Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עושים עם רכב כשנוסעים לחצי שנה לחו"ל?


yarmon

פוסטים מומלצים

היי לכולם, 
שאלה קצרה - אנחנו נוסעים לחו"ל ומשאירים את הפיקסו סיטרואן בחנייה. מה לדעתכם אפשר לעשות איתו? אפשר להשכיר למישהו? או רק להעמיד ולבקש מהשכן להתניע מדי חודש?
אפשר להשהוות את הביטוח או הרישוי? אשמח לעצות, תודה👏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטוב ביותר - להשאיר בידי מישהו, רצוי בן משפחה, שעליו אתם סומכים.

לא לבטל ביטוח - הרכב יכול להינזק או להיגנב, ועקרונית אפילו מישהו להיפגע ממנו, נניח איזה רוכב אופניים שיתנגש בו.

אפשר להקפיא את הרישיון - יחסוך כמה מאות ש״ח, אבל צריך לוודא כי הדבר לא יפגע הביטוח. 

אם אני השכן אני מסרב לגעת ברכב בלי אישור כתוב מטעמכם ובלי שהשארתם לי מסמכי רישוי וביטוח תקפים.

להשכיר אסור לך. רכב השכרה אלה רישוי וביטוח שונים מרכב פרטי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביטוח יקר מאוד היום.

אני במקומך מקפיא את הביטוח ואת רשיון הרכב, ונותן למישהו להניע (ללא סיבוב כי אין ביטוח) אחת לשבוע.

אם יש מכר שיוכל להשתמש ברכב בתמורה לעלות הביטוח והטסט - עדיף. השכרה אמיתית, כאמור, לא חוקית.

  • רעיון טוב! 2

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חצי שנה זה לא כל כך הרבה זמן. אם לא תמצאו מישהו שידאג לרכב להנעה פעם בכמה שבועות אין מה להתרגש מזה יותר מדי.

יש אלפי רכבים שעומדים תקופות גם ארוכות יותר מזה במגרשי מכירה, יבואנים וטרייד-אינים בלי שום בעיה או נזק שעובדים על מלאי בFIFO .

אפשר להעמיד ללא מצבר מחובר ומספיק פשוט שחוזרים לבצע טיפול החלפת שמנים ונוזלים.

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך מישהו שיכול לנסוע רבע שעה לפחות פעם שבוע, תשאיר לו. אם אין, תשאיר כך וכשתחזור תחליף מצבר, שמן מנוע ופילטר שמן. 

ביטוח לא כלכלי לבטל כי מעבר לשלושה / ארבעה חודשים זה יפגע ברצף הביטוחי והעלות תהיה גבוהה מהעלות של להותיר את הביטוח. תברר עם הביטוח שלך האם הם מוכנים להסדר אחר. 

מדובר ברכב שהביטוח עליו לא יקר יחסית, בטח אם יש רק צד ג'. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי חשוב - תשיג / תקנה / תשכור חניה תת קרקעית.

ברגע שתהיה חניה תת קרקעית, הרכב מוגן מפגעי מזג האויר. ואז תוכל להקפיא רשיונות ולבטל ביטוח.

אם תאריך הטסט נופל בחודשיים הקרובים - תעביר טסט לפני הקפאת הרישיונות. זה יקל עליך אחר כך.

במידה והטסט נגמר במהלך תקופת ההקפאה, תצטרך לאחר מכן לשלם תוספת קטנה על ביטוח רכב ללא טסט על מנת להביא אותו למכון הרישוי. חבל אבל לא נורא.

 

מבחינה מכאנית, החלפת שמנים על פי מועד הטיפול הרגיל, כלומר שנה אחרי הטיפול הקודם. אין צורך להחליף רק בגלל שעמד חצי שנה.

תמלא דלק מיכל מלא. אויר בצמיגים 10% מעל התקין.

מצבר לנתק, הכי טוב להוציא אותו מהרכב. זה גם די סוגר את הפינה של הגנבות (יחד עם הסמל של סיטרואן).

אם יש לך trickle charger, תשאיר את המצבר מחובר למטען בבית.

אם לא, אז תטעין אותו רק לפני ההחזרה לשימוש. אם הוא מנותק מהרכב הוא לא יפרוק הרבה.

 

אם תבחר להשאיר את הרכב ברחוב, מזג האויר יעשה בו שמות. אנשים טובים ישימו לב שהרכב לא בשימוש ויפעלו לסלק אותו או סתם יתעללו בו. ותהיה חייב להשאיר רישוי וביטוח, מה שיעלה לך יותר משכירת חניה תת קרקעית.

 

מכר שיניע אחת לשבוע זה מיותר לחלוטין.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתמן שאני היחיד בשרשור שאמליץ לך למכור.

היתרון היחיד שהרכב ישאר בבעלותך זה שיהיה לך רכב כשתחזור לארץ.

 

שאר הרשימה מלאה בחסרונות ודאגות.

 

זה לא איזה רכב נדיר שקשה למצוא. תמכור, וכשתחזור לארץ תקנה שוב. אולי אפילו בזמן הזה תשקול את צעדך והפעם תקנה רכב אמין יותר 😆

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקפאת ביטוח לא תפגע בעבר ביטוחי רציף?

במידה וכן, זה הסעיף הכי יקר פה בסיפור.

באופן אישי העמדתי רכב 2010 למשך 3 חודשים.

הלך המצבר והתייבשו תושבות מנוע. לא יודע איך זה קשור אבל כשחזרתי והנעתי היה רעש של מכסחת דשא והחלפת תושבות פתרה את הבעייה.

אז כנראה שכן מומלץ שמישהו ידאג לסיבוב מידי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכוניות עומדות בשמש במגרשים של היבואנים תקופות כפולות מזה. 

תעלה לחץ אוויר בצמיגים ל 45pSI, תנתק מצבר, ואם הרכב חונה ברחוב הייתי מכסה אותו, נועל עם 'ברזל', ומבקש מאחד השכנים לפקוח עין. 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...