Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות על מוצרים באמזון - Eligible for Free Shipping


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות השרשור על חזרת משלוח חינם באופן חלקי לאמזון

יש כמה מוצרים שהפכו לאטרקטיבים וכדאי לשתף לטובת כולנו (ללא affiliate links)

 

מחזיק ביטים מגנטי של מקיטה

 

רב מודד Fluke-101

 

חותך (קאטר קטן) Bahco 2101G-160 

 

לחובבי הבישול:

מנדולינה של OXO (מכשיר יעיל אבל מסוכן וכדאי לרכוש כפפות הגנה)

 

תבנית אפיה ללחם ביתי (או עוגות שמרים) USA-Pan

  • אהבתי 4

-

פורסם

מאז שהתחיל מבצע השילוח חינם אני רכשתי כמה מוצרים לנקיון הרכב, סט צלחות של Corelle, מגן מקורי מעור לאייפון ועוד כל מיני דברים שעקבתי אחריהם אבר תקופה.

שווה.

פורסם
בתאריך 5.9.2021 בשעה 15:45, BEEKER כתב:

תבנית אפיה ללחם ביתי (או עוגות שמרים) USA-Pan

 

עשינו היום ניסוי כלים בתבניות של USA PAN,

 חלות מקמח כוסמין מלא (90%).

התבניות נתנו תוצאה טובה, החלות יצאו עם ציפוי פריך (קראסט) מה שלא קורה עם תבניות סיליקון/נייר.

חיסרון: בביקורות אמזון ממליצים לשטוף ומיד לייבש (למנוע החלדה).

SPELT BREAD.jpeg

  • אהבתי 1

-

פורסם (נערך)
בתאריך 6.9.2021 בשעה 17:24, phpclub כתב:

אשמח ללינק לצלחות קורנינג

קניתי את הצלחות (וגם קערות) של קורל מאמזון מיד עם חזרת המשלוח החינמי, האיכות מרגישה טובה, הן אכן דקות מאוד. 

המשלוח היה מהיר.

אבל

יש סיכוי סביר שלא מדובר במוצר של קורנינג, שים לב שבכל מקום (וגם על הצלחות והאריזות שהגיעו) רשום קורל, אך בשום מקום לא רשום קורנינג.

 

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם

אאל"ט Corelle היא חברת בת / מיתוג של קורנינג. הזכוכית עצמה נקראת Vitrelle Glass, קורנינג זו החברה עצמה.

 

בקיצור - אותו דבר, קורל = קורנינג.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 6 שעות, m1011409 כתב:

קניתי את הצלחות (וגם קערות) של קורל מאמזון מיד עם חזרת המשלוח החינמי, האיכות מרגישה טובה, הן אכן דקות מאוד. 

המשלוח היה מהיר.

אבל

יש סיכוי סביר שלא מדובר במוצר של קורנינג, שים לב שבכל מקום (וגם על הצלחות והאריזות שהגיעו) רשום קורל, אך בשום מקום לא רשום קורנינג.

 

נראה שקורנינג הוא מותג של החברה:

https://en.wikipedia.org/wiki/Corelle_Brands

-

פורסם
לפני 6 שעות, m1011409 כתב:

קניתי את הצלחות (וגם קערות) של קורל מאמזון מיד עם חזרת המשלוח החינמי, האיכות מרגישה טובה, הן אכן דקות מאוד. 

המשלוח היה מהיר.

אבל

יש סיכוי סביר שלא מדובר במוצר של קורנינג, שים לב שבכל מקום (וגם על הצלחות והאריזות שהגיעו) רשום קורל, אך בשום מקום לא רשום קורנינג.

 


היי, קורל = קורנינג, אותה חברה ואותו המוצר.

 

הזוי שהמחיר באמזון הוא שליש מהמחיר הכי זול בארץ.

פורסם

ציינתי שאין שום איזכור של 'קורנינג' בשום מקום, לא בדף המכירה, לא על האריזות ולא על המוצרים עצמם, מה שגרם לי לתהות.

החשד אגב הוא לא רק שלי אלא עלה אצל עוד לא מעט לקוחות, ניתן לראות שהנושא עלה בביקורות ובשאלות בדפי המוצרים לא פעם - כולל של כאלו שיש להם 

מוצרים של קורנינג ויכלו להשוות.

 

כך או כך, כמו שכבר רשמתי, אומנם אין לי למה להשוות כי לא היו לי בעבר צלחות של קורל/קורנינג, אך אני מבסוט מהמוצרים והאיכות מרגישה מעולה.

×
×
  • תוכן חדש...