Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ בבחירת רכב ליסינג: סיריון/ריו/מיקרה?


barend
שימו לב! השרשור הזה בן 6207 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ארנון,

 

שכחת להביא בחשבון את עלויות הביטוח, טסט ודלק ללא הגבלת ק"מ (הרכב מצויד בדלקן).

 

כמו"כ, לאחר שלוש שנים ניתן להחזיר את הרכב ללא תשלום קנס - כך שבעצם מדובר בעסקה ל-3 שנים עם אופציה להארכה.

 

לגבי פגיעה בתנאים סוציאלים - אתה צודק. עושים שינוי במבנה השכר (מורידים 1.000 ש"ח מהברוטו, מבטלים את סעיף תחבורה ציבורית ומוסיפים הכנסה רעיונית ע"ס 1300 ש"ח לכיסוי המס על ההטבה - בקיצור, מסובך), כך שישנה פגיעה קלה בקרן השתלמות והפנסיה/ביטוח מנהלים. לעומת זאת, התשלום למס הכנסה יורד קמעה מאותה הסיבה.

 

בברכה,

 

ברוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א

 

אסור להתבלבל מהתשלום החודשי הנמוך, לכאורה. עסקת ליסינג היא עסקה לרכישת רכב חדש בתשלומים.

בתשלום חודשי של 2200 ש"ח למשך 48 חודשים, העסקה הזו עולה לך 106,000 ש"ח, וזה מבלי להביא בחשבון פגיעה בתנאים סוציאליים.

 

.

 

אתה לא רוכש את הרכב אלא שוכר אותו כך שלמעשה אתה משלם במשך 4 שנים 106,000 ש"ח ונשאר בלי כלום. לעומת זאת אם אתה רוכש רכב בן 3-4 שנים בתשלומים נכון שתהיה לך אחזקה אבל תשלם פחות כל חודש ובסוף התקופה תישאר עם רכב ששווה את ה 30-40 אלף ש"ח.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

חברים,

 

לאחר כמעט חודשיים עם רכב גישור (שבועיים עם לנטיס שנת 2004 שגמעה 160.000 ק"מ, חודש וחצי עם סוזוקי ליאנה חדשה לחלוטין - רכב על-הכיפאק!), קיבלתי בשעה טובה את הריו החדשה שלי.

 

אני חייב לציין שהרכב נהדר! עיצוב הפנים נעים מאוד לעין ולמגע עם צבעי ריפוד ופלסטיקים בהירים, ופלסטיקים שנראים ומרגישים (לטעמי) איכותיים למדי.

 

המנוע אינו שקט בסל"ד גבוה אך עושה את העבודה גם עם הרכב מלא מאחורה. ההגה מוגבר כח הידראולית (בניגוד להגה החשמלי בגרסאות ה-1.6), ונותן תחושה טובה ובטוחה בפניות.

 

המזגן מ-ק-פ-י-א!!! משענת היד במושב הנהג נוחה ויעילה מאד (בניגוד לזו המורכבת בליאנה), תא המטען יעיל וגדול מספיק לצרכינו.

 

החסרונות So-far: תנוחת הישיבה הנמוכה גורמת לי געגועים לליאנה, פתיחת תא מטען מבחוץ מץאפשרת רק באמצעות המפתח (מעצבןןן), המנוע - כאמור - יעיל אך רועש, העדר כמות מספקת של כריות אוויר (2 בלבד).

 

בברכה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6207 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...