Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, hans כתב:

בטח לא לזוז עם ערימות חולצות ממקום אחד למקום אחר בשביל להדפיס, מה נסגר, דריש...🙂

 

אתה גורם לזה להישמע ככה:

image.png.806b9a10c6c1582687e2ce98250f0c0d.png

כאשר בפועל, חמישים קפוצ'ונים מקופלים מהחנות נראים בערך ככה: 

 

image.png.59a7451104d6b4e92222353b6f90e6a5.png

 

עדיין לא הדבר הראשון שהייתי עושה, אבל אם פות"ש אומר שאף אחד לא חוזר אליו... כנראה שצריך להיות יצירתי, או לנסות אצל עסקים דומים בפריפריה. 

 

  • מצחיק 4
פורסם

לפני כחודש מנהלת האגף שלי בעבודה ארגנה לכל האגף קפוצ'ונים מ"אדיב" עם הדפסה שהיא הכינה.

https://adiv.biz/NEW

 

לא יודע איך האיכות ארוכת הטווח שלהם אבל זה שאצלי מרגיש עבה ואיכותי.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
בתאריך 4.12.2025 בשעה 01:37, Derish כתב:

שנית - העסקים האלה מעדיפים בבירור לקוחות מוסדיים שמזמינים כמות גדולה וחוזרים מדי כמה שנים, את הכמה עשרות יחידות שלך הם משאירים לדוכן הפוטושופ בקניון ובתחנה המרכזית - שדרך אגב, איכות העבודה וחומרי הגלם שלהם השתפרה משמעותית בעשור האחרון עם הוזלת טכנולוגיית הדפוס הדיגיטלי. 

 

גם אני נתקלתי בזה בעבר כשחיפשתי עסק שיכין בגדי עבודה לחברה קטנה שעבדתי בה. נראה שלעסקים בתחום הזה יש נסיון גרוע במיוחד עם לקוחות שלא משלמים בזמן, דוחים את הסחורה, או מבלבלים את המוח. מצד שני, כבר יצא לי להזמין בגדים ממותגים במספר מדינות אבל בישראל עדיין לא נתקלתי באף ספק רציני (קטן או גדול) ששולח ללקוח קטלוג עם אופציות כמו שעושים למשל בנעלי עבודה. לא יודע למה זה, כנראה בגלל השוק המוגבל וגם עקב הבנתו המוגבלת בתחום הטקסטיל של הלקוח הממוצע. 

 

אין לי המלצה טובה לבית עסק ספציפי, אבל כן הייתי בודק במקומך את האפשרות לרכוש את הבגדים במקום אחד (למשל חנויות ההאנגר והעודפים למיניהן) ולהוסיף את הרקמה/היט-טרנספר במקום אחר. אופציה נוספת היא להזמין היט-טרנספרס או פאצ'ים עם הלוגו שלך בעלי אקספרס ואז לגשת לחנות שמוכרת תלבושת אחידה לתלמידי בי"ס (לעתים קרובות מדובר באותן חנויות האנגר ועודפים) ולבקש שיעבירו/יתפרו אותם על הבגדים שתקנה מהם. כשמדובר בכמות של כמה עשרות, סביר להניח שהם ישתפו פעולה. 

 

התחושות שלי דומות לשלך, עם זאת חשבתי לתומי שבגלל שאנחנו כן לקוח מוסדי עם מספר מחלקות, ונכון שעכשיו רק המחלקה שלי מעוניינת, אבל הפוטנציאל לא קטן וגם אני לא מכיר הרבה חברות שבאות ועושות מאות יחידות (אולי אני טועה), אז אקבל שירות כלשהו.

לגבי ההצעה של הפרדה בין רכישה והדפסה - פחות מתאים לי, זה לא שלא חזרו אלי בכלל, פשוט אחוז ההיענות נמוך ממה שציפיתי, נגיד 50%. בלחץ.

 

לפני 9 שעות, אורי מ. כתב:

לפני כחודש מנהלת האגף שלי בעבודה ארגנה לכל האגף קפוצ'ונים מ"אדיב" עם הדפסה שהיא הכינה.

https://adiv.biz/NEW

 

לא יודע איך האיכות ארוכת הטווח שלהם אבל זה שאצלי מרגיש עבה ואיכותי.

 

תודה. עם אדיב דיברתי. 

פורסם

מתעלק, 

יש מקום מומלץ באיזור חיפה לקפוצ'ון לא ממותגים? 

אני מתכוון לקניה פרטית ולא כמות.

משהו באיכות טובה שיעלה פחות מ 100 ש"ח?

חשבתי להזמין מאחד הלינקים שצרפו פה, אבל לא הצלחתי למצוא אבל טבלת מידות, כלומר איזה תרגום של מידה לסנטימטרים. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, SurfHigh כתב:

משהו באיכות טובה שיעלה פחות מ 100 ש"ח?

 

נדיר מאד,

רק במידה נדירה עודפים שלא הצליחו למכור ב FOX אולי, היה בעבר בחוצות המפרץ FOX עודפים לא יודע אם קיים עוד

אם אתה במידה לא נדירה, הכוונה נניח M או L, או אפילו XL, הסיכוי אפסי

אם אתה XXL או S אולי

100 ש"ח נשמע לי או מחירים של לפני 10-15 שנה, או דיל מאמזון, או משהו בפוקס שמישהו מצא מעליאקספרס ואנחנו לא יודעים על זה (בטח 50:50 כותנה:פוליאסטר)

במידה ואתה רוצה לקנות INTO THE AM מאמזון, שיצא לך סביב 170 ש"ח, המידה אמריקאית ז"א שאם אתה בארץ XL שם אתה L, זה דומה למעילים של קולומביה. מידות אמריקאיות בקיצור.

זה איכותי מאד אני חורף שלישי עם סווטשירטים שלהם.

 

אבל יש מצב שכן תמצא משהו סביב 150 ש"ח או פחות של INTO THE AM באמזון

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

כן, מה שאתה כותב נשמע מוכר. 

פוקס לרוב איכות די נמוכה וכך גם בשאר הרשתות. 

בלינקים שצירפו אני רואה שהמחיר לקפוצ'ון חלק באיזור ה 60 לפני משלוח וזה מתאים לי, רק שקשה לדעת אם זה יושב טוב.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אין לי מושג, מה גם ש into the am  זה הרבה מעל 100 ש"ח. 

אני התכוונתי לאדיב וג'אקו שהוזכרו כאן קודם. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני 39 דקות, גולדן191 כתב:

אבל יש מצב שכן תמצא משהו סביב 150 ש"ח או פחות של INTO THE AM באמז

תודה רבה על ההמלצה. החולצות מצויינות לי. 

לפני 33 דקות, גולדן191 כתב:

מה המידה שלך במעילי קולומביה אם ידוע לך? 

זו אותה מידה שתקח ב INTO THE AM

מידות גדולות, והגיזרה גם מרווחת. פחות אוהד שלהם.

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני כשעה, SurfHigh כתב:

מתעלק, 

יש מקום מומלץ באיזור חיפה לקפוצ'ון לא ממותגים? 

אני מתכוון לקניה פרטית ולא כמות.

 

למרות הביקורות השליליות פה, כמה מהסווטשירטים (והטישירטים) הכי טובים שלי הגיעו מחנות בגדי העבודה Worker. יש להם סניף בחיפה, רח' ישראל בר יהודה 300 - לדעתי שווה ביקור. 

 

פורסם

דריש, בעבר בהחלט ייתכן. 

הסחורה של וורקר היום (מזה כשנתיים) פשוט זוועה לגבי החולצות טריקו. 

כבר ציינתי שהן [מילולית!] נשברות. וכן, בחרתי את המילה בקפידה. כמו שכבת פלסטיק דקיקה. 

לגבי ביגוד חורף אין לי מידע כל כך, רק בשנים האחרונות התחלתי להזדקק. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 15 שעות, גולדן191 כתב:

נדיר מאד,

רק במידה נדירה עודפים שלא הצליחו למכור ב FOX אולי, היה בעבר בחוצות המפרץ FOX עודפים לא יודע אם קיים עוד

אם אתה במידה לא נדירה, הכוונה נניח M או L, או אפילו XL, הסיכוי אפסי

אם אתה XXL או S אולי

100 ש"ח נשמע לי או מחירים של לפני 10-15 שנה, או דיל מאמזון, או משהו בפוקס שמישהו מצא מעליאקספרס ואנחנו לא יודעים על זה (בטח 50:50 כותנה:פוליאסטר)

במידה ואתה רוצה לקנות INTO THE AM מאמזון, שיצא לך סביב 170 ש"ח, המידה אמריקאית ז"א שאם אתה בארץ XL שם אתה L, זה דומה למעילים של קולומביה. מידות אמריקאיות בקיצור.

זה איכותי מאד אני חורף שלישי עם סווטשירטים שלהם.

 

אבל יש מצב שכן תמצא משהו סביב 150 ש"ח או פחות של INTO THE AM באמזון

מצתרף להמלצה על פוקס הבעיה שקפוצון יעלה כ140 אני קונה בסוף עונה כשיש להם את ה70 אחוז הנחה-ורק את הסוג שניסגר הרוכסן עד הסנטר ויש פליז בפנים

  • אהבתי 1
פורסם

טוב, ניקח את ההמלצה על וורקר בע"מ. 

 

בינתיים גיליתי שרשת Lefties הגיעה לישראל ופתחה סניף בחדרה. גם שם נתקלתי בסחורה איכותית למדי ולא יקרה במיוחד, לפחות בסניפים שלהם בספרד. 

 

פורסם
לפני 21 דקות, Derish כתב:

בינתיים גיליתי שרשת Lefties הגיעה לישראל ופתחה סניף בחדרה. גם שם נתקלתי בסחורה איכותית למדי ולא יקרה במיוחד, לפחות בסניפים שלהם בספרד. 

 

בארץ יהיה יקר בהרבה מספרד אני מניח

כמו הסיפור עם זארה בארץ מול ספרד

×
×
  • תוכן חדש...