Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז אחרי ששיגעתי פה הרבה קניתי, בסוף מורל פולס 6, אחרי שקניתי גיליתי בעיה, כידוע לכם המגנט של המורל קצת גדול וכשאני מכניס אותו למקום הרגיל של הרמקול הוא מפריע לפתיחת החלון, חשבתי להכין הגבהה אבל גם זה לא אפשרי כי הריפוד של הדלת ישר ואז הוא לא יכנס טוב, חשבתי גם להתקין את הרמקול חיצוני על הדלת אבל אז הוא מפריע לידית של החלון, למישהו יש פתרון אחר? חוץ מפודים כי גם יקר וגם לא הכי אוהב את העניין

אני יצלם ויעלה גם תמונה של הדלת אולי זה יעזור

מקווה שפה אני ימצא עזרה

תודה מראש!

דלת נהג (שמאל)

http://img400.imageshack.us/my.php?image=p7170009do0.jpg

 

http://img392.imageshack.us/my.php?image=p7170010bb4.jpg

דלת ליד נהג (ימין)

http://img392.imageshack.us/my.php?image=p7170017jm1.jpg

פורסם

אותו רכב, אצלי התקנתי את הדוטק.

המגנט ממש קטן, אבל באורך עם כמו הפולס בדיוק ! בדקתי והשוויתי ..

 

מה שעשיתי קודם כל זה הגבהה מעץ כי המגנט נגע בחלון כשהוא היה למטה

והדבר השני שאני די מצטער עליו אבל בקרוב מסדר (חלונות חשמל, ובניית פוד)

הוצאתי את הגריל, עדיין לא יכל להיכנס, חתכתי את הדלת איפה שהגריל היה, מסביב, הגדלתי את החור

 

והכנסתי את המיד, לא על רמה אבל את זה אני עשיתי, ודי התפלאתי שהצלחתי.

 

 

תעדכן אותי איך אתה מכניס את המיד לדלת, אולי תעלה על רעיון חמוד.

×
×
  • תוכן חדש...