Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעסיק מאיים בקנס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עובד בלילות באבטחה במוסד ידוע באיזור המרכז. כחלק מהעבודה (חוץ מלאבטח את המבנה) השומר אמור בבוקר לפתוח מספר חדרים במבנה. לאחרונה הביאו לעבודה עובד חדש, הבחור לא לקח ברצינות את העבודה ולא פתח את החדרים כמו שצריך.

מהר מאוד הבחור מצא את דרכו חזרה למעגל האבטלה אבל כל שאר העובדים (גם הותיקים) קבלו מכתבים שבהם כתוב שכל עובד שלא יפתח את החדרים כמו שצריך יקבל קנס בגובה 200 ש"ח.

האם יש טעם לפנות לבית דין לעבודה? הרי אסור למעסיק לגעת במשכורת שלי, במיוחד כאשר מדובר בטעות כזו שטוטית שיכולה לקרות לכל אחד. אף אחד לא בא לעשות צחוק מהעבודה אבל יכול לקרות שמישהו יטעה ולא יפתח את אחד החדרים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

כן בצירוף המכתב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא, בצירוף אף מכתב.

הוא יכול לפטר אותך כי אתה אהבל שלא זוכר מה דרישות התפקיד אבל הוא לא יכול לגעת לך במשכורת אלא אם הוא החתים אותך מראש על ערבות בנקאית ע"ס הסכום המקוזז (מה קרה לאמיר שליט? כבר כמה דיונים על יחסי עוסק-מעסיק שהוא לא משתתף בהם).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם אם החתים על 100 ערבויות הוא לא יכול לגעת במשכורת.

 

לפי החוק אסור לנכות אגורה משכר של עובד ללא הסכמתו ולערבות בנקאית יש תנאים ואם קראת את הנוסח לפני שהוצאת אתה יכול לדאוג שלא יוכלו להפעיל אותה סתם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתה יכול להיות רגוע.לפי איך שזה נשמע זהו סתם איום.

וגם אם המעסיק מספיק מפגר לעשות את זה ,תמיד יש את בית הדין לעבודה שם יוחזר לך הכסף בתוספת פיצוי.

פורסם

אל תפנה לשום בית דין, הוא יפטר אותך כדי להרתיע עובדים אחרים (כמו שהקנס הזה הוא הפגנת כוח).

 

אם תשכח והוא ינקה לך את הסכום מהמשכורת, אז תפעל מולו, עד אז הוא יכול לאיים כמה שבא לו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אפשר לצרף לשרשור גם שאלה? התחלתי לעבוד בחברת אבטחה, חתמתי מראש על טופס שלא משלמים לי שעות נוספות עם אני עובד מעל 8 שעות, אלא רק בשתות וחגים השכורת בהתאם, כבר יצאו לי מצבים שעבדתי 17 שעות ברציפות וקיבלתי שכר לפי שכר מינימום(כן אני יודע שאני פראייר אבל זה עדיף על כלום כי אני חייל כרגע)

 

האם זה חוקי? כרגע אני שותק שלא יפטרו אותי, אבל העם אני יכול להוציא אחרי שאני יתפטר או יפטרו אותי את השעות נוספות?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
אפשר לצרף לשרשור גם שאלה? התחלתי לעבוד בחברת אבטחה, חתמתי מראש על טופס שלא משלמים לי שעות נוספות עם אני עובד מעל 8 שעות, אלא רק בשתות וחגים השכורת בהתאם, כבר יצאו לי מצבים שעבדתי 17 שעות ברציפות וקיבלתי שכר לפי שכר מינימום(כן אני יודע שאני פראייר אבל זה עדיף על כלום כי אני חייל כרגע)

 

האם זה חוקי? כרגע אני שותק שלא יפטרו אותי, אבל העם אני יכול להוציא אחרי שאני יתפטר או יפטרו אותי את השעות נוספות?

 

לא חוקי והמעסיק ישלם את הכל כשתעזוב (אם לא בטוב אז דרך בי"ד לעבודה בתוספת פיצוי נדיב).

 

חשוב שתנהל אצלך רישום מדוייק של שעות העבודה ואם אתה לא מחתים כרטיס/הבוס לא מנהל רישום הרישום שלך יתפוס אוטומטית (לפי התיקון לחוק חובת ההוכחה לגבי שעות עבודה היא של המעסיק והצהרה סתמית היא לא הוכחה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתה רוצה להגיד שדף שאני שומר בבית ורושם שעות עבודה כל פעם שאני חוזר מהעבודה יתפוס בבית משפט בעתיד?

ומה עם זה שחתמתי שמקובל עליי שאני לא מקבל נוספות גם תופס? הרי חתמתי והסכמתי נראה לי זה מספיק לבית המשפט לא?

 

אני מסתקרן כי חבר שלי עובד שם לפחות 8 חודש ואומר שהיו חודשים שהוא עבד 500 שעות בחודש ולא קיבל שקל על שעות נוספות חוץ משבתות\חגים אז אולי אני יוכל לייעץ לו.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אתה לא חייב לוותר על זכויות שמגיעות לך עפ"י חוק, גם אם חתמת על ויתור בחוזה.

 

אני לא הייתי ממשיך לעבוד במקום שמנצל את העובדים שלו בצורה גסה כל כך. אם בכל זאת תמשיך לעבוד שם ולא לשמור על זכויותך כשכיר במדינת ישראל, נסה לשמור כמה שיותר תיעוד לשעות העבודה שלך ולשכר בפועל. הכי טוב לשמור דו"ח מודפס וחתום ע"י המעביד, אבל לפעמים גם דו"ח מסודר ומפורט בכתב ידך יכול לעשות את העבודה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אל תפנה לשום בית דין, הוא יפטר אותך כדי להרתיע עובדים אחרים (כמו שהקנס הזה הוא הפגנת כוח).

 

אם תשכח והוא ינקה לך את הסכום מהמשכורת, אז תפעל מולו, עד אז הוא יכול לאיים כמה שבא לו.

כוונתי הייתה שיתבע לא בזמן שהוא עובד שם,כאשר ואם יפוטר\יתפטר... יוכל לתבוע עד 7 שנים אם אני לא טועה... את הכסף.

פורסם
אתה לא חייב לוותר על זכויות שמגיעות לך עפ"י חוק, גם אם חתמת על ויתור בחוזה.

 

 

 

 

הכי טוב לשמור דו"ח מודפס וחתום ע"י המעביד, אבל לפעמים גם דו"ח מסודר ומפורט בכתב ידך יכול לעשות את העבודה.

 

זלא שאתה לא חייב אלא אתה לא יכול. גם אם תחתום שאתה מוכן לעבוד בשקל לשעה זה לא תופס.

 

כיום עם החוק החדש מספיק שתגיד שעבדת ואם המעסיק לא יכול להביא מסמכים להפריך את זה גירסתך תתקבל אוטומטית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ל-redrose:

זה לא חוקי. למעסיק אסור לקנוס אותך. (אלא אם כן אתה חייל והוא שופט אותך במת"ש), ואני מניח שזה לא המצב.

 

עבדתי 17 שעות ברציפות וקיבלתי שכר לפי שכר מינימום

האם זה חוקי?

זה לא חוקי, וגם אם למעסיק יש חתימה שלך עם הסכמה לכך - זה עדיין לא חוקי. ישנו חוק, וגם אם יש למעסיק שלך הסכם איתך, החוק מחייב אותו. המסמך שהחתים אותך עליו - אין לו תוקף.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אפרופו דיני עבודה,

האם המעסיק יכול לבקש ממני כסף שהיה חסר בקופה בה עבדתי?

לדוגמא: אם בסוף היום הספירת הקופה היו חסרים 50 שקלים על פי כל החישובים, האם המעסיק יכול לבקש ממני להשלים את זה? וכמו כן לאיים בפיטורים?!

Polo 2012

×
×
  • תוכן חדש...