Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן או אלמרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני מתלבט בין רנו מגאן שנת 2004 וצפונה (הצורה החדשה) לבין ניסאן אלמרה (2003- 2004).

 

עיקר הדרישה שלי היא לגבי אמינות, צריכת דלק, אוטו מרווח (יש לי 2 ילדות בכיסאות- כפרה עליהם) וכו' והאמת גם פינוק בנסיעה (ונראה לי שהמגאן טובה יותר בכך).

 

אני ורעייתי לא נוסעים הרבה. כ- 8,000 עד 11,000 ק"מ בשנה- האם יש משמעות לנתון זה.

 

איזה רכב יצרוך פחות דלק?

 

האם ישנה בעיה לרכוש מכוניות אלה מליסינג/ השכרה?.

 

האם ישנן בעיות אמינות למגאן (קראתי באחד השירשורים שישנן כאלה אבל אני לא הבנתי אם מדובר בסך הכל ב"תדמית הצרפתיה" או בבעיות אמיתיות).

 

האם ישנן בעיות של סחירות למי מבין הרכבים?

 

עלויות ביטוח אם מישהו יודע.

 

בקיצור כל פרט שיאפשר לי לקבל החלטה נכונה בלב שקט.

 

תודה מראש ומצטער אם חפרתי:roll:

פורסם

טוב, לחלק מהדרישות שלך האלמרה תתאים ולחלק אחר המגאן.

נקודות לטובת הפרפקט:

אמינות- ללא ספק האלמרה לוקחת(גם רכבים אחרים יתקשו להתמודד עם האמינות של האלמרה).

עלויות אחזקה לא גבוהות(כולל הביטוח).

טיפולים יהיו זולים יותר, כיוון שאין לפרפקט רצועת טיימינג(יש שרשרת) ומרווחי הטיפול גדולים יותר.

צריכת דלק טובה(לאלמרה יש מנוע גדול 1.8, למרות הגודל הוא חסכוני ויעיל).

יחידת גיר מנוע- טובה מאוד.

סחירות - לאלמרה יש יותר שוק(בד"כ היפניות יותר מבוקשות, בגלל תרבות העדר).

נקודות לטובת המגאן:

בטיחות- אחד הרכבים הבטוחים שיש בשוק.

איבזור ונוחות- ללא ספק המגאן לוקחת(המגאן שמשווקת לשוק הפרטי, המגאן של הליסינג פחות מאובזרת).

צריכת דלק פחות או יותר שווה לפרפקט.

מרווח- המאגן אחד הרכבים המרווחים שיש(תוכל בקלות להכניס שני כיסאות ילדים מאחורה).

זהו פחות או יותר- תעשה לבד את השיקולים שלך.

אני אישית מעדיף אלמרה.

הערה:

אני לא ממליץ ללכת על ליסינג/השכרה כיוון שרכבים אלו עברו חיים לא קלים בכלל.

חפש אקסמפלר מפרטי, קצת יותר מאמץ וכסף אבל הרבה יותר משתלם בסופו של דבר.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

עד השנים 2005 המגאן סבלה מבעיות חשמליות ועוד דברים לא מובנים ומעצבנים.קיימים בשוק רכבים פרטים שטופלו בידיים טובות ונהנות באופן יחסי מאמינות .עפ"י הק"מ שאתה צפוי לנהוג לא נראה לי שתהיה בעיה מיוחדת עם המגאן,בכל אופן טפל במורשה אך לא בקרסו -שם יש להם מומחיות לנפח חשבונות.

האלמרה -מכונית טובה,סחירה מאד אך אין לה שיק של צרפתיה ואף אפרורית משהו.ההמלצה לגבי הטיפולים זהה,קרסו היבואן של שתיהם.בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...