Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגירה, בחיאת, מה אתה קופץ?!:?::? יש משהו לא נכון, אתה יכול להוכיח, שאין שם אף רכב גנוב? -אני בספק.

אף אחד לא אמר הרי, שחברה שם לא אוהבים מכוניות שלהם- להפך! אף אחד לא האשים אותם גם בכך, שהם כולם גנבים. יותר על כך- קשה לי מאד להאשים אפילו בן אדם, שקונה בגרושים אוטו מ"מקור לא ידוע", אפילו שהוא יכול לנחש, מהו אותו "המקור"- כולנו בני אדם, ואני בטוח, שכ"א מאיתנו, או כמעט כ"א, נחשף בשלב כזה או אחר בחיים לפיתוי של ליקנות משהו, שמאד רצה, בזול, כאשר ברור היה, ש, בוא נגיד, זה הגיע מ"מקור לא ידוע", ואני לא בטוח, שכ"א אמר "לא"! כולנו בני אדם.

 

אבל שוב- למה כל הזעקה על ה"גישה מאוד מתנשאת/קולוניאליסטית/ מגעילה (או בעיברית צחה גישה מאוד ישראלית)"- מה לעשות, והעובדות עדיין מדברות בעד עצמן, תרצה או לא תרצה לראות אותן, הן לא יעלמו מזה, שתכניס את הראש בחול ותחשוב, שהעולם סביבך וורוד ושמח! מה לעשות?! אתה חושב, ש-90% מהחברי הפורום כאן לא היו מתים, שהכל יהיה אחרת, ואפשר היה לנסוע לעזה ולרמללה ולעשות מפגש משותף עם חובבי רכב שם? ראיתי שם אפילו "קולגה"- חובב משאיות ישנות, תסתכלו באחת מהתמונות! אתה חושב, שלא הייתי רוצה לפגוש אותו, שלא היה לנו על מה לדבר?!:roll: -אז אנא, אל תתחיל עם "כהנא" בבקשה, טוב?:evil:

 

דווקא הגישה שלך, לידיעתך, להאשים רק את עצמינו- היא מאד "ישראלית" ו"מקובלת" לחלק מהאנשים, ובגללה, בין היתר, הכל נראה, כפי שהוא נראה! דע לך, שמי, שלא אוהב ומכבד את עצמו- אין סיכוי, שמישהו אחר יוהב ויכבד אותו!

 

ללא כל קשר, אני אישית מאד מפרגן לחובבי הרכב מאשר הם, ומשמח אותי לראות, שיש הרבה תכונות משותפות בינינו לבינם, אבל, זה לא, שהיה לי אישית ספק בכך!:roll: כולנו, אחרי הכל, אותם בני האדם, רק מה לעשות, בינתיים החיים הציבו אותנו בשני צדדים של הבריקדות...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה יהיה כאשר נשב עם חברינו לתחביב מחו"ל (מחרבת זפזפה ולבנון) על כוס קפה שחור ומתוקים למיניהם...

או לחילופין, כשנשב איתם על צלחת מרק עוף וקניידלעך ונקנח בגפילטע פיש ורגל כרושה עם חזרת בצד :lol:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אתה יכול לחשוב שמדובר בתשעים אחוז, אחר יאמר שזה רק עשרה אחוז, אתה יכול לחשוב ערבי=גנב, אך הכל בליבך וללא שתרשום את זה. כאשר אתה רושם משהו אתה חייב לעמוד מאחוריו. ואם הוא לא נכון (וזו למשל דעתי) הוא מעליב. הוא מעליב ערבים תמימים, שלא עשו דבר עבירה מימיהם, והוא מעליב גם אותי כיהודי.

יש פה נושא שקרוב אלינו, והוא ורק הוא נושא השרשור. ממש לא לענין להגיב כמו שחלק מאיתנו מגיבים.

 

 

 

תמיד היית מאתגרת ... :-)

אני יכול לספר לך שאני מכיר כמה חברים בפורום הפונטון הבינלאומי שגרים בלבנון, וכבר היו בזמנו חילופי מיילים על נסיעה משותפת לטיול סוף שבוע כשיגיע השלום. אינשאללה.

 

 

 

תזכיר לי מי זה אולמרט ... :-)

 

חכה חכה עמית, אני אזכיר לך בבוא היום את הרעיון לקיים מפגש משותף.

זה יהיה כאשר נשב עם חברינו לתחביב מחו"ל (מחרבת זפזפה ולבנון) על כוס קפה שחור ומתוקים למיניהם...

 

 

ביי

אבי נוף.

 

אבי יותר פשוט:

 

מועדון החמש מקבל בברכה כל חובב רכב ללא הבדל דת מין וגזע.



המועדון שולל מכל וכל נסיון להדביק תוויות כלשהן למגזר כזה או אחר, וכל העושה זאת, פועל על דעתו האישית בלבד!

מועדון החמש הינו מועדון ללא שיכות פוליטית, והמחבר בין סך חלקיו הוא האהבה לרכב באשר היא.

אני קורא לכל המשתתפים בדיון לשמור על רמה נאותה וממלכתית כרגיל-תודה. (חתימה)

 

שוב, הזכיות אינן שמורות - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רן, אתה מתחיל לקבל מינוי של קופירייטר לדובר המועדון.

 

 

וליתר המשתתפים, בזאת מסתיים הדיון על גניבות הרכב וממשיך הדיון על ענתיקות שנראות ברמאללה.

ומי שיבין את הרמז, יבין ומי שלא יבין את הרמז, נסביר לו

בני, מנהל הפורום

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בעיניין הענתיקות, בביקורי האחרון בנפת בית לחם, פגשתי חובבי רכב עתיק כמונו, ומתגבש עיניין של מפגש משותף עם חוג חובבי הרכב הירושלמיים, מפגש שכנראה יתקיים במחסום באישור ביטחוני מוקדם. למפגש זה יוזמנו חובבי רכב אספנות ללא כל קשר להשתייכותם המועדונית.

 

 

רוב ההודעה נמחקה

Don't push your luck

בני, מנהל הפורום

פורסם

רן שלום.

 

להבהרה.

את שכתבתי, כתבתי על דעתי וכמשתמש פרטי בלבד, ללא קשר לתפקידי במועדון.

 

ביי ולילה טוב

אבי נוף (משתמש פרטי).

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...