Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פירקתי איזה מצלמה פשוטה שהייתה לי בבית, פשוט עיניין אותי מה שהולך בפנים, המעגל היה נראה לי תמים מאוד לכאורה בעיקר שהוא עובד עם שתי סוללות אצבע שגם הם היו מופרדות, רק אני והמעגל חחחחח :lol: ...

 

בקיצור שלחתי ידיים לכיוון החיבורים של הפלאש, ועוד שנייה גם אני הפכתי לפלאש קפצתי לתיקרה , אח"כ אני בודק מאיפה קיבלתי את הזרם אני רואה משהו דמוי סוללה (אוגר חשמל ממיר חשמל לא יודע ממש מזה) שכתוב עליו 330V פאקקקק זה יותר ממה שיש לי בבית!!

 

ואז ישר קפץ הרעיון לעשות לי איזה שוקר חשמלי... אבל לפני זה אני רוצה לדעת קצת פרטים על הדבר הזה התעסקות איתו יותר מסוכנת מהחשמל בבית או מה? איך אני מעיף ממנו את המתח כדי שאני יוכל להתעסק איתו??

DSCN1272.JPG

Honda hornet 600

 

פורסם
בשביל מה לך שוקר חשמלי?
יש לך רעיון יותר טוב מה אפשר לעשות עם זה??...אני פתוח להצעה

Honda hornet 600

 

פורסם

זה לא חדש שאפשר ליבנות ממצלמה שוקר חשמלי

אפילו ראיתי פעם מדריך קצרצר כזה עם תמונות שעושים שוקר ממצלמה חד פעמית

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש שם מעלה מתח עם שנאי וטרנזיסטור קטן, שמעלה עד לכ250-300V ובמצלמות עם פלאש גדול יותר כ400-500V,

 

בתיכון בעבר חישמלתי הרבה ילדים, הבעיה שצריך 2 קצוות כדי לחשמל ולא אחד. זה גם עושה רעש מדליק :))))) ברגע שמקצרים את שתי הקצוות, " הסוללה " שראית זה קבל, בגלל הזרם הנמוך של המעלה מתח לוקח לו כמה רגעים להיטען ויש אפילו את הרעש של התדר של הסליל, לעניין, אחרי איזה 50 חישמולים אתה תראה שהקבל כבר לא יתפקד משהו.

 

תהנה

 

תמיר

פורסם
זה לא חדש שאפשר ליבנות ממצלמה שוקר חשמלי

אפילו ראיתי פעם מדריך קצרצר כזה עם תמונות שעושים שוקר ממצלמה חד פעמית

אוקיי זה קצת שופך לי יותר אור על העיניין, הדבר השחור הזה בעצם שיש שם אוגר כמות זרם מסויימת שמפיקות הסוללות ומעצים אותו??

 

תמיר זה לא מסוכן כל העסק? בכל אופן זה מתח יותר גבוהה ממה שיש בבית, מה גם שאין לו הארקה או משהו.

ואם תוכל יותר לפרט איך אני מרכיב מזה שוקר (מיני מדריך כזה) מה טוב...

Honda hornet 600

 

פורסם

מה שמשנה זה הזרם ולא המתח...

 

ולכן אפשר להתחשמל מ300V אבל זרם מאוד מאוד מאוד נמוך ולא למות

פורסם

כ-ו-ל-ה קבל 80 מיקרו-פארד ל330 וולט.

 

נכון שמדובר במתח גבוה יותר ממה שיש לך בבית, אבל הקבל הזה יכול להחזיק את המתח הזה לזמן קצר ביותר, ככל הנראה הרבה פחות משניה אחת. זה לא מה שיהרוג מישהו...

 

 

שוקר אתה לא יכול לעשות מזה.. מקסימום לתת איזה עקצוץ קטן לחבר מעצבן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אם חיברתי איזה חוט לכאן הוצאתי אותו החוצה סגרתי את המצלמה יפה יפה:-) (עיין ערך)

 

אני יכול להתחיל להקפיץ אנשים או שעדיין אין סגירת מעגל...(פשוט עדיין לא מצאתי שפן)

DSCN1272.JPG

Honda hornet 600

 

פורסם

אם אתה רוצה לחשמל אנשים - לך על הסטרטרים של מנורות הפלורסנט.

פשוט חבל את שתי הקצוות לשקע בעזרת חוטים וטען את הקבל, לאחר מכן פשוט תצמיד את זה לגוף של מישהו, הנאה מובטחת.

פורסם

אוקיי זה לא עבד כנראה כי חיברתי את זה למינוס לפני שזה יוצר מעגל, ננסה עכשיו לפלוס נראה לי שזה צריך לפעול

 

שלד זה לא נייד כמו המצלמה לא יודע כמה הסטרטר נותן אבל פה זה 330V

Honda hornet 600

 

פורסם

ברעיון זה מאוד דומה לשוקר חשמלי יש ממיר מתח שטוען את הקבל על הקבל(זה קבל ממש גדול אז הוא יטען די לאט , זה לא מתאים לשוקר רציני ) ופורק אותו בפיק ראשוני גבוה מאוד שדועך מעריכית , אבל המעגל הזה יתן לך מקסימום 500 וולט רגעיים ביציאה

זה בקושי ידגדג צ'ינצ'ילה מיוחמת...:-P

 

רוצה שוקר רציני , אתה צריך לדבר בסדר גודל של כמה מאות אלפי וולטים

בחיפוש קצר לא מצאתי מעגל כזה באינטרנט

 

אבל יש אחד שנותן 25,000 וולט כאן :

 

http://www.uoguelph.ca/~antoon/circ/hv/stungun/stungun.html

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

בבקשה, אל תנסה לטעון את הקבל שיש לך למתח כזה! הוא עלול להתפוצץ, תוך כדי שהוא מפזר חומצה רעילה לכל עבר.

 

במעבדה בתיכון זה היה ממש משעשע, במיוחד שהמורה היה נכנס לכיתה ומדליק את האור.

בבית זה יהיה ממש עצוב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...