Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאסאט 2002 בנזין מנוע 2000 - נורת שמן נידלקה מה הבעיה?


mikispike
שימו לב! השרשור הזה בן 5613 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

הייתי לפני כמה דקות עם אבי בחתונה בתל אביב. בדרך הלוך ובדרך חזור נידלקה לנו נורת השמן . עכשיו מתי שאני שם סוויץ' הנורה דולקת בצבע אדום. אבל כשהאוטו הודיע על התקלה הזאת הנורה הייתה בצבע צהוב.

עצרתי את האוטו כיביתי מנוע .אחרי כמה דקות התנעתי והמשכתי כרגיל. ומבדיקת שמן היה חסר במד הראה מינימום .

והמד של החום מנוע כל שניה משחק מ90 ולמטה .

נ.ב

הרכב פאסאט 2002 בנזין מנוע 2000 .

וצינור הנשם של האוטו קרוע יום שישי הוא יכנס למוסך מורשה להחלפה . יכול להיות שהשמן היתעדה מהר בגלל צינור הנשם הקרוע?.

כי המיכל של השמן היה מלא לפני שבוע שבדקתי.

 

תודה רבה לכולם מיכאל

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שגרמת נזק בילתי הפיך למנוע שנסעת עם הנורת שמן דולקת.

 

השימון באותו הרגע היה לקוי, מה שמוביל להרס המנוע תוך זמן קצר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זה לא מוזר שהכמות ירדה כל כך מהר אם היא הייתה מלאה .?

 

מדוע מוזרה?

יכל להיות שהיתה נזילה גדולה ולכן מפלס השמן ירד במהירות רבה, למרות שכאשר בדקת מפלס השמן היה תקין לחלוטין.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין נזילה לאוטו וגם לא נוטף שמן החוצה.

מחר האוטו יהיה במוסך בצ'מפיון מוטרס בחיפה. ועדין אין קשר בין הנשם מנוע(זה שיוצא ממנו אדי שמן) שיוצא מהמנוע לבעיה?

 

שאלתי השניה היא באוטו לא הישתמשו בנוזל G12 וגם לא בשמן מומלץ.

מה עדיף ללכת לצ'מפיון ושהם יעשו לי את כל הבלאגן או שעדיף לקנות בעצמי ?

וכמה זה אמור לעלות בחוץ (חניות פרטיות ) אם למישהו יש מושג?

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב כמו שמר,ורק בגלל חוסר הידע שלך בנושא,ובגלל הסיבה שעדיף לבזבז כמה מאות שקלים על גרר(או לא,במידה ויש ביטוח גרירה) מאשר להחליף מנוע.

 

בכל מקרה,לדעתי מדובר ב2 תקלות,התקלה של השעון היא יוניט של השעון שסיימה את חייה,והנורה הצהובה של השמן היא בגלל מפלס נמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילאתי את המיכל מחדש והכל בסדר אין נורה דולקת ואין כלום כניראה שהיה חסר שמן .

ומחר ב7:30 בבוקר אני ראשון בתור בצ'מפיון

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילאתי את המיכל מחדש והכל בסדר אין נורה דולקת ואין כלום כניראה שהיה חסר שמן .

ומחר ב7:30 בבוקר אני ראשון בתור בצ'מפיון

שלום רב !

המלצתי החמה פנה, לרון אוחנה חבר פורום זה, שהוא בעל מוסך רון הידוע ברחוב המסגר בתל אביב, הידוע בשלל המלצות של חברי פורום זה, המתמחה ברכבים אלה , והשירות והמחיר, משתלמים בהרבה, ממוסכי צמפיון.

פנה לרון בקישור הרשום בפרופיל שלו:

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?u=22406

או לכאן:

 

 

http://rongarage.co.il/main.html

חזור לפורום לעדכון.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

נורת השמן הכתומה שנדלקה מצביע על חוסר שמן במנוע (כ קג וקצת)

ולכן אין צורך להכנס לפניקה ואין צורך לגרור את הרכב ,למעשה אפשר להמשיך

בנסיעה אפילו עד מחר כשיזדמן לך להשלים את החסר .

צינור נשם קרוע לא יגרום לאובדן של שמן ברמות כאלו וכנראה יש לך תקלה נוספת

אולי נזילה כל שהיא .

 

לעינין שעון החום ,אין קשר בין חוסר השמן לקפיצות של מחוג החום ,אם המחוג קופץ

בתווך שבין אפס לתשעים אז התקלה הינה מהחיישן של חום המנוע ועליך להחליף אותו .

עלותו של חיישן מקורי כזה כ 200 שח כולל העבודה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי תודה על כל ההבהרה בעיניין רון . והמחוג אמור להיות על 90 והוא התחיל לרדת לכיוון ה60 וקצת ככה ונידלקה הנורה ואז ניכבתה אחרי התנעה מחדש .

וככה הוא היה במהירויות גבוהות כגון 110 . המחוג היה מתחת ל90 באזור ה70 ומשהו ושהגעתי לחיפה ונסעתי על 80 הוא היתאזן ל90.

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אם המחוג ירד מעט בזמן נסיעה מהירה אך לא נפל לגמרי

אז מדובר בבעיה בטרמוסטט .

כלומר לפי התאור שלך עכשיו הבעיה הינה בטרמוסטט.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי חזרתי מצ'מפיון מוטורס לצערי כן הם שוחטים. 1280 עלה לי שתי צינורות.

מסתבר שהצינור נשם אחד החליפו והצד השני שאליו מתחבר הצינור היה שבור גם הוא.

ואמרו לי שאם המחוג ירד בין ה90 ל70 זה נורמלי אם היה רוח וקר וכאלה מצבים .

כרגע האוטו בסדר גמור בלי לפתוח פה.

שאלה קטנה אליך רון או מי שיודע היכן אני בודק שמן גיר? כוונתי היכן הוא נימצא?

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5613 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...