Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשמע כאילו שחיברו לך את הפלוס הקבוע או הזכרון דרך הווינקרים

:-D אני מקווה שלא חיברו לך את כבל הרימוט למצת של הסיגריות או משהו כזה :lol:

 

האמת שזה נשמע הזוי.

 

תדרוש מהמתקין שינסה לחבר לך מחדש את החיווט של הצמה ושיוודא במאה אחוז שהפלוס הקבוע שהולך לHU הולך לחוט של פלוס קבוע לפני הסוויץ' ושיוודא שהפלוס של הפעלת המכשיר (פלוס אחרי סוויצ') באמת ילך לחוט שמופעל אחרי הסוויצ' (כשהאורות ברכב כבויים - אחרת אתה התחברת לחוט תאורה - גרוע).

 

אם זה לא עוזר - הגיע הזמן להשליח עוד משהו לירקון. (עצוב לצערי וקורע לב).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב לאחר שיפצורים נוספים

 

פתחתי את כול החוטים וסידרתי אותם מחדש יפה וטוב ושמתי אזולרבנד חדש!.. סידרתי את הכבלים יפה ונוח

בדקתי שזה יושב טוב ואין תזוזה "לכול הקופסא"

 

ועכשיו לשאלה

ראיתי באחד מהחוטים שם פיוז (מזכוכית וחוט לאט עובר באמצע)

וברשותי אחד כזה חדש רק החוט לאט באמצע עבה יותר..ונידמה לי גם הזכוכית

זה משנה או שאני יכול להחליף בלי בעיה..

 

תודה והמערכת כבר נשמעת יותר טוב..

פורסם

קודם כל אתה צריך לבדוק על איזה כבל מחובר הפיוז, אבל כנראה שזה הכבל של הפלוס הקבוע - אני תוהה לעצם קיומו של הפיוז במערכת הספיציפית הזו אבל ניחה.

דבר שני, אתה צריך לבדוק איזה פיוז זה, ומה עובי הכבל (כמה גייג') למרות שלדעתי במידה וזה כבל שמגיע מה-HU, זה יהיה במקרה הטוב 18awg אם לא 24.

בשום פנים ואופן אל תשים פיוז יותר עמיד (תלוי כבל) כי במקרה של קצר, הפיוז לא יישרף,

והכבל יידלק ויוכל לגרום לנזק רב. אם אתה רוצה להחליף אותו (לא מבין למה :shock:, אבל איך שבא לך)

תחליף אותו לפיוז עם אותו אמפרג', ועל הדרך גם תבדוק את עובי הכבל כדי לדעת אם הפיוז מתאים או לא.

Elate 6” 3way Morel / CDA-9887 Alpine / SAX-100.4 Sundown Audio

פורסם

אני מדבר על החוטים במתחברים למערכת זה כבלים פשוטים דקים כאלה לא משהו מיוחד

והפיוז נימצא בין שתי כבלים (-----פיוז----- ואז מתחבר למערכת) ואיפה שהפיוז יש לו עטיפה של פלסטיק שצריך לפתוח ואז להחליף

×
×
  • תוכן חדש...