Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חמישה הרוגים בתאונת דרכים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמיד אפשר לפעול כמו בבדיחה הזו שמישהו התקשר למשטרה בטענה שפורצים לו למוסך ואומרים לו "מצטערים, כל הניידות תפוסות, תעקוב אחריהם ואנחנו נביא לך ניידת אח"כ..."

אז הוא מתקשר אחרי כמה דקות ואומר להם "אני זה שהתלונן שפורצים לי למוסך, לא חשוב כבר, יריתי בהם והרגתי אותם, אל תמהרו עם הניידות" ואחרי 2 דקות חצי המרחב מונח לו בחניה, אחרי שתפס את הפורצים...

"חשבתי שאמרת שהרגת אותם...?"

"ואני חשבתי שאין לכם ניידות פנויות..."

 

קראתי את הכתבה הזו (עם ה"תשלח פקס") כמה פעמים, וכל פעם לא האמנתי למה שקראתי...

עצוב מאוד שהמשטרה במדינה הזו מגיעה לרמות כאלו.

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

פורסם

אוזלת היד של משטרת ישראל.

אך בל נשכח שהאחריות לתאונה בראש ובראשונה היא של הנהג

ורק אחר כך של המשטרה.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם

הם אוהבים להשתמש במונח "רשלנות תורמת", כל כך מתאים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לכל התמימים בפורום - סגרו את פיכם הפעור והפסיקו להתמם ולהתפלא! המשטרה היא לא פחות אדישה ולפעמים אף מושחתת בנוגע למקרים בדיוק כאלו - ומתנהגת כמו כל גוף\ארגון בירוקרטי ומסורבל שבשביל שמשהו באמת יזוז שם צריך להפוך את העולם עם 4 סלטות באוויר.

פשוט חבל מאוד, מקרה שהיה וצריך היה להמנע ובגדול... הבחור הזה שהתקשר ידע טוב מאוד על מה הוא דיבר ואני בטוח שכל אחד מאיתנו היה מתקשר, אך מה זה שווה בכלל כאשר אתה מדבר אל קיר אטום? - מקווה שאותו השוטר שסיפר לבחור סיפורי אלף לילה ולילה לא יוכל לישון בלילה בזמן הקרוב.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

פעם הבאה:

"מוקד 100 שלום"

"שלום יש כאן איזהאונו מטורפת שכרגע דרסה 3 ילדים וממשיכה להשתולל, אלוהים היא כמעט הורידה עוד ילד, תגיעו מהר!!!!" (הכל בצרחות ובכי)

 

מעניין כמה זמן קח להם להגיע..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

קל להאשים כאן את המשטרה (שאכן , אם מה שפורסם בכתבה, דגש על אם , גילתה כאן אוזלת יד מדהימה - גם אם לא מפתיעה) - אבל שימו לב לעובדה הפעוטה ששלושת נוסעי האונו במושב האחורי לא היו חגורים (הילדה פשוט עפה מהחלון). אין לי מושג מה היו תוצאות התאונה אם הנוסעים היו טורחים לחגור חגורות , ומה היה קורה לשני הנוסעים במושבים הקדמיים - אבל עצם הספק והסיכוי להציל מי מהם - צריך להדליק יותר מנורת אזהרה אחת אצל אלה שמוותרים על ה"תענוג" שבחגירת החגורות מאחור.

פורסם

גם הנהג והנוסע מלפנים נהרגו.

 

ויש כאן עוד נקודה בטיחותית חשובה: האונו תוכננה בתחילת שנות ה-80, כריות יש לה רק במושבים והיא תוכננה בעדין הפרה-אנקאפ. הסקודה אוקטביה שבה היא התנגשה תוכננה בתחילת-אמצע שנות ה-90, יש לה שתי כריות אוויר וארבע כוכבים באנקאפ.

 

תוצאות התאונה: כל נוסעי האונו נהרגו, נוסעי הסקודה פצועים קל עד בינוני. זה לא אומר שזה יהיה המצב בכל תאונה בין מכונית ישנה לחדשה יותר, אבל יש כאן עוד הדגמה לחשיבות הגיל הגנטי של המכונית, וכנראה שגם לגודל.

 

ויש גם נקודת אור: האוקטביה לבטח אינה המשפחתית המתקדמת ביותר, והיא גם אינה יקרה במיוחד כמשומשת (הותיקות ביותר כבר נסחרות באיזור ה-35 אלף שקל). רנו מגאן, למשל, עם אבזור בטיחותי וציון אנקאפ זהים אפשר לרכוש כבר באיזור ה-20 אלף שקל. כך שלא צריך להיות עשיר כדי לנסוע היום במכונית בטוחה יחסית גם כמשומשת.

פורסם

טעות ניסוח שלי , הכוונה הייתה לשאול אם אין מצב שאחד הנוסעים מאחור הוא זה שלקח בדרכו גם את אחד משני הנוסעים מקדימה.

בכל מקרה - עצם זה שהשלושה מאחור לא היו חגורים , והילדה עפה מהרכב - לא הוסיף לסיכוייהם לחיות.

 

אין ויכוח על כך שאביזרי הבטיחות היו עשויים לתרום להפחתת תוצאות התאונה - אבל אי השימוש באמצעים הקיימים אומר שגם בתוך רכב משוריין אפשר להיפגע קשות.

פורסם

יש כאן עוד הדגמה לחשיבות הגיל הגנטי של המכונית, וכנראה שגם לגודל.

:mm_yeah:

 

יש פה דוגמא מצוינת למה "הגורם האנושי" הוא דבר פחות חשוב מתשתיות במלחמה בתאונות הדרכים.

 

לכאורה, זאת תאונה שבה אשמים בעיקר המעורבים: נהג שהתפרע ונהג עם מוגבלות גופנית, נוסעים לא חגורים, ועוד. אם היו מתנהגים אחרת - לא היו נפגעים. בפועל, את הטימטום וחוסר האחריות של חלקים מהאוכלוסיה אי אפשר כמעט לשנות, אבל את סטנדרט הבטיחות של כלי הרכב שלהם ושל תשתית הכבישים - אפשר.

 

נמרוד

פורסם

נמרוד, כמו ששמר אמר, אין שום חשיבות לציוד הבטיחותי שברכב מסויים כאשר לא משתמשים בו.

מה אתה חושב שהיה קורה אילו הנוסעים באוקטביה לא היו חוגרים?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שמעו סיפור שקרה לי ותגידו אם השוטרים פה במדינה נורמלים

אני נוסע אחרי משאית שאין לה אפילו פנס אחד דולק , לא אור ברקס לא אורות רגילים כלום כלום

אני מתקשר למשטרה ... בתור אזרח טוב כמובן ומודיע על זה ותנחשו מה הם השוטרת המטומטת אומרת לי בטלפון??

תבוא מחר תגיש תלונה

אהההה יופי אני יבוא מחר להגיש תלונה אחרי שיקרה אסון

פורסם

"יש רוצח על הכביש"- כך דיווח אזרח למשטרה כאשר הבחין במכונית שנוסעת בפראות בכביש סובב כינרת.

בתגובה, התבקש לשלוח פקס עפ תלונתו.

שלוש שעות מאוחר יותר התנגשה המכונית ברכב שנסע בנתיב הנגדי.

חמשת נוסעיה נהרגו במקום.

המשטרה: "לא הצלחנו לאתר את הרכב"

זו הייתה תאונה צפוייה מראש. ביום שישי בצהריים דיווחו אזרחים למרכז השליטה של משטרת התנועה בצפון על מכונית מסוג "פיאט פונטו" שנוסעת בפראות בכביש סובב כינרת.

בסוף הערב הסתיים האירוע באסון מחריד, כאשר חמשת נוסעי המכונית נמחצו למוות.

שלוש שעות לפני התאונה היה רועי תבור בדכו הביתה. לדבריו הוא הבחין במכונית הפיאט נוסעת במהירות גבוהה, חוצה קו לבן, ומסכנת חיי נהגים בכביש.

"התקשרתי למוקד 100, מסרתי את מספר הרישוי של המכונית והתחננתי שישלחו ניידת", שחזר תבור, "כשראיתי שכלום לא קורה, התקשרתי שוב והפנו אותתי למודק השליטה של משטרת התנועה הארצית.

גם מהם ביקשתי שישלחו שוטרים, ואמרתי להם: "זה רוצח שנוסע על הכביש". אבל היומנאי הנחה אותי לשלוח פקס למשטרת טבריה. הייתי המום. נסעתי במיוחד לחוף שיטים כדי לוודא שמכונית ה]יאט עדיין שם ודיווחתי שוב למשטרה, אבל לצערי הם לא הגיעו בזמן".

מעריב

10-09-06

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
נמרוד, כמו ששמר אמר, אין שום חשיבות לציוד הבטיחותי שברכב מסויים כאשר לא משתמשים בו.

מה אתה חושב שהיה קורה אילו הנוסעים באוקטביה לא היו חוגרים?

נמרוד דיבר על גדר הפרדה , למשל.

יש לך מושג כמה תאונות חזיתיות סופניות היו בכביש מס. 1 מדי שבוע - עד שבנו את גדר ההפרדה?

 

אגב - נמרוד , לפי העדכון , הנהג לא היה מוגבל (פיזית) כפי שסברו תחילה .

פורסם
גם הנהג והנוסע מלפנים נהרגו.

 

ויש כאן עוד נקודה בטיחותית חשובה: האונו תוכננה בתחילת שנות ה-80, כריות יש לה רק במושבים והיא תוכננה בעדין הפרה-אנקאפ. הסקודה אוקטביה שבה היא התנגשה תוכננה בתחילת-אמצע שנות ה-90, יש לה שתי כריות אוויר וארבע כוכבים באנקאפ.

 

תוצאות התאונה: כל נוסעי האונו נהרגו, נוסעי הסקודה פצועים קל עד בינוני. זה לא אומר שזה יהיה המצב בכל תאונה בין מכונית ישנה לחדשה יותר, אבל יש כאן עוד הדגמה לחשיבות הגיל הגנטי של המכונית, וכנראה שגם לגודל.

 

ויש גם נקודת אור: האוקטביה לבטח אינה המשפחתית המתקדמת ביותר, והיא גם אינה יקרה במיוחד כמשומשת (הותיקות ביותר כבר נסחרות באיזור ה-35 אלף שקל). רנו מגאן, למשל, עם אבזור בטיחותי וציון אנקאפ זהים אפשר לרכוש כבר באיזור ה-20 אלף שקל. כך שלא צריך להיות עשיר כדי לנסוע היום במכונית בטוחה יחסית גם כמשומשת.

 

שם המשחק הוא מסה. לרכב כבד יותר יש יתרון גם בלי NCAP, גם בלי להיות חדש יותר, וגם בלי להיות "גדול" יותר.

ברור שלתכנון המודרני יותר ולציוד הבטיחות הפסיבי המשופר יש משקל משמעותי, אבל לא צריך לערבב דברים.

 

ניר

פורסם

הבעיה היא לא השתית ולא המשטרה.

הבעיה היא שאנחנו בתור אזרחים לא יכולים לתקן את הבעיות האלה!!!

 

דמיינו מצב היפוטתי שבו אזרח יכול לתת קנס לשוטר על אי-ביצוע תפקידו.

 

אבל חוץ מלקטר כאן בפורום או בYNET או בWALLA או בוואטאבר אנחנו לא יכולים לעשות כלום, ושאף אחד לא יגיד לי ללכת להתנדב למתנ"א, יש מליון מתנדבים ואני לא רואה את המצב משתפר.

 

אם במוקד אומרים תשלח פקס על רכב משתולל אז לדעתי צריך לארוז מזוודות ולברוח!

אם זה רק היה כלכך פשוט...

אוחח..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...