Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

יש לי פולקסוואגן קאדי דיזל

מנוע 1.9 דגם 1y

יש לי סעפות שירדו ממנוע דומה שכוללות טורבו , הטורבו במצב מעולה

מדובר על טורבו ללא אינטרקולר

יש לי גם את הקרטר שיש בו כמובן כניסת לחץ שמן חוזר מהטורבו

ויש לי מהיכן לקחת לחץ שמן בכניסה לטורבו

השאלה שלי היא כזו נגיד והרכבתי והכל טוב ויפה

יש שינוי כלשהו במשאבת סולר ? כי ראיתי שהמאשבה שונה משלי (יש לי גם את המשאבה מהראש ההוא )

מה דעתכם ? שווה להכנס לזה ?

לא במטרה להתחרות עם האוטו כמובן אלא במטרה לשפר קצת את הכח שלו כי הוא ממש עגלה

פורסם

אני לא בטוח שתוספת מומנט שתקבל יחזיק הקרנק המקורי. במקרה כזה הייתי ממליץ על קרנק, בוכנות וראש מנוע מתאימים.

תזמון במנוע טורבו שונה ממנוע רגיל וגם המחשב יצתרך תיכנות חדש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אין מחשב ששולט על המנוע בצורה כלשהיא ברכב הזה

המשאבה מכנית לחלוטין .

המנוע הזה נסע כבר 330 אלף ק"מ וזה חלק מהפחד שלי

אני לא יודע כמה תוספת אני יקבל כי מדובר על טורבו ללא אינטרקולר

אבל תמיד אפשר להוסיף אינטקולר קטן .

לגבי הקראנק באותם מנועים שכן היה טורבו מקורי יש סיכוי שהקראנק מחוזק ?

לגבי התזמון זה לא נראה לי בעייתי מדי .

אני מפספס משהו ?

מי שולט על הווסטגייט ?

פורסם

אני בטוח ל-80% שתזמון במנוע טורבו דיזל הוא שונה, מעבר לזה אני בטוח ב-99.9% שהקרנק הוא מחוזק כי יש בסביבות כיפליים מומנט.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ערב טוב

יש לי פולקסוואגן קאדי דיזל

מנוע 1.9 דגם 1y

יש לי סעפות שירדו ממנוע דומה שכוללות טורבו

 

מה זה בדיוק מנוע 1Y אבל עם טורבו?

מאיזה מנוע נלקחו החלקים הנ"ל?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כניראה שמדובר על מנוע SDI עם 68כ"ס ו12קג"מ מומנט. אני משוכנע שהקרנק לא יחזיק כ-20קג"מ שאותו מספק מנוע טורבו דיזל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

1y זה דגם מאוד נפוץ של דיזלים בפולקסוואגן (לא חושב שקיים כזה עם טורבו )

הסעפות שכוללות את הטורבו נלקחו ממנוע 1.6 דיזל אם אני לא טועה

ניסיתי לברר לפי דגם המנוע שפורק (יש לי גם את הראש שלו ) למי שזוכר את ה vento ?

היו הרבה מוניות כאלו פעם , הם היו חזקים והיו שופכים מנוע כל כמה חודשים

לדעתי בגלל הטורבו , בכל אופן אכן מדובר במנוע שמוציא 60 כ"ס

לפי מה שהיצרן טוען אבל בבדיקה על מכשיר גזים של מ.מ.מ בר"ג יצא 90 כ"ס

בהתחלה התכנון היה להחליף קומפלט את הראש אבל קצת ירדתי מזה בגלל שאני

לא מבין גדול במשאבות סולר ולא רוצה להתעסק עם הטיימינג .

אף אחד לא ענה לי על השאלה , מי קובע מתי ייפתח הטורבו ? הכוונה

מתי ייפתח וואקום ל ווסטגייט ?

מה לדעתכם עדיף ? להשאר עם הקרטר המקורי ולעשות תבריג לכניסת שמן חוזרת מהטורבו

או להחליף לקרטר לקרטר שכבר יש בו את הכניסה?

פורסם

אני ממש מצטער אבל מכל מה שכתבת למעלה לא הבנתי כלום.

יש לך מנוע SDI ואתה רוצה להפוך אותו ל TDI?

אם זה העניין, שכח מזה.

יעלה הון תועפות ויהיה ממש קשה לביצוע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

המנוע שלי לא sdi

sdi זה מנוע שכולל הזרקה ישירה של סולר לפי מה שאני יודע (עם מחשב)

המנוע שלי נטול טורבו לחלוטין

אני מעוניין להוסיף לו טורבו ע"י החלפת הסעפות לסעפות שכבר יש עליהן טורבו מורכב

מאיפה לקחת לחץ שמן לטורבו יש לי

לאן להחזיר את השמן אין לי אבל אפשר לקרטר מבחינתי .

הסעפות מתאימות אחד לאחד

פורסם

קח בחשבון שגם אם תצליח לגדוש המנוע (330,000) לא יחזיק הרבה

במקומך הייתי מחפש מנוע TDI שלם ומתאים להתקנה (גם חוקית)

 

ומחכה... :mm_wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...