Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל יש אופציה כזאת.

 

דברתי איתם היום והם לקחו את הפרטים שלי,אם וכאשר תגיע איזה פולו ידנית מעניין,בשנתונים 2003-2005 - יתקשרו אלי :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
תגיד, יניב1 ,

ידוע לך אם יש אפשרות באוטודיל להכניס בקשה לרכב מסויים וכשמגיע אחד כזה לקבל התראה ולהגיע למגרש?

אני מחפש עבור אחותי פולו מהשנים האחרונות יד 1 בלבד וק"מ נמוך בלבד והשוק דיי מת. (באוטודיל יש אחת יד 2 מודל 2008 שזה מוגזם) , הייתי מעוניין באחת שעברה מטרייד אין שבוצע בצ'מפיון מוטורס.

 

בטח שיש אפשרות כזאת להשאיר פרטים למרות מי שמקורב אלי לא צריך להשאיר אני ישר מעדכן אותו אם יש מציאה משהו חדש שנכנס או למשהו שהוא חיכה הרבה זמן.

בקישור הבא תוכל ליצור איתם קשר http://www.auto-deal.co.il/צורקשר/tabid/61/Default.aspx או שתשאיר פרטים או שתרצה אתה ליצור איתם קשר.

רוב המכוניות שבמגרש של "אוטו דיל", הם של היבואן צ'מפיון שהם עסקאות טרייד-אין של היבואן זאת אומרת לקוח שבא לעשות טרייד-איו על הרכב הישן שלו תמורה לקנייה של אחד מרכבי המותגים של צ'מפיון.

כך בחשבון שכל יום יכול משהו חדש לבוא ואותו דבר גם להימכר.

לפעמים קורה מצב שצ'מפיון נותן לנו רכבים חדשים!!! עם 0 ק"מ ויד 0 שאנחנו נמכור אותם כי הם לא מצליחים למכור אותם או שעבר 12 חודש.

אם תיכנס לאתר תוכל למצוא מבחר מצומצם של איביזות חדשות עם 0 ק"מ ויד 0 בצבעים אדום, לבן, שחור בתצורה של 3 דלתות עם אפשרות של מימון וכל מיני דברים שאני לא זוכר.

אם תצטרך עזרה תפנה אלי בה"פ ואני יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש.

 

יניב

פורסם

תודה יניב.

יש כרגע איזה רכב על הכוונת (מפרטי לא באוטודיל) ואם זה לא יסתדר ,אני אדבר עם אוטודיל או איתך.

 

ezuf , אם אני אראה איזו פולו ידנית אני אעדכן אותך. יצא לי לראות כמה ומכיוון שאצלנו נעולים על אוטומט פשוט לא רשמתי מספר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא הייתי בונה על זה "נרשמתי" בתור לאיביזה 2005 או 2006 ועדין לא התקשרו

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

פורסם
מבלי להכנס לסיפור ארוך ולא קשור, באוטודיל תמיד יחייכו אליך וידברו יפה כשירצו למכור לך רכב, אבל במקרה שבטרייד אין הם לוקחים את רכבך הישן - תקלל את היום שבו שמעת את השם "אוטודיל".

 

ואיך חשבת שהם אמורים להתפרנס?

 

המטרה שלהם זה לקנות בזול ולמכור ביוקר.

במדינה שהכל הולך בא לפי מחירון אחד ויחיד, אז צריך לעבוד לא מעט על מנת לשמור על רווחים.

פורסם

אתה כנראה לא קראת את ההודעה השניה שלי בשרשור זה. אני יודע שהם קונים בזול ומוכרים יקר יותר - אין אחד שזה לא ברור לו. אני דיברתי על יחס ללקוח (סגנון דיבור, זלזול, התעקשות על דברים שלא נוגעים להם בכלל) ולא על כסף.

 

אגב, אם תשים לב, הביקורות החיוביות שקראת בשרשור היו של אנשים שרכשו מהם רכב. אני הבאתי להם רכב במסגרת עסקת ט.אין על רכב חדש מצ'מפיון והביקורת שלי ממש לא חיובית.

פורסם
תודה יניב.

יש כרגע איזה רכב על הכוונת (מפרטי לא באוטודיל) ואם זה לא יסתדר ,אני אדבר עם אוטודיל או איתך.

 

ezuf , אם אני אראה איזו פולו ידנית אני אעדכן אותך. יצא לי לראות כמה ומכיוון שאצלנו נעולים על אוטומט פשוט לא רשמתי מספר.

 

אייל, האם רק פולו מעניין את אחותך? אם לא אז אפשר להציע לך או לה, את האיביזה החדשה בתצורה של 3 דלתות אוטומטית בעלות של 111,000 ש"ח עם 0 ק"מ יד 0 במימון אטרקטיבי מאוד אם תרצה עוד פרטים תוכל לפנות אלי בהודעה פרטית.

 

יניב

פורסם
אתה כנראה לא קראת את ההודעה השניה שלי בשרשור זה. אני יודע שהם קונים בזול ומוכרים יקר יותר - אין אחד שזה לא ברור לו. אני דיברתי על יחס ללקוח (סגנון דיבור, זלזול, התעקשות על דברים שלא נוגעים להם בכלל) ולא על כסף.

 

אגב, אם תשים לב, הביקורות החיוביות שקראת בשרשור היו של אנשים שרכשו מהם רכב. אני הבאתי להם רכב במסגרת עסקת ט.אין על רכב חדש מצ'מפיון והביקורת שלי ממש לא חיובית.

אדון גולף, אם אתה תשים לב אז העסקאות המוצלחות שלי עם אוטודיל היו גם מכירה, גם קנייה וגם טרייד אין לרכב חדש.

הרושם שלי הוא שהם תכליתיים, רציניים, לא הולכים "מסביב" ושקופים. וכן, אפשר להתמקח.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אם היו לך עסקאות טובות אם "אוטודיל" אז חוץ ממצוין אין לי מה להגיד לך. אני לא תופס אף אחד ביד מללכת ל"אוטודיל" חלילה, כל אדם חופשי לעשות מה שירצה.

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

הייייי,

אני באופן אישי נתקלתי בשירות טוב מאוד שם. עשיתי שם טרייד אין, ואני מכיר עוד אנשים שחוזרים לשם כל כמה שנים לעשות טרייד אין עם הרכב שלהם. זה פותר את כאב הראש ללכת ולמכור לבד, לצאת לבדיקות עם קונים, וכו'. יכול להיות שנתקלת במקרה בודד שהיה שונה, אך מניסיון אישי, לפני כחצי שנה טיפל בי סוכן מכירות אדיב מאוד (נדמה לי שמו לירון או ירון), והרכב הגיע אחרי בדיקה, מטופל, ועד כה הכל בסדר. ואני מרוצה מהרכב עד מעל הגג (פולקסוואגן ג'טה 2010). לא חסר להשמיץ חברות רכב, אבל פה אני בטוח שזה לא המקום. בהצלחה :)

פורסם

אני מאמין שאחרי 4 שנים (שים לב מתי נפתח השרשור) פותח השרשור כבר הגיע למסקנה לבד.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...