Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד עכשיו חשבתי שאת יודעת על מה את מדברת בענייני משטרה.

לשוטר לא עושים כלום אם הוא לא מביא דו"חות/מפגשים. זאת רעה חולה בפני עצמה שמייצרת בטלנות כתופעה- המתנה לפנסיה . מרגיזה את המתנדבים במשטרה.

אין לו שום סיבה ,לצערם של משלמי משכורתו, להסתבך בפיברוק דו"חות מפגש והשערתך מצוצה מהאצבע.אין חיה כזאת. יש מספיק זוועות אחרות במשטרת ישראל.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מבינה שאתה היית שוטר לשעבר וננזפת ע"י מפקד התחנה או ע"י הקצין התורן.

אל תזלזל באנשים אחרים שיש להם "קצת" יותר מידע/ידע ממך.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

חברים, אל תריבו באשכול שלי, אני ינעל אתכם ולא תוכלו לצאת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ואני אקרא לשוטר או שוטרת, מה אתה מעדיף?

:wink:

 

 

(אני לא רבה אני רק משתפת וחולקת מידע שיש לי עם האחרים).

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אין אז אין, לא יצמידו לך אקדח לראש ויבקשו ממך מספר פלא פון, כמו שאמרתי כבר למעלה, זה נועד לבקרה של השוטרים, לא יעשה להם כלום אם בדוח הפעולה שלהם חסר מספר או שניים.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אני מבינה שאתה היית שוטר לשעבר וננזפת ע"י מפקד התחנה או ע"י הקצין התורן.

אל תזלזל באנשים אחרים שיש להם "קצת" יותר מידע/ידע ממך.

 

 

 

 

 

ל'

 

מעולם לא ראיתי את המשטרה כייעוד ולא השתכרתי ממנה פרוטה. היא (לצער רבים) הכלי / המקום האפקטיבי היחיד (בינתים , עד שתכנית משקיפי התנועה תצא לדרך ) אליו אפשר להתנדב אם רוצים לתרום להפחתת הג'ונגל. מספיקה משמרת בשבועיים במשך שנים כדי להכיר די טוב איך מתנהלים בה הדברים.

פורסם

כשאתה מתנדב למשטרה, פעם אחת בשבועיים, אף מפקד תחנה לא ינזוף בך, הוא עדיין לא משלם לך משכורת, ואהכל נעשה בהתנדבות, מבחינתו נוכחות שלך בשטח עם אורות כחולים והוא יכל לסמן V בקוביה שלך.

מאידך ברגע שאתה שוטר מהמיניין, חלק מהעבודה שלך היא למלא את הדוחות הללו ולהגיש אותם.

לא אחת קיבלנו שיחות נזיפה ממפקד הבסיס/מפקד תחנה על כך ששוטרים לא מילאו טפסים, או שלא ביצעו "תפיסות" (רכבים גנובים,בשר ירקות וביצים ללא פיקוח המוברחים מהגדה לארץ וכו').

כשאתה חלק מהמערכת ומשלמים לך על זה היחס משתנה ועליך להניב תוצאות זה הפרמטר שעל פיו מודדים אותך.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

פעם אחרונה שעצרו אותי נתתי את המספר של הבית אני גם ככה בקושי נמצא שם.

במעם הקודמת, לפני חודש בערך, הוציאו את כל מי שהיה באוטו (היינו 4) קראו לעוד ניידת, עשו לי חיפוש מקיף ברכב, לקחו מכל אחד פרטים, מקום מגורים, שם האב, אבל טלפון לא לקחו. מוזר.

פורסם

לעיתים יש התראה עלל רכבים מסוימים שביצעו עברה או שנושאים מטען "חריג" כנראה שהרכב שלך ענה לתיאור מפני שהיה דומה לרכב אחר.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
תכלס, לא הייתי מתנגד שהשוטרת מהפרסומת של בנק יהב (זאת שמנענעת) תיקח את הפלאפון שלי ותתקשר אלי, כפרה עליה איך היא מנענעת אותם. :rolleyes:

 

המציגים הינם שחקנים

 

 

מי שכל כך דואג יכול להחליף מספר.

אם ירצו לעקוב אחריך הם כבר ישיגו את הטלפון שלך.

זה כולה דו"ח פעולה שאחרי 48 שעות ילך לזבל.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם
חולגי אתה קשקשן ולא מבין על מה אתה מדבר למשטרה כבר יש את הפלאפונים של כל אזרח במדינה ממזמן

 

למה אתה מפגר?

 

אין להם!

 

עובדה שבתחנת משטרה אמרו לי שאין להם וכדי לאתר אותי הם התקשרו לאמא שלי (את הנייד שלה יש להם)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא אחת קיבלנו שיחות נזיפה ממפקד הבסיס/מפקד תחנה על כך ששוטרים לא מילאו טפסים, או שלא ביצעו "תפיסות" (רכבים גנובים,בשר ירקות וביצים ללא פיקוח המוברחים מהגדה לארץ וכו').

כשאתה חלק מהמערכת ומשלמים לך על זה היחס משתנה ועליך להניב תוצאות זה הפרמטר שעל פיו מודדים אותך.

 

 

בכמה מהיחידות אם שוטר תנועה במהלך המשמרת לא רשם לפחות 8 דו"חות -המפקד ישאל : "מה עשית כל הזמן הזה?"

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...