Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימוש פרטי ברכב שנכנס לבדיקה במוסך


tom7
שימו לב! השרשור הזה בן 5790 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עברו כמעט 3 חודשים, היש חדש בעניין?

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

לכל המעוניין - מדובר במוסך "שרודר" בבני ברק.

 

שלחתי פקס לפני 5 חודשים לשירות לקוחות של לובינסקי והם לא טרחו לענות.

ניסיתי לפנות דרך אתר "דוח שירות" באינטרנט והם לא טרחו להגיב ( עבר חודש וחצי מאז שהאתר פנה אליהם )

כנראה שאין עם מי לדבר.

 

אני לא יודע אם המוסך נוהג להשתמש ביום-יום ברכבי הלקוחות שלו, ויכול להיות שמדובר במעידה חד פעמית, אבל המסקנה שמתבקשת היא לבדוק ק"מ בעת כניסת הרכב למוסך ובעת קבלתו בסיום העבודה.

 

אני מתכוון לפרסם את המקרה בעיתונות היומית ולתבוע את המוסך בתביעות קטנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה!

 

נקווה שתפוצה בהתאם לחומרת המעשה (ולדעתי הוא חמור מאוד).

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים איך "שרודר" מתנהג כאחרון המוסכים.

 

1. איך אינו מסוגל לקחת אחריות על התנהלות לא תקינה שלו או של אחד מעובדיו, ולא משנה אם זו מעידה חד פעמית או משהו

שקורה ביום יום.

2. מתעלם לחלוטין מפניות של אדם שנפגע מאותה התנהלות לא תקינה שבוצעה על ידו.

 

תבע את המוסך - לדעתי בית המשפט לא יחשוב פעמיים ויפסוק לך פיצוי.

הייתי מציע לך גם להתלונן גם באיגוד המוסכים - כנס לאתר של איגוד המוסכים בישראל תחת "שירות לנהג" יש נוהל פניה/הגשת תלונה. ואם אתה כבר שם כנס ל"חוקים ותקנות" -> הזמנת שירות ממוסך-הסכם ותנאים וקרא סעיף 14 המתייסח לתלונתך.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי גם חשוב להפיץ את זה בעיתונות הכתובה ידיעות /מעריב, כדי שכולם ידעו איך מתנהג מוסך מרכזי.

 

במחשבה שנייה - מוסך שרודר מופיע שם לא פעם ומי שלא הפנים עד כה כנראה שלא יפנים לעולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשים לב לכאשר אתה פותח כרטיס במוסך אתה חותם על טופס מאחור רשום הרבה דברים אחד הסעיפים זה שהמוסך ראשי לקחת את הרכב לתיקון באחד מבתי המלאכה שעובדים איתו במקרה שלך הם לקחו אתהרכב למכון פרונט ואם חתמת דבר ללמפה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בולשיט, אריק.

אין שום סיבה לנסוע מר"ג לרחובות בשביל כיוון פרונט, לחנות במקום אסור (במקום בתוך המכון) מספיק זמן בשביל לקבל דו"ח, ואז להכחיש שהיית שם בכלל.

גם אני מטפלת במורשה פג'ו, וכשהם מוציאים את הרכב לכיוון פרונט במכון חוץ (שנמצא כמה מטרים מהמוסך) הם גם מודיעים לי על זה וגם מספקים פירוט תיקונים ממוסך החוץ.

 

שרודר לכלכו כאן, ובגדול, ועצם הנכונות שלהם לשלם את הקנס היא כהודאה באשמה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשים לב לכאשר אתה פותח כרטיס במוסך אתה חותם על טופס מאחור רשום הרבה דברים אחד הסעיפים זה שהמוסך ראשי לקחת את הרכב לתיקון באחד מבתי המלאכה שעובדים איתו במקרה שלך הם לקחו אתהרכב למכון פרונט ואם חתמת דבר ללמפה

 

אתה טועה וגם מטעה.

יש מושג הנקרא - תחום הסבירות- המקרה הנ"ל איננו נמצא בתחום הזה. בוסף, מדובר בחוזה אחיד ולכן יש פרשנות נגד המנסח.

בכל מקרה ניתן להכניס להם...ותחשוב שגם השופט מכניס את רכבו למוסך מדי פעם. מקרה כזה מקומם את כל ציבור הנהגים.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק את עצמך לפני אני בטוח במה שאני אומר

 

ובשנית אל תספר לי איך עובד שרודר מרכזי הם לא מתקשרים אליך כשאר הם מוצאים את הרכב שלך לכייון פרונט זה בולשיט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תספר לי איך עובד שרודר מרכזי הם לא מתקשרים אליך כשאר הם מוצאים את הרכב שלך לכייון פרונט זה בולשיט.

 

זה וויכוח סרק:

אם הרכב ביקר במוסך חוץ אז על החשבונית שנמסרה ללקוח פירוט התיקון הזה אמור להופיע.

לא מופיע - לא היה תיקון.

 

בנוסף - לא נראה לי סביר שבשיגרה מוסך יעבוד עם גורם חיצוני שמרוחק ממנו. כדי לשלוח לשם את הרכב צריך להקצות עובד שיינהג לשם, אם הוא לא יכול לחזור ברגל אז צריך לשלוח מישהו שיאסוף אותו, אותו תהליך כדי למשוך את הרכב בחזרה...

זה ממש נראה לי בלתי סביר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשים לב לכאשר אתה פותח כרטיס במוסך אתה חותם על טופס מאחור רשום הרבה דברים אחד הסעיפים זה שהמוסך ראשי לקחת את הרכב לתיקון באחד מבתי המלאכה שעובדים איתו במקרה שלך הם לקחו אתהרכב למכון פרונט ואם חתמת דבר ללמפה

 

כמה הערות בנוסף לאילו שנכתבו כבר:

 

1. הרכב נכנס לצורך בדיקת תיבת הילוכים. אין לי ספק שמוסך שרודר מטפל בעצמו בתיבות ההילוכים הכה מוצלחות של ה-307.

2. על פי הבדיקה הראשונית שנערכה עימי (כשהמוסך עוד חשב להפיל את הסיפור הנ"ל על עירית רחובות וה"פקח שטעה" )

נמסר לי חד משמעית שהרכב לא יצא את תחומי המוסך למעט נסיעת מבחן קצרה.

3. ממש לא קשה לבדוק את קיים בית מלאכה היכן שהרכב שלי קיבל קנס ( רמז: הרחוב שוכן באמצע שכונת מגורים ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים איך "שרודר" מתנהג כאחרון המוסכים.

 

1. איך אינו מסוגל לקחת אחריות על התנהלות לא תקינה שלו או של אחד מעובדיו, ולא משנה אם זו מעידה חד פעמית או משהו

שקורה ביום יום.

2. מתעלם לחלוטין מפניות של אדם שנפגע מאותה התנהלות לא תקינה שבוצעה על ידו.

 

תבע את המוסך - לדעתי בית המשפט לא יחשוב פעמיים ויפסוק לך פיצוי.

הייתי מציע לך גם להתלונן גם באיגוד המוסכים - כנס לאתר של איגוד המוסכים בישראל תחת "שירות לנהג" יש נוהל פניה/הגשת תלונה. ואם אתה כבר שם כנס ל"חוקים ותקנות" -> הזמנת שירות ממוסך-הסכם ותנאים וקרא סעיף 14 המתייסח לתלונתך.

 

בהצלחה

 

 

לפי דעתי גם חשוב להפיץ את זה בעיתונות הכתובה ידיעות /מעריב, כדי שכולם ידעו איך מתנהג מוסך מרכזי.



 

במחשבה שנייה - מוסך שרודר מופיע שם לא פעם ומי שלא הפנים עד כה כנראה שלא יפנים לעולם.

 

 

מעניין, שני אנשים חדשים שנרשמו לאתר וההודעה היחידה שלהם משמיצה את המוסך הזה. :roll:

גולשי הפורום נחשבים לעד כדי כך טיפשים?

אני לא בעד המוסך, נהפוכו, אני מאוד אשמח אם האמת תצא לאור והנפגע יפוצה, אבל בחייאת, קצת קרדיט לקוראים.

 

tom7, בהצלחה ותמשיך לעדכן.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון (אחרון?)

 

תבעתי את שרודר בתביעות קטנות.



לאחר שקיבלו את כתב התביעה יצרו עימי קשר.

ביקשו לסגור את הסיפור שלא דרך בימ"ש.

שורה תחתונה - הייתי במוסך לפני יומיים, ישבתי עם מנהל המוסך. סגרנו על תיקון בעייה ברכב בעלות של 1,700 ש"ח ובנוסף ישלחו לי שק ע"ס כ-500 ש"ח (בגין כל ההוצאות/תשלומים שנאלצתי לשלם).

 

השאלה שעולה מכל הסיפור הזה - מדוע לקח להם כל כך הרבה זמן עד כדי הגשת כתב תביעה על מנת לפצות אותי?



לטענת מנהל המוסך הוא חדש בתפקיד ולא היה מודע לכל הסיפור ונשאר לו רק להצטער על המקרה ועל התנהלות המוסך. מסר גם שהוא יעשה הכל כל מנת לעלות על אותו עובד שהשתמש ברכב והוא אינו מתכוון לעבור על זה בשתיקה.

 

מבחינתי העניין הזה סגור. ברגע שאקבל את השק בדואר אבטל את התביעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5790 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...