Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי סקודיאק חדשה 10000 ק''מ 

מתחילת חייה אני מרגיש שבירידות היא נתקעת על הילוך מסוים ולא מעלה,

בדרך כלל כשאני על 50 ההילוך הוא בין 5 ל 6 אבל בירידות הוא יכול להישאר על הילוך שלישי כשהטורים על 3000 סל''ד או ליסוע על שמונים וההילוך רביעי במקום שיש/י או שביעי רציתי לדעת אם זה תקלה והאם יש דרך לסדר את זה או שצריך פשוט לתפעל ידני עם מעבירי ההילוכיןם מאחורי ההגה?

אשמח לכל תגובה בנושא

פורסם

זה קורה גם כשאתה לוחץ גז? או רק כשהאוטו מדרדר מעצמו בירידה?

אני לא מכיר אישית את הקודיאק, אבל קיים בהרבה גירים שבירידה בלי לחיצת גז הגיר שומר על הילוך נמוך כדי לשמור על מהירות סבירה בלי שימוש רצוף בבלמים,

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 8 דקות, chezik כתב:

זה קורה גם כשאתה לוחץ גז? או רק כשהאוטו מדרדר מעצמו בירידה?

אני לא מכיר אישית את הקודיאק, אבל קיים בהרבה גירים שבירידה בלי לחיצת גז הגיר שומר על הילוך נמוך כדי לשמור על מהירות סבירה בלי שימוש רצוף בבלמים,

לחיצה על גז לא מעלה את ההילוך

פורסם
לפני 5 דקות, Buki כתב:

זה תקין, אין מה לתפעל את זה, ככה זה צריך לעבוד. שיסע על 3000 סל"ד, למה זה מפריע לך?

רעש מנוע בעיקר

והתחושה של נסיעה חלקה 

בירידות בדרך כלל עובר למצב גלישה

פורסם

ב 3000 סל"ד כבר שומעים את המנוע?

בכל מקרה מה שהגיר עושה זו צורת נהיגה נכונה בירידות, תנסה להתרגל. 

 

 

פורסם

כמו שאמרו כאן זה תקין כדי לשמור על מהירות נמוכה

אם בכל זאת אתה רוצה להעלות הילוך תפמפם עם הגז כמה פעמים נגיעות קטנות ובד''כ אח''כ הרכב מעלה הילוך 

  • רעיון טוב! 1
  • פיתרון
פורסם

אם הרעש ממש מפריע לך, ובמקביל ניתן לנסוע קצת יותר מהר (בלי לשבת על הבלמים), תשתמש בפליפר הימני שמאחורי ההגה, משיכה מעט ארוכה יותר, כדי שיעלה הילוך, אבל לא ל-S4 (מוד ידני שלא משתנה ללא התערבות הנהג), אלא ל-D4 ("אוטומט", יעלה או יוריד בהתאם למהירות הנסיעה בהמשך).

  • רעיון טוב! 1

פורסם
לפני 4 שעות, pasat04 כתב:

אם הרעש ממש מפריע לך, ובמקביל ניתן לנסוע קצת יותר מהר (בלי לשבת על הבלמים), תשתמש בפליפר הימני שמאחורי ההגה, משיכה מעט ארוכה יותר, כדי שיעלה הילוך, אבל לא ל-S4 (מוד ידני שלא משתנה ללא התערבות הנהג), אלא ל-D4 ("אוטומט", יעלה או יוריד בהתאם למהירות הנסיעה בהמשך).

התכוונת לM4 

לא ידעתי שיש אפשרות להעלות הילוך באופו ידני ושישאר על אוטומט אבדוק מחר

אם כך זה ממש יעזור לי

פורסם
לפני 5 שעות, רכוב כעומד כתב:

התכוונת לM4 

לא ידעתי שיש אפשרות להעלות הילוך באופו ידני ושישאר על אוטומט אבדוק מחר

אם כך זה ממש יעזור לי

כמובן. אבל בתיבות אוטומטיות מודרניות יש גם מנגנון הגנה שמעביר הילוך כשיוצאים מהטווח של ההילוך שנבחר ידנית, בעיקר בהאטה. מבחינתי השיא היה ב-SX4 כאשר חפץ נפל על ידית ההילוכים בנסיעה בירידה והעביר אותה ל-R - וגיליתי את זה רק שעצרתי ברמזור והסתכלתי על לוח המחוונים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 16 שעות, sperial כתב:

כמובן. אבל בתיבות אוטומטיות מודרניות יש גם מנגנון הגנה שמעביר הילוך כשיוצאים מהטווח של ההילוך שנבחר ידנית, בעיקר בהאטה. מבחינתי השיא היה ב-SX4 כאשר חפץ נפל על ידית ההילוכים בנסיעה בירידה והעביר אותה ל-R - וגיליתי את זה רק שעצרתי ברמזור והסתכלתי על לוח המחוונים.

וואו

×
×
  • תוכן חדש...