Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום אני בא לצאת מהחניה של הבניין והיה רכב חונה שחסם בחלקו את היציאה מהחניה כשמסומן שזה מקום שאסור לחנות בו.

הרחוב צר ולא היה לי מקום לתמרן, פגעתי ברכב שהחלטתי שאני ממשיך בנסיעה.

הנהגת הייתה ברכב, אך לא ראיתי אותה עד שכבר הייתי במצב שאני תקוע ברחוב וחוסם גם אותה.

הפגיעות הם פגיעת פח בצד שמאל של הפגוש האחורי. 

השאלה שלי היא האם אני אשם במאה אחוז, והאם זה שהיא חנתה במקום אסור נותן לי איזה מרווח תמרון?

ומה כדאי לעשות? להפעיל ביטוח או לשלם מזומן?

פורסם (נערך)

״פגיעות פח״ זה כללי מידי, השאלה מה גובה הנזק ואם שווה לך ללכת לבית משפט כיד לריב האם חלוקת האשמה היא 90-10 80-20 50-50 או כל מספר אחר.

1. לזכותה, היא היתה ברכב ויכולת לבקש ממנה לזוז.

3. לזכותך, היא חנתה במקום אסור ומפריע. ויכלה לצפור לך שתעצור ולזוז מהדרך כשראתה אותך מתמרן.

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

צרפתי תמונה של הפגיעה. הרכב לא חדש ככה שגובה הנזק לא אמור להיות גבוה.

אני לא ראיתי שהיא ברכב עד שכבר הייתי בתוך הכביש ולא הצלחתי לחזור אחורה כי היה צפוף.

השאלה אם מפעילים ביטוח, האשמה נופלת עלי ב100%?

Screenshot_20210905-142158.png

פורסם (נערך)

חלוקת האשמה היא ענין למשא ומתן בין חברות הביטוח או לדיון בבית המשפט.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם
לפני 3 שעות, CHiPoPoz כתב:

פגעתי ברכב שהחלטתי שאני ממשיך בנסיעה.

יעני, פגעת בכוונה ???

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

ידידי לצערי אתה אשם,

1. יכולת לעשות סיבוב סביב הרכב שחסם אותך והיית מבחין בנהגת.

2. היית מתקשר למשטרה ומדווח שחוסמים אותך בחנייה, המשטרה הייתה מאתרת את בעל הרכב ומודיעה לו להזיז את הרכב,

זה עובד כי גם לי קרה שהתקשרתי למשטרה ומיד בעל הרכב הגיע להזיז.

  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...