Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופנוע עם ציריה במקום שרשרת ?........


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במהלך עבודתי אני מבלה המון זמן ברחוב (לא,אני לא עובד בתור הומלס...),ואתמול ראיתי משהו בפעם הראשונה:

 

 

בשד' ירושלים בתל אביב שמעתי רעש נורא חזק,וכשהסתובבתי לכיוון מקור הרעש גיליתי שהוא מגיע מאופנוע ישן שעבר ברחוב,כשהתמקדתי באופנוע ראיתי שאין לו מאחורה שרשרת, אלא היתה לו ציריה (היא ממש בלטה,וראו איך היא מסתובבת).

 

 

מישהו מכיר את זה ואולי את סוג האופנוע ?

 

 

מצטער על הבורות,פשוט אני לא כזה מבין באופנועים,וזה משהו שראיתי בפעם הראשונה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

באופנועים קוראים למה שראית גל הינע(דרייב-שפט)

רוב דגמי BMW מצויידים באחד כזה גם מוטו גוצי

מה שראית זה כנראה דגם ישן של BMW אז באמת הציר היה חשוף.

למען האמת ההיסטורית גם לחלק מיצרנים היפנים יש דגמים המצויידים בגל הינע

פורסם

כן אני יודע שזה נקרא דרייב שאפט (גם בתחום המשאיות וגם בתחום שאני עוסק,מכוניות על שלט) פשוט לא ידעתי שישנם אופנועים שמונעים ע"י דריי שאפט.

 

 

סתם שאלה,זה לא יותר אמין מהנעה באמצעות שרשרת ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
כן אני יודע שזה נקרא דרייב שאפט (גם בתחום המשאיות וגם בתחום שאני עוסק,מכוניות על שלט) פשוט לא ידעתי שישנם אופנועים שמונעים ע"י דריי שאפט.

 

 

סתם שאלה,זה לא יותר אמין מהנעה באמצעות שרשרת ?

כן נכון שזה יותר אמין,יותר קל לחזקה(לא צריך לשמן שרשרת ולמתוח)אבל

יותר כבד ופוגע בהתנהגות(בזמן פתיחת מצערת המתלה האחורי נמתח)

פורסם
באופנועים קוראים למה שראית גל הינע(דרייב-שפט)

למען האמת ההיסטורית גם לחלק מיצרנים היפנים יש דגמים המצויידים בגל הינע

אמת היסטורית??? מה עם V_MAX? של ימהה...

היה לי במקרה...התנהגות כביש מוזרה מאוד...אתה נותן גז והזנב עולה עוזב והזנב יורד...

בדיוק הפוך ממה שצריך....

אייל 02.JPG

פורסם

תתפלא.

מנגנון המולטילינק באופנועים גורם לפתיחת המתלה האחורי בעת האצה חזקה.

אם למשל תסע במקביל למיול (כן זה עם ה-4 גלגלים) כשרכוב על גביו (נוסע בתוכו) ערס מצוי. תסתכל מה קורה למתלה האחורי כאשר הערס נותן בגז.....

החסרונות והיתרונות של הדרייב שפט הם יותר ממה שצויין פה.

BMW פתרו את בעית זריקת הזנב בעת פתיחת גז בסיבוב ע"י הוספת מפרק נוסף בדרייב שפט. גם גוצי פתרו את הבעיה בשנים האחרונות.

הדרייב שפט הוא כבד יותר, אמנם לא דורש כמעט בכלל אחזקה אבל כאשר הוא מתקלקל (והוא מתקלקל) התיקון מאוד יקר.

החיבור בין המנוע לגלגל האחורי ישיר יותר מאשר באמצעות שרשרת. ז"א שכל תנועה ביד מתורגמת בצורה מהירה יותר לתגובת הגלגל האחורי. שרשרת נותנת יותר גמישות. לטוב ולרע.

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

×
×
  • תוכן חדש...