Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, sperial כתב:

בבקשה התקנות האירופיות מחייבות שמד המהירות יראה בין המהירות המדוייקת לבין 110% שלה + 4 קמ"ש. בארה"ב התקנות דומות, אבל במקום 4 קמ"ש זה 6.25 מי"ש. 

 

כלומר גם להראות את המהירות המדויקת זה לגמרי בסדר. 

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם
לפני 6 שעות, Sparrow420 כתב:

אתה רוצה לבוא איתי סיבוב למוסכים בכפר סבא להגיד להם את זה?

הם יכולים לקרוא את התקן בעצמם...

יום טוב גם לך

פורסם

תשמע, 

הרכב שלך מניע? ההילוכים משתלבים? נוסע עצמונית? 

הדבר היחיד שמפריע לך זה שמד המהירות טיפה אופטימי מדי? 

למען השם, עזוב את הרכב בשקט.

אל תלך לכל מיני מוסכים שיתקנו לך סטייה מינורית במהירות.

אל תלך למוסכים ו/או מומחים מטעם עצמם שיחליטו שהם יודעים לסדר לך את הרכב, והדבר הבא שיקרה זה שההילוכים לא ישתלבו או המאוורר של הרדיאטור לא יכנס לפעולה. 

עזוב ת'אוטו בשקט! 

  • רעיון טוב! 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 7 שעות, discoTD5 כתב:

תשמע, 

הרכב שלך מניע? ההילוכים משתלבים? נוסע עצמונית? 

הדבר היחיד שמפריע לך זה שמד המהירות טיפה אופטימי מדי? 

למען השם, עזוב את הרכב בשקט.

אל תלך לכל מיני מוסכים שיתקנו לך סטייה מינורית במהירות.

אל תלך למוסכים ו/או מומחים מטעם עצמם שיחליטו שהם יודעים לסדר לך את הרכב, והדבר הבא שיקרה זה שההילוכים לא ישתלבו או המאוורר של הרדיאטור לא יכנס לפעולה. 

עזוב ת'אוטו בשקט! 

 

לא, לא, לא, ברור שלא. הבנת אותי לא נכון

 

למוסך אני רוצה ללכת כי הנורת בדוק מנוע שלי דולקת, שהלכתי ל3 מוסכים פה בכפר סבא כולם טענו שאין לי חיבור OBD (עדיין לי יצא לי ללכת לבדוק את מה שיאיר אמר)

חוץ מזה הבעיה היחידה שהייתה לרכב זה הגומיה של הציריה וכבר החלפתי אותה

 

על הקטע של המד מהירות אני שואל בעיקר לידע, אבל כן - אם זה היה ניתן ליכוונון פשוט יכול להיות שהייתי מנסה לשחק עם זה קצת, לא ללכת למוסך ולהגיד לו שיסדר את זה אבל.

לא מפריע לי, מסקרן אותי, אני יכול לעשות פחות 10 אחוז בראש ולדעת על איזה מהירות אני, זה לא באמת בעיה

 

ועד כמה שהבנתי גבע הם מומחים מטעם כולם?

פורסם

רוצה לדעת היכן שקע הדיאגנוסטיקה? שלח לי מס שלדה, ואמצא לך (בעזרת חבר) את המיקום שלו על פי היצרן.

יש סיכוי שהרכב שלו עם התקע הקודם.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לגבי הצ'ק אנג'ין - גש לגבע. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

אוקיי, אז הוייז טוען שהמרחק מהבית שלי לעבודה זה 15 קילו לכיוון, עכשיו חזרתי הביתה והוא עלה בדיוק 33.

לפי הוייז אמור להיות 30, אבל יכול להיות שהוייז מעגל למטה וזה היה בעצם 15.9 שזה בעצם 31.8?

 

עריכה: אה, וגם הכמה מטרים של החנייה.

 

בהזדמנות נבדוק בגוגל את המרחק ביתר דיוק

 

ומבדיקה נוספת נראה שהסטייה היא כ7/8 אחוז.

 

 

 

וזה השקע המדובר, בוודאות זה obd? ואם כן, 1 או 2?

ואגב מה הכפתור הזה שליד? נראה לי שראיתי בספר רכב שזה מצב גרירה? רפרפתי שוב ולא מצאתי..20210823_052629.thumb.jpg.bee820020a221b0923b530b40e46ad4f.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי Sparrow420
פורסם
לפני 54 דקות, Sparrow420 כתב:

וזה השקע המדובר, בוודאות זה obd? ואם כן, 1 או 2?

זה שקע סטנדרטי של obd2.

ד״ש למוסכים בכפר סבא 😉

  • מצחיק 1

יום טוב גם לך

פורסם

 

לפני 10 דקות, Igalz כתב:

זה שקע סטנדרטי של obd2.

ד״ש למוסכים בכפר סבא 😉

 

היה לי ברנו קליאו שנת 2000 כזה שקע, פיזית מתאם OBD2 מתחבר אבל אין תקשוקת. 

 

אולי הרכב שלו יוצר בשנת 2000, רק רשום דגם 2001. אכן מ 2001 OBDII חובה, אבל לך תדע ממתי בדיוק עברו אליו, אולי זה היה לפי שנה קלנדרית... ומה שיוצר בפועל בשנת 2000 עדיין לא חייב. 

 

 

 

פורסם
לפני שעה, Buki כתב:

 

 

היה לי ברנו קליאו שנת 2000 כזה שקע, פיזית מתאם OBD2 מתחבר אבל אין תקשוקת. 

 

אולי הרכב שלו יוצר בשנת 2000, רק רשום דגם 2001. אכן מ 2001 OBDII חובה, אבל לך תדע ממתי בדיוק עברו אליו, אולי זה היה לפי שנה קלנדרית... ומה שיוצר בפועל בשנת 2000 עדיין לא חייב. 

 

היה לי מצב כזה במגאן דיזל 2001, כי בדיזלים התקן התחיל לחייב שנתונים מאוחרים יותר. 

 

במבט קרוב יותר על הצילום של פות״ש רואים שפין 14 (canbus low) חסר, לכן כניראה שאתה צודק. מדובר ברכב שנת 2000 שבגלל שיטת הרישום העקומה בישראל נחשב פה 2001

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, ABSULUTT כתב:

ק''מ לא מעניין במודל הזה. גם השווי שלו בלחץ 3000 אלף שקל.

הרכב שווה 3 מיליון ש"ח(3000 אלפים) והוא נוסע בו לעבודה ומחפש שקע OBDII? 😉

לפני 3 שעות, Igalz כתב:

היה לי מצב כזה במגאן דיזל 2001, כי בדיזלים התקן התחיל לחייב שנתונים מאוחרים יותר. 

 

 מדובר ברכב שנת 2000 שבגלל שיטת הרישום העקומה בישראל נחשב פה 2001

להפך. רכב משנת הדגם 2001 שיוצר במחצית השניה (+/-) של שנת 2000. כפי שמקובל בעולפ נרשם לפי שנת הדגם של היצרן. שיטת הרישום הישראלית המוזרה של "עליה לכביש" הופיעה ב-2008, לפני זה גם בישראל נרשמה שנת הדגם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 33 דקות, sperial כתב:

רכב משנת הדגם 2001 שיוצר במחצית השניה (+/-) של שנת 2000

אנחנו לא יודעים אם תקן OBDII הפך חובה משנת דגם 2001 או משנה קלנדרית 2001 ואולי הייתה תקופת מעבר מסויימת,

והרכב המדובר בדיוק יוצר באתהה תקופה. 

 

 

פורסם

עוד יותר מורכב - לדגמים חדשים חובה מ-1.1.2000, לדגמים קיימים מ-1.1.2001. השאלה מתי פיג'ו ביצעו את השינוי בדגם הזה - לא מצאתי תשובה על כך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...