספס, שלמרות הקפדה על שימוש בנוזלי צינון איכותיים המומלצים על ידי היצרן, אהב לפתח קורוזיה בכל פינה אפשרית בבלוק האלומיניום שלו ובכל מכלול שמסביבו.

 

שלוש שנים עם משפחתית יפנית משומשת בעלת "מוניטין אמינות וסחירות" היו יקרות יותר מאשר הסופה והקליאו גם יחד. ותאמינו למי שכבר ניסה ונכווה - אם היפנית היתה מדגדגת חצי מהאמינות שמפגינים הג'יפ הישראלי הגדול והצרפתיה הקטנה, לא הייתי מתלונן. וגם כשהדרעק היפני המקולל ההוא היה תקין לגמרי - עדיין נסע כפי שרכב כזה יכול לנסוע - כלומר, לא משהו. ואני לא מתכוון למהירות או להתנהגות מרשימה לשם ביצועים או הנאה (אני יודע שבעיני הישראלי הממוצע נהיגה זה עול, והנאה מנהיגה זו סוג של סטייה חולנית). אני מתכוון למינימום של נוחות שלא קיימת, לבטיחות מפוקפקת, לרעש מכני טורדני. לאיכות בנייה ירודה, לתחושה של צעצוע זול שעלה מאד ביוקר ולא נתן שום תמורה.

 

לפני שרכשנו את הנפילה, אני משכתי לכיוון של פיז'ו. אבל זוגתי דאז הושפעה חזק מאבא שלה והתעקשה על יפנית למרות שזה יעלה יותר. "זה אמין" טען האבא המומחה שבעצמו קיבל חזק בראש ובעיקר בכיס, ממשפחתומטית יפנית פופולרית ששלטה בשוק הישראלי באמצע שנות ה-90. "לא מתקלקל, קל למכור, הערך תמיד נשמר". לצערי ולצערה של הגברת, היא נתנה משקל רב יותר לדעתו המיושבת של אבא שלה מאשר לשגיונות של בעלה.

כמובן שהיא רק הרוויחה מהרפתקאה היפנית. היא תמיד הגיעה לעבודה בזמן - בזכות העובדה שלהבדיל מרוב הנשים, היא הסתדרה מצוין עם הג'יפ שבמפתיע תמיד הניע ותמיד הגיע, בזמן שאני דיוושתי להנאתי באופניים... באותו הזמן המציאה היפנית האמינה, הזולה לאחזקה והשומרת על ערכה, כזו שתמיד מניעה, תמיד מקררת ותמיד מגיעה בזמן לאן שצריך, השתפצה לה להנאתה במוסכים, בהמשכים ובפריסת תשלומים ובלי סוף נראה לעין, כל שני וחמישי.

 

מכיוון שבמשפחה המורחבת היו בטוחים שאני מדבר שטויות ושסתם נפלנו על אקזמפלר לא מוצלח - התעקשו שני קרובים (מהצד שלה. בצד שלי אוהבים לנהוג ולא נוגעים ביפניות, לפחות לא ביפניות הבסיסיות. תקציב ל-STI או EVO עדיין אין לנו לצערי...) ורכשו שתי מכוניות זהות מאותה פירמה יפנית רבת מוניטין. לאחר כמה חודשים, כאשר נטל ההוצאות במוסכים התחיל להדאיג גם אותם, שאלו אותי בחצי תמימות למה לא הזהרתי אותם מראש...

 

וכדי לאשר את הפתגם הידוע - מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להיגמל מזה - אותה גברת החליפה את היפנית הלא מוצלחת ההיא ביפנית אחרת, חדשה בשש שנים, ממשפחה טובה יותר, אמינה ומוצלחת הרבה יותר. לזכותו של הרכב הזה ייאמר שהוא באמת כמעט ולא מתקלקל, כלומר אם לא נתייחס לבלאי היסטרי של בולמי זעזועים ובלמים, לקרטועים מדי פעם, לרעשים וקרקושים מכל עבר, לדיפונים נושרים, לבעיות חשמל, לתצרוכת דלק לא נמוכה, ובעיקר לעלויות טיפולים וחלפים מפחידות (כל כניסה לטיפול תקופתי נגמרת בסכומים של ארבע ספרות ומדובר במוסך הגון שלא מרמה) אפילו "מחיר המחירון", אותו ערך מקודש, תכלית קיומה של כל משפחתית מייד-אין-ג'פאן, כבר צלל לחצי אחרי פחות מארבע שנים, ולמרות שהבונבוניירה ללא תאונות ובמצב מצויין לגילה וכבר חודש וחצי מפורסמת למכירה, זה קצת מוזר, אבל אף אחד לא מתעניין..."סחירות" כבר אמרנו?.... אם זו היתה רנו או סיטרואן, כל המבינים היו מפטירים "נו בטח, מי קונה צרפתיה?... עם-חרא, אוטו-חרא". אבל מכיוון שזו יפנית צדיקה וטהורה, יקירת לוי יצחק וסוחרי הרכב, אז מותר לה. קורה. זה הגיל, זה המצב הכלכלי.

 

תראו חברים, אתם יכולים להמשיך להאמין לקול העדר, לטמון את הראש בחול ולהתעצבן עד מחרתיים. על העובדות - איכויות נסיעה והתנהגות מפוקפקות של מכוניות ישנות מהמזרח הרחוק, אני מאמין שאין שום ויכוח. אני לא צריך לנסוע במכונית ספורט כדי להינות מנהיגה, אבל אם להתייחס למשל הנעליים - אני מעדיף להחליף זוג נעליים שנקרעות כל שנה וחצי בתנאי שיהיו לי נוחות, למרות שאפשר לצלוע שנים על שנים בנעליים צבאיות חזקות שיעשו לי יבלות איומות וכאבי ברכיים וגב, אבל לא יתבלו בעצמן... מי שמוכרח דווקא ליאונה או טויוטה או דייהטסו כדי לישון בשקט? יבושם לו, שיהנה. גם אני התפתיתי ושילמתי לא מעט תמורת הלקח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוריוז קטן שקשור לנושא, את לימוד הנהיגה שלי והטסט ביצעתי בסובארו מודל 1982 אטוטו אספנות....

מה זה אומר עלי? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוריוז קטן שקשור לנושא, את לימוד הנהיגה שלי והטסט ביצעתי בסובארו מודל 1982 אטוטו אספנות....

מה זה אומר עלי? - רן

 

איזה קטע , גם אני ... :oops:

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוריוז קטן שקשור לנושא, את לימוד הנהיגה שלי והטסט ביצעתי בסובארו מודל 1982 אטוטו אספנות....

מה זה אומר עלי? - רן

 

אני למדתי על סובארו 79 כחולה....

טחרי שסיימתי את הטסט שאל אותי המורה אם אני רוצה לעשות איתו נסיעה לתל אביב להוציא את האוטו החדש שלו מהסוכנות, אאודי 80, ולנהוג על האאודי בחזרה, סרבתי, העדפתי להשאר עם טעם הסובארו

מה זה אומר עלי?

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...אחזקה זולה? לאו דווקא. החלפים תמיד עלו כמשקלם בזהב וצריכתם השתוותה רק לתצרוכת הדלק הלא נמוכה של מנוע 16 השסתומים הרועש והמחוספס, שלמרות הקפדה על שימוש בנוזלי צינון איכותיים המומלצים על ידי היצרן, אהב לפתח קורוזיה בכל פינה אפשרית בבלוק האלומיניום שלו ובכל מכלול שמסביבו.

...

תראו חברים, אתם יכולים להמשיך להאמין לקול העדר, לטמון את הראש בחול ולהתעצבן עד מחרתיים. על העובדות - איכויות נסיעה והתנהגות מפוקפקות של מכוניות ישנות מהמזרח הרחוק, אני מאמין שאין שום ויכוח. אני לא צריך לנסוע במכונית ספורט כדי להינות מנהיגה, אבל אם להתייחס למשל הנעליים - אני מעדיף להחליף זוג נעליים שנקרעות כל שנה וחצי בתנאי שיהיו לי נוחות, למרות שאפשר לצלוע שנים על שנים בנעליים צבאיות חזקות שיעשו לי יבלות איומות וכאבי ברכיים וגב, אבל לא יתבלו בעצמן... מי שמוכרח דווקא ליאונה או טויוטה או דייהטסו כדי לישון בשקט? יבושם לו, שיהנה. גם אני התפתיתי ושילמתי לא מעט תמורת הלקח.

התאורים שלך מוגזמים ברמה שמאבדת את אמינותם.

לגבי הנעליים, את מלחמות ישראל נצחנו בעודנו נועלים נעלי צבא כבדות. לפי תפיסתך היינו צריכים לצאת למלחמה עם נעלי בלט נוחות התפורות לפי מידה. הסובארו של שנות השמונים מילאה את הציפיות שרוב בעלי המשפחות קיוו לקבל תמורת כספם גם אם הנסיעה הייתה פחות נוחה מאשר בצרפתיות והביצועים פחות טובים מאשר באיטלקיות. בסך הכל סובארו הייתה החבילה הטובה ביותר שבן אדם מין השורה יכול היה לקנות. על כל לימון שלך אני שולף פרדס הדרים רייחניים. תיסע לטייל בערי ישראל הפחות פלצניות מסביון וכפר שמריהו ותראה כמה סובארו שנות השמונים אתה רואה שם. בילתי נתפס, כל רכב שני סובארו. גם עוד 10-20 שנה אתה תראה יותר סובארו בכבישי ישראל מאשר כל רכב אחר מאותם השנים וזה בגלל שבפרדס של סובארו גדלים פחות לימונים מאשר בכל פרדס אחר.

עדיין לא בנו רכב אחד שיהיה גם גדול, מרווח ונוח, גם ספורטיבי, גם עם יכולות אקסטרים ויעלה כמו רכב משפחתי סטנדרטי.

אני פתרתי לעצמי את הבעיה: אני מחזיק רכב אספנות גדול ומרווח, רכב ספורטיבי וסובארו 97 4X4 עם הילוך כוח שמשמשת אותנו ביום יום ולטיולי שבילים בסופי שבוע ואם יום אחד ארצה להתחיל לטפס על בולדרים, מבטיח שלא אתחיל להגיד שהסובארו שלי זבל שהיא לא מסוגלת לעלות את מעלה דריישפטים בהר חורשן אלא אקנה סופה.

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שבאמת חבל זה שבסובארו לפחות בארץ . לא ייבאו את הדגמים המשודרגים יותר, כמו עם מערכות הזרקה ותוספות, רובם הסתפקו ב DL ידנית או מקסימום אוטומטית,

אם היו עושים כסדנדרט את הלאונות ה GL ועם התוספות כמו חלונות חשמל ושכלולים נוספים זה היה מעלה בהרבה את המוצר,

ואם זה היה נמכר כמו הלאונה הסטנדרטית אז גם היו מצליחים להוריד קצת המחירים. שלא יהיה פער גדול בין הלאונה "המשודרגת" ל"בסיסית"

הסיבה שהלנסר הצילחה לכבוש זה בין היתר האיבזור כמו חלונות חשמל ונעליה מרכזית, דבר נוסף: בחו"ל מאז ומתמד נמכרו הזרקות ולא קרבורטורים בסובארו האלו , רק בארץ עד 93 השאירו את ההמצאה המטופת הזו ולא ייבאו הזרקות ללאונה באופן סדיר, אם סובארו היו עושים בארץ את השדרוג הזה המכירות היו עולות בהרבה והמוניטין היה נשמר.

ולא לנסות להכניס את המנועי הזרקה תחת דגם אחר XT שחולק את מרבית המכוללים של הלאונה מלבד מנוע מוזרק וגיר .

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

. גם עוד 10-20 שנה אתה תראה יותר סובארו בכבישי ישראל מאשר כל רכב אחר מאותם השנים וזה בגלל שבפרדס של סובארו גדלים פחות לימונים מאשר בכל פרדס אחר.

.

ארז לא הבנת, לדרור אין בעייה רק עם סובארו, מבחינתו טויטה קורולה שווה לסוזוקי באלנו שווה ללקסוס IS. כולם יפנים כולם נוסעים אותו דבר. בדיוק כמו שפיאט מריאה נוסעת ומתנהגת בדיוק כמו פיג'ו 306 ובימר סדרה 3. כולם שייכות לצד הנכון.

 

דרור בוחר לקטלג את העולם לפי מיקום הייצור והפיתוח של הרכב (טיב הרכב לפי הלאום היצור).

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרור, אני באמת לא יודע, על איזו סוברו נפלתם- אבל: אחזור על זה שוב: את הנסיעות הארוכות בחיי עד עכשיו (מלבד האירופה, שגם שם הייתי עם יפנית:wink: )- עשיתי בסוברו- טנדר שנת 94 מכוסח לגמרי (בשנת 99-2000)- ואיזה פלא- קודם כל- הוא לא היה מתקלקל כל שניה, אף על פי, שכאמור היה מכוסח לגמרי, וגם מצידי עבר התעללויות לא קלות- נסעתי איתו בשטח, בין היתר, וחוץ מזה- אני שייך דווקא לזן "שלך", שאוהב להנות מנהיגה- והמבין-יבין!:wink::twisted: ועדיין- לא נתקלתי בשום בעיה רצינית באוטו הזה, אם לא להחשיב לבעיה רצינית צינורית מים קטנה שפשוט ניקראה פעם אחת, וגם אז לא נתקעתי- אלא המשכתי למלא מיים, עד שהגעתי הביתה, ואחרי זה למוסך! יתר על כך- לא שמתי לב לשום "איכות ירודה" של הפלסטיקה בפנים- ותאמין לי, שאני יודע מצויין מה זה, מרוב הבדיקות שעשיתי לסופות הצבאיות- יותר ביזיון משם לא יצא לי לפגוש בחיים מבחינת איכות (או חוסר איכות) מכלולים פנימיים!

בקיצור- אכן, תאורים המוגזמים שלך, לפחות של חוסר אמינות- ממש לא מובנים לי. אגב, יחסית לכל המתחרותיה- גם הכח לא ממש היה חסר לה. שוב- אני לא משווה אותה רכבים עם מנוע 2000 או ספורטיביים, כי זה פשוט לא יהיה הוגן!

 

אה, ואם עד עכשיו מישהו עדיין לא הבין- אני "לא בדיוק" נמנע בקהל "אוהדי יפנומטיות", ולא קניתי בעבר, לא קונה ולא אקנה "רכב" משיקולים האלה- אלא "אוטו" משיקולים אחרים לגמרי (כמובן, שכל רכבי אספנות שלי- בכלל לחוד, אין בין אספנות ולבין אוטו מהנה או לא לנהיגה כלום בעיניי)- ועדיין, אי-אפשר במכה לשלול את הזכות קיום של ענף רכב שלם רק בגלל, שזה לא מתאים למישהו!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני למדתי על סובארו 79 כחולה....

טחרי שסיימתי את הטסט שאל אותי המורה אם אני רוצה לעשות איתו נסיעה לתל אביב להוציא את האוטו החדש שלו מהסוכנות, אאודי 80, ולנהוג על האאודי בחזרה, סרבתי, העדפתי להשאר עם טעם הסובארו

מה זה אומר עלי?

 

 

 

ארז: 43....וגם זה יותר מדי! מרגיש כמו בן 16 ואישתי אומרת שאני מתנהג כמו ילד....

 

 

יובל-אחרי סובארו 92 סטיישן ידנית שנקנתה עם 50000 ק"מ ונגנבה עם 195000 ק"מ, אחותה 1994 שנקנתה (באופן זמני שהפך לקבוע) ידנית ללא שום איבזור מיותר ( כמו ח"ח הגה כוח, ABS קטליזטור או שטויות אחרות) הרכב קל בצורה משמעותית וחזק פחד... עם 150000 ק"מ ועדיין סוחבת אחרי 260000 ק"מ, תפסתי את עצמי באחד האמשים מסתובב בסוכנות סובארו מחלקת הטרייד אין... B3 B4 מישהו?

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טנדר סובארו מודל 88 ( מספר שהסתיים בספרות 58 ) עבר בידי הצעירות התעללות קשה ביותר הכוללת ריסוק כל חזית הרכב וצד ימין לתוך קיר בטון גיבור , לאחר שיקום לא קצר במוסך מורשה ( יש שיאמרו מורשע ) חזרה הנבלה לכביש עם משיכה קבועה לצד ימין , החלפת צמיגים קדמיים כל 50K ופה ושם איזו ציריה או שתיים ( מי סופר ) , עם עומס מותר של כ600 ק"ג הועמס באופן קבוע על הנבלה כמעט טון .

יותר מחמש שנים העברנו ביחד הנבלה ואני , עם לא מעט תעסוקה מבצעית בארגז :wink: וגמענו קרוב ל600K עם אותה מכונת כביסה מטרטרת בחזית בנפח 1600 סמ"ק ומי יודע כמה סוסים עייפים , רדיו AM/FM מקורי שכל קשר בינו לבין קליטת תדרים מורשים בתחומי ארץ הקודש מקרי בהחלט , מכשיר קשר וחור בגג בשביל אנטנה ( כן , פעם לא היו פלאפונים ) עם נזילת מים קבועה ( התקנה מקומית :-( ) בהמשך הדרך ארגז פיברגלס שמנע מהנבלה לעבור את המהירות החוקית בארצנו , נזילות שמן , נזילות מים , צינורות מזגן שמתפוצצים כל קיץ וביקורים לא מעטים במוסכים ועוד קצרה היריעה מלהכיל ....

 

אבל : !!!

 

אני מוכן היום לקחת אותה חזרה במקום המאזדה 3 החדשהליסינג שלי , למרות הכל הנבלה הייתה מסוג המכוניות שעושות את זה ... :oops:

 

 

 

 

ועוד איזה משהו קטן , עכשיו אני כבר בן 40 ולא 45 .

 

 

 

ועוד דבר אחרון , יש הרבה דמיון בין הסובארו לרנו 4 - כולם נסעו על אחד כזה !!!

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שחברת סובארו ראויה לקבל מקום של כבוד בהסטוריה המוטורית של מדינת ישראל מהרבה סיבות וכל אחד יכול לבחור את הסיבות שלו. אני בחרתי לצלם את שלי.

איך יכולתי לשכוח את הטנדר 4X4 שנת 81 שאיתו התחלתי את הסובארומן שלי.

לאונה 86.jpg

אאוטבק כחולה.jpg

אאוטבק ירוקה.jpg

impreza.jpg

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...