Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מכונית אתם ממליצים לקנות לנער בן 17 וחצי... במחיר של כ50000 ש"ח?

אני רוצה מכונית טובה... שלא תזלול דלק ולתקן לא יעלה פול......

ובבקשה תנו מכוניות טובות (וכדאי מאוד שגם יהיו יפות)

עריכה:

פרטים...

כדאי אמינה..

מנוע 1600 סמ"ק לפחות... לא משנה ידני או אוטומטי....וכמובן שבטיחותית

פורסם

מה זאת הכותרת הזאת? תשנה אותה למשהו יותר הגיוני מאשר צריך עזרה

 

ובקשר לשאלה תפרט יותר כגון: ידני\ אוטומט, אמין, זול, חסכוני, מנוע, ביצועים, פוזה וכ"ו.

פורסם

אז כמו שעידכנתי... אני רוצה ידני חסכוני בטיחותי ויפה.... עם מנוע של 1600 סמ"ק ומעלה... מתוצרת טובה שיחזיק מעמד הרבה.... ולא יצרוך הרבה

פורסם

323F ידנית/אוטומטית משנת 96 תספק אותך.

(ולא בגלל שיש לי אחת כזאת :wink: )

 

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני לא מבין.. אתה רוצה מנוע נפח 1600 ומעלה אבל אתה לא רוצה שישתה הרבה???

מוזר...... בכל מיקרה, יש rover s16.... אוטו חייתי, כיף לנסיעה ואמין בטירוף....

לא שותה הרבה לא הייתי אומר..... אבל לא מוגזם!!

 

חוץ מתיקון בעיות חשמל קטנות, האוטו לא זקוק כימעט לכלום..

 

בקיצור, שווה בירור!! אם היית לי אפשרות לקנות רכב בסכום כזה... :cry:

פורסם
בכל מיקרה, יש rover s16.... אוטו חייתי, כיף לנסיעה ואמין בטירוף....

לא שותה הרבה לא הייתי אומר..... אבל לא מוגזם!!

 

חוץ מתיקון בעיות חשמל קטנות, האוטו לא זקוק כימעט לכלום..

 

בקיצור, שווה בירור!! אם היית לי אפשרות לקנות רכב בסכום כזה... :cry:

 

נתקעה לך האצבע על מקש הפסיק? :wink::lol::lol:

 

שנית רובר... S16 אוטו.... ממש... לא אמין, בארץ..... לא יודעים לטפל ברובר, האוטו עצמו.... לא אמין ויקר מאוד לתחזוקה ....... לא מומלץ :lol:

פורסם
בכל מיקרה, יש rover s16.... אוטו חייתי, כיף לנסיעה ואמין בטירוף....

לא שותה הרבה לא הייתי אומר..... אבל לא מוגזם!!

 

חוץ מתיקון בעיות חשמל קטנות, האוטו לא זקוק כימעט לכלום..

 

בקיצור, שווה בירור!! אם היית לי אפשרות לקנות רכב בסכום כזה... :cry:

 

נתקעה לך האצבע על מקש הפסיק? :wink::lol::lol:

 

שנית רובר... S16 אוטו.... ממש... לא אמין, בארץ..... לא יודעים לטפל ברובר, האוטו עצמו.... לא אמין ויקר מאוד לתחזוקה ....... לא מומלץ :lol:

 

סתם שיעור לשון קטן -

קודם כל, לך נתקעה האצבע על כפתור הנקודה?

 

דבר שני, שים לב שכל הפסיקים שלו במקום. אין מקום שצריך פסיק, והוא לא שם. ואין מקום שלא צריך פסיק, והוא שם למרות זאת.

Back to the original - NC again.

פורסם
בכל מיקרה, יש rover s16.... אוטו חייתי, כיף לנסיעה ואמין בטירוף....

לא שותה הרבה לא הייתי אומר..... אבל לא מוגזם!!

 

חוץ מתיקון בעיות חשמל קטנות, האוטו לא זקוק כימעט לכלום..

 

בקיצור, שווה בירור!! אם היית לי אפשרות לקנות רכב בסכום כזה... :cry:

 

נתקעה לך האצבע על מקש הפסיק? :wink::lol::lol:

 

שנית רובר... S16 אוטו.... ממש... לא אמין, בארץ..... לא יודעים לטפל ברובר, האוטו עצמו.... לא אמין ויקר מאוד לתחזוקה ....... לא מומלץ :lol:

 

סתם שיעור לשון קטן -

קודם כל, לך נתקעה האצבע על כפתור הנקודה?

 

דבר שני, שים לב שכל הפסיקים שלו במקום. אין מקום שצריך פסיק, והוא לא שם. ואין מקום שלא צריך פסיק, והוא שם למרות זאת.

 

אם לא הבנת, אז כל הנקודות שלי זה חיקוי של איך שמארק סאב רשם את ההודעה :lol:

פורסם

כמה אופציות :

 

1) סיוויק קופה 1600 שנת 95 נכנסת לתקציב (ידנית), פוזה, האוטו אמין למדיי, וצריכת הדלק בינונית ומעלה.

 

2) כמו ששמוליק אמר 323F גם אופציה נחמדה למדיי (מנוע 1600), כנ"ל כמו הסיוויק גם לה יש פוזה, לגבי צריכת הדלק אין לי מושג.

פורסם
בכל מיקרה, יש rover s16.... אוטו חייתי, כיף לנסיעה ואמין בטירוף....

לא שותה הרבה לא הייתי אומר..... אבל לא מוגזם!!

 

חוץ מתיקון בעיות חשמל קטנות, האוטו לא זקוק כימעט לכלום..

 

בקיצור, שווה בירור!! אם היית לי אפשרות לקנות רכב בסכום כזה... :cry:

 

נתקעה לך האצבע על מקש הפסיק? :wink::lol::lol:

 

שנית רובר... S16 אוטו.... ממש... לא אמין, בארץ..... לא יודעים לטפל ברובר, האוטו עצמו.... לא אמין ויקר מאוד לתחזוקה ....... לא מומלץ :lol:[/quot

 

 

 

 

 

 

בוא נתחיל מיזה שהיא לא ניתקע על פסיק...... אלה אל נקודה!!!!! (.....)

ועכשיו על סימן קריאה!!!!! ודרך אגב,רובר הוא אוטו מאד אמין, גם בארץ..

ולפי מה שאני יודע, זה לא חללית והוא בנוי כמו רוב המכוניות אז רוב המוסכים יודעים לטפל בו . וזה מניסיון כי נהגתי על האוטו הזה במשך שנתים וטיפלתי בו...

 

8) קפיש????

×
×
  • תוכן חדש...