Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם!

 

ההתלבטות האחרונה לפני הזמנת מכונית החברה מליסינג. כבר קיבלתי חוות דעת שונות בפורומים אחרים והן היו לי לעזר רב. אחרי שדפדפתי בפורום כאן והתרשמתי לטובה מהנושאים והתגובות, מעניין אותי מאוד לשמוע את דעתכם בנושא.

בעוד מספר ימים עלי להחליט סופית איזה רכב להזמין. האוטו ישמש אותי בנסיעות יום-יומיות לעבודה וחזרה (כ-300 ק"מ בממוצע לשבוע, נסיעות עירונית ובין-עירוניות). בנוסף, זה חייב להיות אוטו משפחתי לשני מבוגרים ותינוק. שיקולי צריכת דלק והוצאות שוטפות - לא רלוונטיים, מפני שהאוטו בליסינג תפעולי.

אני כמעט סגור על מאזדה 6. מה שמציעים לי בקבוצת מס 3 זהו מאזדה 6 הבסיסית (2.0 ברמת גימור Executive). אם לא המאזדה, אז זהו הונדה סיוויק LS מקבוצת מס 2. ז"א השיקול הוא גם כלכלי במידה מסוימת: קבוצת מס 3 זה 500 ש"ח יותר לחודש בשווי הרכב.

 

לאור האמור לעיל, אשמח לשמוע את חו"ד ועצות לכאן ולכאן.

 

תודה!

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

הסיוויק LS היא הגרסה הלא מאובזרת למיטב זכרוני. ככזו היא "ממש" לא מאובזרת. באופן מחפיר פשוט. בנוסף, היא לא מהנה לנהיגה ונוחה באופן בינוני בלבד.

 

המאזדה 6 איכותית וגדולה יותר, היא מאובזרת יותר גם בגרסה הבסיסית, מנוע חזק יותר, מהנה יחסית לנהיגה וגם הנוחות טובה באופן מספק. היא גם נראית נחמד מאוד, לעומת הסיוויק הנעלמת...

 

אתה תהנה יותר ב-6, השאלה אם זה שווה לך עוד 500 ש"ח בחודש, תלויה רק בך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רשימת הליסינג די עלובה.

מקבוצת מס 3 - רק מאזדה 6.

בקבוצת מס 2 יש עוד אופציות, אך לא רלוונטיות לאור כמה וכמה סיבות.

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם
רשימת הליסינג די עלובה.

מקבוצת מס 3 - רק מאזדה 6.

בקבוצת מס 2 יש עוד אופציות, אך לא רלוונטיות לאור כמה וכמה סיבות.

אם כך, העם עם sronis.

MCS 2008

פורסם

המאזדה 6 איכותית וגדולה יותר, היא מאובזרת יותר גם בגרסה הבסיסית, מנוע חזק יותר, מהנה יחסית לנהיגה וגם הנוחות טובה באופן מספק. היא גם נראית נחמד מאוד, לעומת הסיוויק הנעלמת...

 

אתה תהנה יותר ב-6, השאלה אם זה שווה לך עוד 500 ש"ח בחודש, תלויה רק בך.

 

רוני

 

רוני , יתרון ההספק ב-6 אינו הופך אותה לחזקה יותר.

 

בנוגע לשאר , אני מסכים.

פורסם

המאזדה 6 איכותית וגדולה יותר, היא מאובזרת יותר גם בגרסה הבסיסית, מנוע חזק יותר, מהנה יחסית לנהיגה וגם הנוחות טובה באופן מספק. היא גם נראית נחמד מאוד, לעומת הסיוויק הנעלמת...

 

אתה תהנה יותר ב-6, השאלה אם זה שווה לך עוד 500 ש"ח בחודש, תלויה רק בך.

 

רוני

 

רוני , יתרון ההספק ב-6 אינו הופך אותה לחזקה יותר.

 

בנוגע לשאר , אני מסכים.

 

אולי מאפס למאה לא, אבל אני מוכן להתערב שבתאוצות ביניים כן, וכמובן במהירות סופית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

המאזדה 6 איכותית וגדולה יותר, היא מאובזרת יותר גם בגרסה הבסיסית, מנוע חזק יותר, מהנה יחסית לנהיגה וגם הנוחות טובה באופן מספק. היא גם נראית נחמד מאוד, לעומת הסיוויק הנעלמת...

 

אתה תהנה יותר ב-6, השאלה אם זה שווה לך עוד 500 ש"ח בחודש, תלויה רק בך.

 

רוני

 

רוני , יתרון ההספק ב-6 אינו הופך אותה לחזקה יותר.

 

בנוגע לשאר , אני מסכים.

 

אולי מאפס למאה לא, אבל אני מוכן להתערב שבתאוצות ביניים כן, וכמובן במהירות סופית.

 

רוני

 

יאללה , תארגן סיוויק , אני יארגן 6. (האמת אני יכול גם לארגן אקורד שתביס את שתיהן , אבל זו לא חכמה :D ).

 

במהירויות שפויות לא יהיה יתרון ברור ל-6 . מעל 160~ סוף 3 בסיוויק , ה-6 תברח.

 

שימושי ביומיום?

פורסם

המאזדה 6 איכותית וגדולה יותר, היא מאובזרת יותר גם בגרסה הבסיסית, מנוע חזק יותר, מהנה יחסית לנהיגה וגם הנוחות טובה באופן מספק. היא גם נראית נחמד מאוד, לעומת הסיוויק הנעלמת...

 

אתה תהנה יותר ב-6, השאלה אם זה שווה לך עוד 500 ש"ח בחודש, תלויה רק בך.

 

רוני

 

רוני , יתרון ההספק ב-6 אינו הופך אותה לחזקה יותר.

 

בנוגע לשאר , אני מסכים.

 

אולי מאפס למאה לא, אבל אני מוכן להתערב שבתאוצות ביניים כן, וכמובן במהירות סופית.

 

רוני

 

יאללה , תארגן סיוויק , אני יארגן 6. (האמת אני יכול גם לארגן אקורד שתביס את שתיהן , אבל זו לא חכמה :D ).

 

במהירויות שפויות לא יהיה יתרון ברור ל-6 . מעל 160~ סוף 3 בסיוויק , ה-6 תברח.

 

שימושי ביומיום?

 

לא, אתה צודק, ההבדלים באמת לא משמעותיים. בכל מקרה שים לב שכתבתי בתגובה הראשונה "מנוע חזק יותר" וזה הכל (מה שנכון :wink: ) ואני מאמין גם שהיתרון מתמצה בעיקר בסל"ד נמוך, שם נמצאים רוב הזמן, ושם ה-6 כנראה תסחוב יותר טוב.

 

יש לחבר שלי סיוויק חדשה, וגם לדודה שלי. האוטו נוסע יפה, אבל לא מרגיש חזק בשום אופן (ה-125 כ"ס הקודם דווקא כן הרגיש חזק, בעיקר במעבר בין ראשון לשני, אבל ברגע שהוא הגיע לשלישי הוא נזכר שהוא כולה 1.6 מסכן :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

היום היתה לי לרשותי מאזדה 6 למשך היום (נסיעה בתפקיד חיפה-ירושלים) - הזדמנות נוספת ואולי אחרונה להתרשם מהרכב לפני ההחלטה הסופית.

אין וויכוח, זה אוטו נהדר, מהנה, מרווח, מגובש. הנסיעה הנ"ל, שבד"כ היא די מעיקה וגם לפעמים מכאיבה בגב כאשר נוהגים בלאנטיס, עברה לי בכיף (גם כביש 6 תרם את שלו). אגב הגב, כסא קשיח צריך להזכיר? או שזה מובן מאליו כאשר אומרים "מאזדה". אומרים שזה בריא... :D

רק כמה נקודות קטנות לחלוק אתכם. תתקנו אותי אם אני טועה, אבל להתרשמותי גיר ב-6 2,000 סמ"ק הוא "הססן" במידה מסוימת, בעיקר בזינוק מהמקום (אני לא מאלה שמדביקים את דוושת הגז לרצפה תוך-כדי זינוק). לעומת זאת, הורדת הילוך מתוזמנת היטב בעליות ללא צורך במשחקי LOCK המוכרים מלאנטיס, תאוצה חלקה ושקתה, מעברים חלקים. האם זה גיר חדיש (מי שיודע, אנא)?

שוב, ההגה החשמלי עם התנהגות מוזרה, אבל מתרגלים לזה. אחיזת כביש טובה עד מאוד: לדוגמא, מי שמכיר סיבוב חד ימינה ב-443 לפני הפניה למחנה עופר, אז אוטו היה ממש דבוק לכביש, למרות שלמטב ידיעתי ברמת גימור זו (הבסיסית) אין מחשב לבקרת יציבות.

בקיצור, תודה על עידוד ועזרה. התחזקתי בדעה שמאזדה 6 היא הבחירה הנכונה עבורי בין השתיים, שילך כפרה הכסף! :) . אשמח תמיד לשמוע דעות נוספות.

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם
היום היתה לי לרשותי מאזדה 6 למשך היום (נסיעה בתפקיד חיפה-ירושלים) - הזדמנות נוספת ואולי אחרונה להתרשם מהרכב לפני ההחלטה הסופית.

אין וויכוח, זה אוטו נהדר, מהנה, מרווח, מגובש. הנסיעה הנ"ל, שבד"כ היא די מעיקה וגם לפעמים מכאיבה בגב כאשר נוהגים בלאנטיס, עברה לי בכיף (גם כביש 6 תרם את שלו). אגב הגב, כסא קשיח צריך להזכיר? או שזה מובן מאליו כאשר אומרים "מאזדה". אומרים שזה בריא... :D

רק כמה נקודות קטנות לחלוק אתכם. תתקנו אותי אם אני טועה, אבל להתרשמותי גיר ב-6 2,000 סמ"ק הוא "הססן" במידה מסוימת, בעיקר בזינוק מהמקום (אני לא מאלה שמדביקים את דוושת הגז לרצפה תוך-כדי זינוק). לעומת זאת, הורדת הילוך מתוזמנת היטב בעליות ללא צורך במשחקי LOCK המוכרים מלאנטיס, תאוצה חלקה ושקתה, מעברים חלקים. האם זה גיר חדיש (מי שיודע, אנא)?

שוב, ההגה החשמלי עם התנהגות מוזרה, אבל מתרגלים לזה. אחיזת כביש טובה עד מאוד: לדוגמא, מי שמכיר סיבוב חד ימינה ב-443 לפני הפניה למחנה עופר, אז אוטו היה ממש דבוק לכביש, למרות שלמטב ידיעתי ברמת גימור זו (הבסיסית) אין מחשב לבקרת יציבות.

בקיצור, תודה על עידוד ועזרה. התחזקתי בדעה שמאזדה 6 היא הבחירה הנכונה עבורי בין השתיים, שילך כפרה הכסף! :) . אשמח תמיד לשמוע דעות נוספות.

 

אם בדעות נוספות עסקינן ....

 

אז אני אישית הייתי מעדיף מונדיאו על ה 6 , בעיקר בגלל נוחות הנסיעה ואם כבר מדבאים על נוחות נסיעה, אז ה C5 תעשה את העבודה הכי טובה מכולן.

 

פחות או יותר אותו מחיר ולטעמי, עדיפות על ה 6 .

פורסם

שלומי, אתה צודק, אבל למה אתה לא קורא?

רשימת הליסינג די עלובה.

מקבוצת מס 3 - רק מאזדה 6.

בקבוצת מס 2 יש עוד אופציות, אך לא רלוונטיות לאור כמה וכמה סיבות.

:wink:

MCS 2008

פורסם
שלומי, אתה צודק, אבל למה אתה לא קורא?

רשימת הליסינג די עלובה.

מקבוצת מס 3 - רק מאזדה 6.

בקבוצת מס 2 יש עוד אופציות, אך לא רלוונטיות לאור כמה וכמה סיבות.

:wink:

 

 

עד עכשיו נמנעתי מלהגיב, שהוא ביקש דעות נוספות, חשבתי שלזה הוא מתכוון .

 

אבל חפיף , שיחליף מקום עבודה, מקום שמרשה רק מאזדה והונדה , הוא מגמתי להחריד ואנטי אירופאי ממדרגה שניה, טוב שלא מבקשים ממנו להוריד נעליים שהוא נכנס לאוטו.

פורסם

מעט אוף-טופיק...

 

שלומי, אסכים אתך בקשר למונדאו. לצערי, לליסינג יש שיקולים משלו, מוזרים לפעמים. לדוגמא, אם כבר אז כבר, תוסיפו 3,500 ש"ח לגירסת מאזדה 6 המאובזרת יותר, הרי לפי חישובי המקורב תוספת האבזרים שווה יותר מ-3,500 ש"ח. רכב מאובזר גם קל יותר למכור אחרי תקופת הליסינג. אוקי, 144K זוהי התקרה של קבוצת מס 3 היום? אבל גבולות של קבוצות המס ממילא יעודכנו החל מה-01/01/2004 והסף של 144K כבר לא יהיה רללונטי, כך או אחרת, שווי הרכב בקבוצה זו יעמוד על 1,710 ש"ח/חודש. אז איפה ההיגיון העסקי?... :?

 

את C5 אני פשוט לו מכיר מספיק טוב, לכן אמנע מלהביע דעה. אציין רק שהפרט שלה נראה לכאורה כמו רשימה ארוכה של חידושים טכנולוגיים. בככל, אני בעל דעה חיובית על סטרואן עוד מאז שהיתה לי קסארה.

 

שמעתי שבחים לא מעטים על רנו לגונה. סיפור מופלא אחד ממש טרי מידידה שעשתה עם לגונה טיול דו-שבועי באירופה. אבל שוב, ברשימת הליסינג רנו איננה.

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם
אבל חפיף , שיחליף מקום עבודה, מקום שמרשה רק מאזדה והונדה , הוא מגמתי להחריד ואנטי אירופאי ממדרגה שניה, טוב שלא מבקשים ממנו להוריד נעליים שהוא נכנס לאוטו.

 

שלומי, ממהר להרגיעך, יש פוקוס ברשימה :wink: . גם 4 גם 5 דלתות. אומנם האירופאית היחידה שם...

למה לא הזכרתי אותה? פשוט פוקוס נפסל עוד לפני די הרבה זמן משיקולים שונים, לא עיניניים לדעתי, אבל בעלי משקל מכריע. אפרט מעט. כאשר אתה בוחר אוטו משפחתי, אזי ההחלטה צריכה להתקבל מתוך הקונסנזוס המשפחתי. אחרת תסעה לטיולים משפחתיים כל 3 שנות הליסינג כאשר ממוקם מימינך פרצוף חמוץ לאורך כל הדרך :) וזאת לפחות... אני מכיר זוג אחד שכמעט הגיעו לגירושין כתוצאה מוויכוח על איזה מזגן להתקין בבית, טוב שאין להם אוטו... אז, אם אחת מבני המשפחה :wink: מביעה התנגדות נחרצת לגבי אחת האופציות, יש להתחשב בזאת.

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

×
×
  • תוכן חדש...