Jump to content

asaf257

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של asaf257

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הייייי, אני באופן אישי נתקלתי בשירות טוב מאוד שם. עשיתי שם טרייד אין, ואני מכיר עוד אנשים שחוזרים לשם כל כמה שנים לעשות טרייד אין עם הרכב שלהם. זה פותר את כאב הראש ללכת ולמכור לבד, לצאת לבדיקות עם קונים, וכו'. יכול להיות שנתקלת במקרה בודד שהיה שונה, אך מניסיון אישי, לפני כחצי שנה טיפל בי סוכן מכירות אדיב מאוד (נדמה לי שמו לירון או ירון), והרכב הגיע אחרי בדיקה, מטופל, ועד כה הכל בסדר. ואני מרוצה מהרכב עד מעל הגג (פולקסוואגן ג'טה 2010). לא חסר להשמיץ חברות רכב, אבל פה אני בטוח שזה לא המקום. בהצלחה
×
×
  • תוכן חדש...