Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לתחום האודיו ברכבים נכנסתי דווקא דרך הגברת אירועים...

 

אני מגביר אירועים, אמנם שכיר, אבל עדיין. אתם רוצים פירוט על הגברת אירועים? לא נראה לי...

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אפרט מה היה לי:מגבר f4 380 audio system,סאב hertz ebx300r,קומפוננט x-ion של audio system,ביצה של hertz,ומה שיש אכשיו מופיעה בחתימה

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

התחתלתי עם HU של סוני ו 6.5 אינ'צ של פיונר

אחרי זה מגבר של חברה לא מוכרת+HU של פיונר ו6 על 9 גם של פיונר

אחרי זה עוד כמה שידרוגים(אין לי כח לרשום מה היה, רשימה קצת ארוכה:lol::lol::lol:)

והסט אפ הנוכחי הוא HU של אלפיין 9855,קומפוננט דוטק אוביישן,מגבר 4 ע' סוליד אודיו

מונו בלוק רוקפורד 6001 וסאב רוקפורד P3

זאת ההיסטוריה רצוי לציין שכל פעם שדרגתי משהו אחר

HU:סוני,פיונר 6750,אלפיין 9855

רמקולים:6.5 INC פיונר,6*9 פיונר,דוטק אוביישן

מגברים:חברת בת של רד סאונד,חברה לא מוכרת,סוליד אודיו+קנווד,סוליד אודיו+לייטינג אודיו,סוליד אודיו+מונו רוקפורד

סאבים:בוס,סוני אקספולד,רוקפורדP3

פורסם

המערכת הראשונה שלי(ושל אחי:lol:)

JBL75.4 מגבר

קומפוננט של לילטינג אודיו

רמקולים אחוריים 6*9 של JBL

ורדיו דיסק של פיוניר ישן.

פורסם

כיף להשקיע המון כסף על הדברים הלא נכונים הא?:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

הייה לי יונדאי סגולה של אמא...

מבחינת ציוד אדיו הייה לי כך:

רדיו דיסק של סוני עם שני צגים משהו יפה.

רמקולים של פיוניר 6*9

פיוניר 5.25

מגבר בוס 1000

מגבר של V12(חיקוי של משהו)

סאב של חברה סינית 1000W(משהו מסריח 300 ש"ח)

 

קיור הייה לי מערכת הכי מסריחה שיש אבל שמעתי כל כך טוב....8)

אחרי חודש כבר התחלתי לשדרג, ומאז אני חושב שכול חודש חודשיים אני מחליף אלמנט אחר.

בגלל זה יש לי הרבה נסיון עם הרבה ציוד.

אני אומר מי שמרוצה מהמערכת שלו עכשיו, שלא יחליף כלום, פשוט להנות מהרגע.

כי גם זמנכם יגיע.:wink:

פורסם

מערכת ראשונה?

 

רדיוטייפ אנלוגי (!), כזה שמסובבים בו חוגה כדי להעביר תחנות!!!

וזוג רמקולים ONE WAY עלומי שם בדלתות הקדמיות של 205 מודל 92' עם מזגן מקולקל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

HU פיונר 4650

רמקולים פיונר 230 וואט

6/9 קנווט כל שהם

מגבר XXX800וואט

סאב סרווין ווגה 10

 

 

ההיתי מרוצה מעל הראש.

אין כמו שריקת הJT3D-7 על הבוקר...8)

פורסם
מערכת ראשונה?

 

רדיוטייפ אנלוגי (!), כזה שמסובבים בו חוגה כדי להעביר תחנות!!!

וזוג רמקולים ONE WAY עלומי שם בדלתות הקדמיות של 205 מודל 92' עם מזגן מקולקל.

 

איתמר.

 

צריך לשנות את הכותרת ל -

 

how low can you go

 

:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רדיו דיסק JVC (אפילו FADER לא היה לו!).

סט קואקסיליים של קנווד - אלוהים יודע איזה דגם. משהו מקרטון ירוק.

סט 6X9 של JVC משהו שאמור לקבל 150 וואט. בפועל לא שרד קיץ אחד שלם.

מגבר 2 ערוצים של 2 JVC - משהו שנותן 40 וואט RMS

עוד מגבר 2 ערוצים לסאב של חברה בשם OPTIMUS (נראה אם מישהו מכיר משהו שלהם...)

וסאב...אחחחח....איזה סאב היה לי....

 

JENSEN, בגודל 12", 400 וואט בתיבה שהייתה גדולה כמו ארון קבורה! נראה לי שעדיין יש לי תמונות...

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

תמיד יש את הראשון במשפחה שהולך לאוניברסיטה, הראשון שטס לחו"ל וכו'... :-)

אצלנו אני הייתי הראשון שבונה מערכת נורמלית לאוטו, לכן אני לא מכניס לרשימה את הטייפ

שהיה לנו ברנוטשע, את הרדיו עם הכפתורים הקפיציים שהיו ברגאטה ואת הר"ט האינטגרלי

וה"משוכלל" שהיה בלנטרה 94'.

 

ההתעסקות שלי בתחום התחילה עם שרשור צנוע בפורום, שהניב עצות רבות ושימושיות.

בעקבותיו, ולאחר חצי שנה של איסוף רכיבים, הותקנה אחר כבוד המערכת הראשונה:

 

Amp: Xetec xi-240.4

Sub: Hertz ES200

Comp: Hertz Energy ESK-165S

HU: Pioneer (Premier) DEH-P480MP

 

הייתה אחלה מערכת, עד שנאלצתי למכור אותה, עקב המעבר ספרדה. :cry:

פורסם
רדיו דיסק JVC (אפילו FADER לא היה לו!).

סט קואקסיליים של קנווד - אלוהים יודע איזה דגם. משהו מקרטון ירוק.

סט 6X9 של JVC משהו שאמור לקבל 150 וואט. בפועל לא שרד קיץ אחד שלם.

מגבר 2 ערוצים של 2 JVC - משהו שנותן 40 וואט RMS

עוד מגבר 2 ערוצים לסאב של חברה בשם OPTIMUS (נראה אם מישהו מכיר משהו שלהם...)

וסאב...אחחחח....איזה סאב היה לי....

 

JENSEN, בגודל 12", 400 וואט בתיבה שהייתה גדולה כמו ארון קבורה! נראה לי שעדיין יש לי תמונות...

 

OPTIMUS זאת חברת בת של RadioShack והם מייצרים להם את כל מוצרי האודיו, מגברים, רמקולים, פרוססורים.

 

אצל חבר עד היום מותקן סאב 12 אינטש שלהם וקרוס 3WAY אקטיבי שלהם, יחסית לציוד פשוט מאוד, נותן תמורה יפה למחיר.

 

:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...