Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שבטוח, שהסופה בתמונה היא לא יד ראשונה, ו - 100 אחוז גנובה!:evil:

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גישה מאוד מתנשאת/קולוניאליסטית/ מגעילה (או בעיברית צחה גישה מאוד ישראלית)לראות קולגות שאוהבים מכוניות ישנות מהצד השני של החומה וישר לחשוב על גנבי רכב.

האא? לא, סליחה, 100% מגנבי הרכב הם אנשי עסקים לבנים עשירים מרמת אביב והרצליה פיתוח שמאחסנים את המכוניות הגנובות בחניות תת קרקעיות בבתיהם, ובמו ידיהם מפרקים מהו חלקי חילוף, וכדי שאף אחד לא יחשוד,בזמנם החופשי הם גם אוספים ברזלים עם עגלת סופר בשביל להיפטר מהראיות. נכון?

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

בגירה , בחיית על מי אתה עובד?

 

אתה יודע בדיוק כמונו , ש90 אחוז מהרכב הגנוב בישראל הולך לשם , אתה גם יודע בדיוק כמונו , שזה לא התחיל לפני שנתיים.

התופעה עד כדי כך ברורה , שאתה יכול להעביר בעלות מישראלי לפלסטיני אבל לא הפוך , כי שם גם רכב גנוב יכול לקבל רישוי.

 

קוראי ערבית אומרים שרכבים כאלה מופיעים "רישוי קודם לא ידוע ".

 

אז אולי לא כל הרכבים שם נגנבו מישראל , אבל אני בטוח שמבחינה סטיסטית לפחות חלקם .

 

בלי שום קשר

שני הרכבים עם הפינות החדות מאוד , זה רפליקות? (הורוד והלבן).

 

יש עוד תמונות איפשהו?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אתם לא מבינים איפה הבעיה שלכם?

זה לא שלא גונבים רכבים לרשות אבל מה הקשר?

מראים לכם חובב רכב (שהוא במקרה ערבי) ואתם ישר מתחילים לדבר על גנבי רכב.

חובב רכב, לא גנב!

למען שתבינו, גנב זה עבריין.

חובב רכב זה מישהוא שלוקח רכב ומשפש אותו, צובע אותו ומציג אותו, או שאולי גם את הצבע לאוטו הוא גנב?

 

 

תסלחו לי שאני מנתק מגע מהשרשור הזה, צחנת הגזענות עושה לי בחילה שאני לא עומד בה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא ראיתי פה גזענות, ראיתי מציאות. אם אתה מעדיף להישאר בבועה שלך שיערב לך. אני מוכן לספר לך כמה רכבים ישראלים גנובים הוצאנו בפעילות בט"ש בנפת שכם בסביבות שנת 2000 וכמה תפסנו במחסומים. תהיה ריאלי.

בדבר אחד אתה צודק, הדיון על גנבי הרכב קצת סטה מנושא השרשור.

פורסם
מכוניות נקיות, שמורות, מטופלות, מדוגללות, מסודרות בחניה בצורה מסודרת,

ממש רואים שבעליהם אוהבים אותם.

 

מתי כבר יגיע היום שנוכל לקיים מפגש משותף...

יום יבוא וזה יקרה.

 

לילה טוב

אבי.

 

 

+1

 

אבי תרים את הכפפה, פרוייקט נוסף עבורך להביא אותם להיכל נוקיה למפגש משותף.

 

:wink:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אתם לא מבינים איפה הבעיה שלכם?

זה לא שלא גונבים רכבים לרשות אבל מה הקשר?

מראים לכם חובב רכב (שהוא במקרה ערבי) ואתם ישר מתחילים לדבר על גנבי רכב.

חובב רכב, לא גנב!

למען שתבינו, גנב זה עבריין.

חובב רכב זה מישהוא שלוקח רכב ומשפש אותו, צובע אותו ומציג אותו, או שאולי גם את הצבע לאוטו הוא גנב?

 

 

תסלחו לי שאני מנתק מגע מהשרשור הזה, צחנת הגזענות עושה לי בחילה שאני לא עומד בה.

 

כן ברור כי הם פשוט נכנסים לסוכנות תעשיות רכב נצרת הקרובה למקום מגוריהם ורוכשים סופה במבצע נכון ?

פורסם
+1

 

אבי תרים את הכפפה, פרוייקט נוסף עבורך להביא אותם להיכל נוקיה למפגש משותף.

 

:wink:

 

 

 

ל'

:roll:

מה שכרגע אולמרט לא מצליח אני בספק אם אבי יצליח

 

אתם לא מבינים איפה הבעיה שלכם?

זה לא שלא גונבים רכבים לרשות אבל מה הקשר?

מראים לכם חובב רכב (שהוא במקרה ערבי) ואתם ישר מתחילים לדבר על גנבי רכב.

חובב רכב, לא גנב!

למען שתבינו, גנב זה עבריין.

חובב רכב זה מישהוא שלוקח רכב ומשפש אותו, צובע אותו ומציג אותו, או שאולי גם את הצבע לאוטו הוא גנב?

 

 

תסלחו לי שאני מנתק מגע מהשרשור הזה, צחנת הגזענות עושה לי בחילה שאני לא עומד בה.

 

להזכירך, זאת ההודעה שקוממה אותך:

תסתכלו טוב, חלק מזה עדיין עלול להיות רשום על שימכם...

 

אני לא רואה החללה גורפת, כשתראה שוודית משתזפת בעירום אני בטוח שלא תחשוב שהיא נזירה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

של מי חיפושית מספר 347-144?

הרכב מופיע עם לוחית צהובה ולא מופיע במאגר כרכב גנוב. מישהו יכול להסביר את הדבר ההזוי הזה?

פורסם
:roll:

 

כשתראה שוודית משתזפת בעירום אני בטוח שלא תחשוב שהיא נזירה.

 

הייתה פה הרמה להנחתה אז אני חייב להנחית,אני לא אחשוב שהיא נזירה אבל חלק מהמגיבים פה ישר רואים זונה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גישה מתנשאת/ קולוניאליסטית? עד שאתה לא מגלה את אהבת חייך שם (כמו שקרה לי) זה אולי נכון. מהרגע שזה קרה לך זו הגישה הפרקטית...

פורסם
של מי חיפושית מספר 347-144?

הרכב מופיע עם לוחית צהובה ולא מופיע במאגר כרכב גנוב. מישהו יכול להסביר את הדבר ההזוי הזה?

יש הרבה ערבים תושבי ישראל שיש להם משפחה בשטחים והם יכולים לבקר את משפחתם ולנסוע לשם עם הרכבים הפרטיים שלהם בעלי לוחית רשוי צהובה.

בכלל לא הזוי.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם
בגירה , בחיית על מי אתה עובד?

 

אתה יודע בדיוק כמונו , ש90 אחוז מהרכב הגנוב בישראל הולך לשם , אתה גם יודע בדיוק כמונו , שזה לא התחיל לפני שנתיים.

התופעה עד כדי כך ברורה .

 

 

אתה יכול לחשוב שמדובר בתשעים אחוז, אחר יאמר שזה רק עשרה אחוז, אתה יכול לחשוב ערבי=גנב, אך הכל בליבך וללא שתרשום את זה. כאשר אתה רושם משהו אתה חייב לעמוד מאחוריו. ואם הוא לא נכון (וזו למשל דעתי) הוא מעליב. הוא מעליב ערבים תמימים, שלא עשו דבר עבירה מימיהם, והוא מעליב גם אותי כיהודי.

יש פה נושא שקרוב אלינו, והוא ורק הוא נושא השרשור. ממש לא לענין להגיב כמו שחלק מאיתנו מגיבים.

 

 

+1

 

אבי תרים את הכפפה, פרוייקט נוסף עבורך להביא אותם להיכל נוקיה למפגש משותף.

 

:wink:

 

ל'

תמיד היית מאתגרת ... :-)

אני יכול לספר לך שאני מכיר כמה חברים בפורום הפונטון הבינלאומי שגרים בלבנון, וכבר היו בזמנו חילופי מיילים על נסיעה משותפת לטיול סוף שבוע כשיגיע השלום. אינשאללה.

 

:roll:

מה שכרגע אולמרט לא מצליח אני בספק אם אבי יצליח

 

להזכירך, זאת ההודעה שקוממה אותך:

 

 

תזכיר לי מי זה אולמרט ... :-)

 

חכה חכה עמית, אני אזכיר לך בבוא היום את הרעיון לקיים מפגש משותף.

זה יהיה כאשר נשב עם חברינו לתחביב מחו"ל (מחרבת זפזפה ולבנון) על כוס קפה שחור ומתוקים למיניהם...

 

 

ביי

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
:roll:

מה שכרגע אולמרט לא מצליח אני בספק אם אבי יצליח

.

 

עם אישורי שהיה חוקיים, ומעט רצון הכל אפשרי.

:-D

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הצלחתי לפתח קשרי ידידות דרך פורום עם חבר'ה מכווית ומערב הסעודית...

הייתי שמח לו יכולתי לפחות לקבל סיבוב על המכוניות שלהם...

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30


×
×
  • תוכן חדש...