Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאתם מגיעים לסופר לקניות - כדי לקחת עגלה - יש צורך ב 5 שקלים.

 

היום - לרובנו יש מחזיק מפתחות שבו מעין מתכת שמשחררת את העגלה ללא צורך בכסף והמחזיק הזה גם משתחרר במשיכה.

בד"כ אנחנו שמים את המחזיק הזה על הצרור מפתחות של הרכב והבית.

 

העוקץ.

 

כנופיות פשע מהמגזר הערבי שולחות ילדים קטנים שמסתובבים בסופר ומחפשים את הצרורות האלו.

ברגע שלא תשימו לב - הצרור נתלש מהעגלה ובחוץ מחכה לילד גנב רכבים שיעלים לכם את הרכב ויש סיכוי שאם יש לכם באוטו את הכתובת (רשיון רכב למשל) - יעלים לכם גם חצי מהבית.

 

לפני כמה ימים נתפסו כמה ילדים כאלו בכמה מהסופרים בירושלים.

 

שימו לב.

פורסם

ה"מטבע" הזה משתחרר רק כשמחברים תקע של עגלה אחרת אל הצד השני של המנגנון בעגלה שלך, במשיכה הוא בחיים לא יכול להשתחרר - הוא מתוכנן כך שלא יוכלו להוציא את הכסף \ המחזיק עד שהעגלה לא תחזור לשורת העגלות (כאילו שחמישה שקלים ימנעו ממישהו לגנוב עגלה אם הוא צריך אחת :?).

השרשור הזה הוא פארנויה מיותרת לדעתי.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

השרשור הזה הוא ממש לא פראנויה , וכל מילה בו אמת.

זו תופעה ידועה , וכבר נשמעו המון אזהרות בנושא זה , הדבר הכי קל בעולם זה להוציא את המטבע/מחזיק מהעגלה , גם בלי להחזיר אותה. אתה יכול לבוא אלי לצורך הדגמה, תביא איתך 2 קיסמיי שיניים (בעצם , מספיק אחד).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

לא יותר פשוט יהיה לנתק את המחזיק מפתחות מה"מטבע" ?:)

 

מחזיקי המפתחות בצורה טבעת גם ככה נמתחים במשיכה בריאה,

ומה שלא בצורה טבעת, אפילו מתאמצים פחות בשביל לפתוח.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
ה"מטבע" הזה משתחרר רק כשמחברים תקע של עגלה אחרת אל הצד השני של המנגנון בעגלה שלך, במשיכה הוא בחיים לא יכול להשתחרר - הוא מתוכנן כך שלא יוכלו להוציא את הכסף \ המחזיק עד שהעגלה לא תחזור לשורת העגלות (כאילו שחמישה שקלים ימנעו ממישהו לגנוב עגלה אם הוא צריך אחת :?).

השרשור הזה הוא פארנויה מיותרת לדעתי.

 

רואים שאתה לא עושה קניות בעצמך.... :-D

 

תגיע פעם לסניף כלשהו של שופרסל למשל, ותראה את כמות העגלות המפוזרות בחניונים ללא הכסף בתוכן,ותבין שזה קל מאוד.

 

מספיק שה"כנופיות" מסתובבים עם החלק שנמצא בקצה של השרשרת לאחר שפורק מאחת העגלות וככה מנטרלים את כל העגלות.....

או סתם בצורה אלימה עם מברג או משהו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ה"מטבע" הזה משתחרר רק כשמחברים תקע של עגלה אחרת אל הצד השני של המנגנון בעגלה שלך, במשיכה הוא בחיים לא יכול להשתחרר

 

איזה נחרצות - רוצה להגיע לסופר שבו אני מבצע קניות לבדיקת הענין .

 

השרשור הזה אינו פאראנויה במיוחד כאשר מעסיקים בלא מעט כאלה ערבים , וכפי שחלק מאיתנו הבין מהכתבה המצולמת אתמול " מי גנב את האוטו שלי " רובם ככולם גנבי הרכב שנתפסו הינם דוברי ערבית ועם מבטא כבד ( מענין למה )

אחד מהמנווולים הללו נתפס 4 כן ארבע פעמים בחודש אחד - מה שאומר שרשויות החוק מצפצפות עלינו האזרחים ומשחררות את החארות לחופשי די מהר .

דבר אחד לא הבנתי וזה מרתיח - למה לעזאזל בכל המרדפים ולכל אורך הכתבה לא נורתה אפילו יריה אחת לכיוון גנבי הרכב הנמלטים אם ברכב ואם לאחר שנטשו אותו והחלו בריצה לכיוון הכפר ?

 

גנב רכב שנתפס יכול לקבל עד 7 שנות מאסר בפועל , תרשו לי לבוז מעל דפי הפורום לרשויות שלא אוכפות את החוק ומפקירות את בטחון האזרחים , ובכך בעצם תורמות מיליונים לרשות הפלשתינאית ואירגוני הטרור בכל שנה וכמובן הפסדים של מיליונים למדינה שמגיעים מכספי משלם המיסים .

 

בוז

פורסם

אצלנו הצרור לא מחובר בכלל למחזיק מפתחות שמשחרר את העגלה. הוא סתם יושב באוטו וכשרוצים ללכת לסופר לוקחים אותו, תוקעים אותו בעגלה והולכים לעשות קניות.

הצרור של הרכב נשאר בתיק\בכיס.

פותח השירשור צודק, הוא בא להזהיר אותכם ממקרים שיכולים לקרות, אתם לא חייבים לקחת את ההמלצה שלו.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

חברה

לא מדובר על מקרים שיכולים לקרות.

מדובר על ילדים שנתפסו "על חם" בזמן גניבת המפתחות.

 

זה קרה פעמיים בסופר אחד ובפעם השלישית הילד הושם תחת מעקב של הקב"ט בסופר.

כשהוא גנב את הצרור עקבו אחריו וראו למי הוא נותן אותו ועצרו את המבוגר בזמן שנכנס לרכב.

 

כמובן שהמשטרה שחררו אותו אחרי שעה.

 

למי שאמר שהמחזיק הזה לא משתחרר - אתה מוזמן לבדוק לפי שאתה קובע בצורה כזאת נחרצת.

 

כל הנ"ל ממראה עיניים. לא משמועות.

פורסם
ה"מטבע" הזה משתחרר רק כשמחברים תקע של עגלה אחרת אל הצד השני של המנגנון בעגלה שלך, במשיכה הוא בחיים לא יכול להשתחרר - הוא מתוכנן כך שלא יוכלו להוציא את הכסף \ המחזיק עד שהעגלה לא תחזור לשורת העגלות (כאילו שחמישה שקלים ימנעו ממישהו לגנוב עגלה אם הוא צריך אחת :?).

השרשור הזה הוא פארנויה מיותרת לדעתי.

 

ומי אמר שצריך לשחרר את ה"מטבע"? :shock: אפשר בקלות לנתק את שאר הצרור ושה"מטבע" בכלל ישאר תקוע בעגלה.

פורסם

באוטומוטור לפני כמה שנים חילקו יונדאי מחזיקי מפתחות כאלה,רק שהחלק העגול שניכנס לעגלה,יוצא מהמרזיק מפתחות.

די שימושי,כבר כמה שנים שזה פוטר אותי מבעיה בסופר.:lol:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

למה להסתבך ולמשוך את המחזיק מפתחות מהעגלה כשאפשר לשבור?

 

ולמי שהתעניין, מסתובבות המון עגלות ריקות, כי יש גם פטנטים שלא דורשים השארת צרור מפתחות בעגלה.

לדוגמא פטנט שלי - וו פלסטיק שפורק מאריזה של בגד ים ומוחזק אצלי בארנק. הוו עשוי מפלסטיק מספיק קשיח כדי ללחוץ על הצ'ובצ'יק בתוך המנגנון של העגלה ומספיק גמיש כדי להשתחרר בקלות ולא להישבר.

והוא לא מחובר לשום צרור מפתחות (לצרור מפתחות מחובר פנס LED עם לוגו משטרתי)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עזבו אותכם מטבעות, עניינים, פה בשופרסל דיל בנצרת יש בכניסה ליד השומר מפתחון שנחתך ברבעו, כל מי שרוצה עגלה בלי כסף לוקח אותו, מכניס את המפתח לעגלה ובגללו שרבע ממנו חתוך אז במשיכה מוציאים אותו מהעגלה.

אני מאמין שבהכרבה סניפים אחרים גם יש את זה.

אז מה הבעיה ? קחו שופר.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
מספיק שה"כנופיות" מסתובבים עם החלק שנמצא בקצה של השרשרת לאחר שפורק מאחת העגלות וככה מנטרלים את כל העגלות...

זה אותן כנופיות שגונבות עגלות של סופרים ומפזרות אותן בחדרי מדרגות של בניינים? :lol:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • אחראי פורום
פורסם
למה להסתבך ולמשוך את המחזיק מפתחות מהעגלה כשאפשר לשבור?

 

ולמי שהתעניין, מסתובבות המון עגלות ריקות, כי יש גם פטנטים שלא דורשים השארת צרור מפתחות בעגלה.

לדוגמא פטנט שלי - וו פלסטיק שפורק מאריזה של בגד ים ומוחזק אצלי בארנק. הוו עשוי מפלסטיק מספיק קשיח כדי ללחוץ על הצ'ובצ'יק בתוך המנגנון של העגלה ומספיק גמיש כדי להשתחרר בקלות ולא להישבר.

והוא לא מחובר לשום צרור מפתחות (לצרור מפתחות מחובר פנס LED עם לוגו משטרתי)

 

קבל אחד מאלומיניום.

פה אין עניין של גמישות, הוא מספיק חזק כדי ללחוץ על הכפתור שמשחרר את השרשרת ומספיק קטן כדי לצאת החוצה בקלות, חזרה לכיס.

יושב על הצרור שלי כבר כמה שנים, 10 דקות עבודה.

____000.jpg

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...