Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחת כבר יש! זאת השניה. קולט 94 טורבו.


moto4x4
שימו לב! השרשור הזה בן 5563 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם כבר טלטלים ובוכנות חדשים, למה לא לשים טלטלים ובוכנות עם יחס דחיסה נמוך?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה פרוייקט ראשון של ניסוי. אחרי הנעה ראשונית ובדיקות כלליות + כמה נסיעות נוכל להתקדם משם. כרגע המנוע כמו שהוא.

STI לגוף ולנשמה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזקק,איזה גיר?,עם הוא צריך חלקים אני מכיר בנאדם שמכיר את הקולט/סופר לנסר כמו היד שלךו ויש לו חלקים שנדירים בארץ/עולם עם תירצה חלקים אני ישאל אותו ויפנה אותך עליו

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע נראה מאוד מעניין, אני די חייב להיות מציאותי והגון כי כל השאלות שהחברה פה שואלים הן די קריטיות שניגשים לפרוייקט כזה.

 

בחיישן MAP המקורי חייבים לטפל כמו"כ בניהול מנוע בתצורה כלשהיא, בלעדיהם ובלי כיוונים נכונים הדרך לדטונציה מהירה מאוד.

מעבר הבנייה של הצנרת נראה יפה בהחלט אהבתי את העניין, ומעניין יהיה לראות איך זה יהיה בהמשך..

 

כמו שכבר אמרו יש עוד עבודה רבה לפניכם וצריך לשים דגש על הדברים שנאמרו ונשאלו כאן כמו חיזוק הבלמים שיהיה ביחס סביר לכח שיצא מהרכב וכמו"כ חשוב לשים דגש על כל המסביב כמו ציריות מחוזקות גיר מחוזק (זה לא עסק לנסוע על גיר סטנדרטי ולשבור כזה כל יומיים), קלאץ' מתאים, צמיגים שיתמודדו עם הכח וזה נמשך הלאה והלאה. אגב מה שהפתיע אותי זה שזו הולכת להיות גדישה על מנוע כמעט סטנדרטי אז להתאים את הציפיות בהתאם להשקעה, אי אפשר לגדוש כפול הספק על מנוע סגור כמובן.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזקק,איזה גיר?,עם הוא צריך חלקים אני מכיר בנאדם שמכיר את הקולט/סופר לנסר כמו היד שלךו ויש לו חלקים שנדירים בארץ/עולם עם תירצה חלקים אני ישאל אותו ויפנה אותך עליו

 

אני אשמח לקבל ממך טלפון לחלקים נדירים

STI לגוף ולנשמה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מהמר על הגיא TIG - ART .

כמו תהליך מסודר של התחלה עד הסוף יעזור מאוד מה החלפת ? מה קנית ? כמה עלה ?

 

כמו כן, יש הרבה אנשים טובים שבונים צנרות סעפות וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5563 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...