Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יופי של תמונות, ליטל.

חבל מאד רק שבית הקפה לא ממש מתפקד שילכו להזדיייייייי----... וזה גורם ללא מעט אנשים להדיר רגליהם מהמפגש.

אין כאן חלילה טענה כלפי מישהו, סתם לא לעיניין.

שבוע טוב לכולם.

 

 

שלום.

 

חן יקרי ניפתרה הבעיה!!

תכניס לראש! ראש ממשלה מת לא סוגרים מדינה.

בעל הבית קפה או פאב תקרא לזה איך שאתה רוצה יצא חומוס ולמה?

מעבר לפינה בשער 4 יש בית קפה של ארומה אני מודיע לך קפה דלוקס גם נטול קפה לפפה!!

וכמו כן כול מיני מאפים ועוגות חבל על הזמן!

אז מה יש לנו לסיכום? אחלה מקום למיפגש ואחלה בית קפה!!!

ופאב שמיצדי יסגור כי אני לשם לא מכניס רגל ולמה?

בפעם הקודמת שוחחתי אם החברה של המקום ואמרו לי חד משמעית ""חברי מועדון החמש לא רצוים פו""

אז אני אישית לא ניכנס למקום שאני לא רצוי!!!

ולדעתי מגיע להם שכול הפילנטרופים שתמיד ישבו בלי להזמין כלום יציפו להם את המקום והלקוחות הקבועים כמו אנחנו ורבים אחרים לא יכנסו לשם אז מי הרויח? אנחנו!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אף פעם לא למדתי צילום, אני מידי פעם קוראת חומר עיוני שנופל לידי ומנסה ליישם זאת בצילומים הבאים שלי עם האמצעים הדלים שיש ברשותי.

אני חושבת שכיום בעידן המצלמות החדישות קל יותריותר לצלם מכיוון שאין פילים, המצלמות דיגיטליות, אפשר לצלם ללא הגבלה וללא חשש.

דוגלת בשיטה של תהיה וטעיה, גם מהתמונות הלא טובות שמידי פעם מצולמות ניתן ללמוד איך לשפר לצילום הבא.

:wink:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

"דוגלת בשיטה של תהיה וטעיה, גם מהתמונות הלא טובות שמידי פעם מצולמות ניתן ללמוד איך לשפר לצילום הבא."

מה זה שיטת צילום חדשה?

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

פורסם

ליטל,

במצלמה אין ומעולם לא היו פילים. סרט צילום נקרא בעברית "פילם" ובריבוי "פילמים".

לאור מחירי המצלמות שנמצאים כמעט בצניחה חפשית, הרי ששדרוג הינו בר השגה מאי פעם. מצלמה שאני מחזיק מדגם שהוצג רק לפני שלוש שנים, ורכשתיו לפני שלוש שנים, עלה לי 5,500 שקלים אחרי הנחה. הדור הבא מאותה הסדרה עולה כיום כ 3,200 שקלים בלבד. מדובר בגרסת כניסה של רפלקס דיגיטלית, וכמוה, גם הצלמות הדיגטליות שאינן רפלקס יורדות מאוד במחיריהן. באותו מחיר שעלתה מצלמה זו או אחרת לפני שלוש שנים, רוכשים כיום מצלמה טובה בהרבה. לכן גם לא כדאי לתקן מצלמה כזו אחרי תום האחריות.

 

למרות צניעותך בנושא האמצעים, הרי שהאמצעי החשוב ביותר שלך אינו דל אלא עשיר מאוד. המבט שלך והמיקוד שלו הוא הגורם לצילומים שלך להיות מה שהם באמת. מי שלא נתברך במבט, הרי שגם במצלמה העולה הון עתק יוכל להפיק רק צילומים מטושטשים או רדודים.

 

מר סירי,

בוודאי שלומדים גם מהתמונות הלא טובות, וגם משגיאות עבר. במיוחד במועדון החמש !

 

אורן קיפניס

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
"דוגלת בשיטה של תהיה וטעיה, גם מהתמונות הלא טובות שמידי פעם מצולמות ניתן ללמוד איך לשפר לצילום הבא."

מה זה שיטת צילום חדשה?

 

 

שיטה חדשה (עבורך) הינה ללמוד לפרגן!!!

לא תמיד לחפש את ההקנטה והעקיצה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
שיטה חדשה (עבורך) הינה ללמוד לפרגן!!!

לא תמיד לחפש את ההקנטה והעקיצה.

 

קודם כל לא כל מה שכותבים נראה שחור.

תלוי איך מסתכלים על זה.

כנראה שאתה בחרת להסתכל מהצד הכהה.

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

פורסם
תודה לכל המפרגנים.

:wink:

 

ל'

האם זה נולד כהונדה CD / SS 50 ?

האם מישהוא יוכל לספר לי מי הבעלים ?

 

ליטל : עם או בלי צניעות : יופי של תמונות.

IMG_0119.jpg

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

התמונות לא צולמו מפלאפון.

אבל כן..קצת בעייתי לצלם בלילה בלי חצובה.

ניסיתי לערוך אותם כדי לשפר,לפי דעתי חלק מהתמונות יצאו ממש מגניבות.

Rikshanoam-R


×
×
  • תוכן חדש...