Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת גז לשברולט אורלנדו 1.4 בנזין טורבו 2014


elimalka
שימו לב! השרשור הזה בן 1115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

התעניינתי בהתקנת מערכת גז ברכב הנ"ל בחברת https://jgas-israel.com

 

לאחר בדיקה על פי רישיון הרכב  (קוד מנוע), נאמר לי שהמנוע מתאים.

עלות המערכת 5500 ש"ח (למשלמים בכ.א), לוקחים את הרכב מהבית, מקבלים חלופי ליום, עד שהרכב חוזר

מההתקנה. רישוי וכל מה שבפרצדורה כלול במחיר.

 

שאלתי בנוגע לשימון. נאמר לי שעד 25K שנתי אין צורך בהוספת שימון אוטו' וזאת ומאחר והמערכת יודעת מתי יש צורך

להזרים גם בנזין למערכת.

בכל אופן תוספת כזאת כרוכה בתשלום נוסף של 1500 ש"ח.

 

מה דעתכם? האם למישהו ניסיון עם החברה הנ"ל? או עם מערכת גז באופן כללי? מהמערכות של השנים האחרונות.

 

 

תודה,

אלי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש מערכת גז בשברולט מליבו כבר 3 שנים ואני מרוצה אבל זה מנוע אחר לגמרי, עדיין לא נתקלתי ברכב עם טורבו שנוסע על גז

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, viperoey17 כתב:

לי יש מערכת גז בשברולט מליבו כבר 3 שנים ואני מרוצה אבל זה מנוע אחר לגמרי, עדיין לא נתקלתי ברכב עם טורבו שנוסע על גז

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 

בוקר טוב,

 

האם מותקן אצלך גם מערכת שימון?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אין צורך
במערכות החדשות בניגוד לעבר מוזרם גם דלק בעומסים שונים מה שמונע את הנזקים שהיו נגרמים לשסתומים בעבר

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק מה שנאמר לי.

רק לא ברור לי אם כן מדוע לרכבים שנוסעים מעל ל 25K בשנה כן מתקינים מערכת שימון,

 

אם המערכת יודעת להזרים דלק כשיש צורך, אם כן מה זה משנה כמה הרכב נוסע.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, elimalka כתב:

בדיוק מה שנאמר לי.

רק לא ברור לי אם כן מדוע לרכבים שנוסעים מעל ל 25K בשנה כן מתקינים מערכת שימון,

 

אם המערכת יודעת להזרים דלק כשיש צורך, אם כן מה זה משנה כמה הרכב נוסע.

 

 

ברכבים רגישים הזרמת דלק לא תמיד מספיקה אלא מעכבת, וכדי שלא ילך מנוע בזמן האחריות שהמתקין נותן מוסיפים מערכת שימון.

 

המערכות הישנות גם ידעו להזרים בנזין (לא לפי עומס משתנה), רוב המתקינים לא ידעו להתעסק בזה והרבה משתמשים בזה היום כתירוץ שהמערכות מתקדמות וחסכוניות יותר.

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

דיברתי עם החברה שמתקינה, הוא אומר שהוא בעסק הזה כבר 15 שנה.

בכל אופן, רק עכשיו נודע לי שהם נותנים שנתיים אחריות על המערכת, וגם על המנוע. (חשבתי רק על המערכת).

זה בהחלט נותן יותר תחושה של ביטחון.

הוא אומר שאם הוא לא היה בטוח בהתאמה של הרכב לגז לא היה חושב להתקין לי כזאת.

 

בנוגע לשימון הוא אומר שזה יותר פונקציה של מרחקי נסיעה ולא ק"מ שנתי.

בדרך כלל מי שנוסע מעל 25K לרוב יש לו נסיעות ארוכות, ולכן במקרה כזה הם מתקינים את המערכת שימון.

(סל"ד גבוה יותר וכדומה).

כלומר אם אתה נוסע גם 40K בשנה אבל לרוב הנסיעות קצרות, אז אין צורך בתוספת מערכת השימון.

 

במידה ונגרם למנוע נזק עקב השימוש במערכת גז, האם ניתן לאבחן את הבעיה עקב מערכת הגז היא דבר ברור, או שאפשר לתלות אותו 

בעוד הרבה גורמים... ואז זה הרבה תלוי במי שעומד מאחרי תעודת האחריות.

 

האם יש דרך לבדוק את עמידות המנוע (שסתומים או מה שלא יהיה) למערכת הגז,

או שזה רק עניין של ניסיון של המתקינים. לא הצלחתי למצוא משהו ברשת.

 

תודה.

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, elimalka כתב:

בנוגע לשימון הוא אומר שזה יותר פונקציה של מרחקי נסיעה ולא ק"מ שנתי.

מרחק מודדים בק"מ.

 

בנוגע לאחריות תמיד תצטרך להוכיח איכשהו שהמנוע או חלק יקר בו "נגמר" רק בגלל מערכת הגז.

בד"כ, נתקלתי בכך שלמוסך שמטפל במנוע ברור שהתקלקל בגלל הגז, ולמוסך שמטפל בגז ברור שהתקלקל בגלל המוסך הראשון או סתם ככה כי הרכב לא אמין.

 

ניתן להסתמך על ניסיונם של מתקינים עם ניסיון וידע עשיר, על הלקוחות שלהם, ועל יצרן המערכת.

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, LPG כתב:

מרחק מודדים בק"מ.

 

בנוגע לאחריות תמיד תצטרך להוכיח איכשהו שהמנוע או חלק יקר בו "נגמר" רק בגלל מערכת הגז.

בד"כ, נתקלתי בכך שלמוסך שמטפל במנוע ברור שהתקלקל בגלל הגז, ולמוסך שמטפל בגז ברור שהתקלקל בגלל המוסך הראשון או סתם ככה כי הרכב לא אמין.

 

ניתן להסתמך על ניסיונם של מתקינים עם ניסיון וידע עשיר, על הלקוחות שלהם, ועל יצרן המערכת.

התכוונתי להגיד,

שהפונקציה של השימון תלויה באם מרחקי הנסיעה הם ארוכים או לא.

כלומר אם יש 2 רכבים שנוסעים 20K בשנה, כאשר אחד עושה את זה בדרך כלל בנסיעות קצרות,

נניח בתוך העיר, או ערים סמוכות,

ואחד בנסיעות בנסיעות ארוכות ת"א חיפה וכדומה.

האחרון יצטרך שימון.

זה מה שהבנתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי במנוע הזה 1.4 טורבו על גז (המנוע לא הזרקה ישירה!) כמה פעמים, נוסעות יופי, חסכוניות, לא מאבדות כוח. נסעתי באחת במשך שבוע. לא שמתי לב אם היו משמנות או לא. לא יודע לגבי זמן ממושך. מערכת פולנית Optima.

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שיש לו ניסיון עם המנוע הזה, מאחר ושאמרתי לו את דגם הרכב,

הוא מייד ידע להגיד לי את קודם דגם המנוע (אמר שיש קוד דגם מסויים שלא מתאים),

וגם אמר שהמנוע הזה מותקן ברכב אופל. (שכחתי את הדגם).

אכן אותו מנוע בדיוק מותקן ברכב אופל של גיסתי.

 

הפילטר שמן שהחלפתי בטיפול האחרון היה עם לוגו של אופל בכלל...

 

מה ההבדל בן מנוע עם הזרקה ישירה ללא ישירה? מבחינת אופן פעולת המנוע?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שיש להם ניסיו, הם מתקין גדול ויבואן.

ציינתי שהרכב לא הזרקה ישירה מפני שבמערכות גז שמתאימות להזרקה ישירה תמיד יש בנזין שמוזרק עם גז ביחד. לא כל כך רלוונטי אליך האמת. המערכות גם יקרות יותר.

 

יש בילבול בין טורבו להזרקה ישירה. לפעמים חושבים שהם תמיד ביחד.

עריכה אחרונה על ידי LPG
בילבול

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון לגבי ההתקנה.

אז ראשית החוויה הייתה די נעימה.

יום שישי בצהריים אספו את הרכב מהבית שלי, והביאו לי רכב חילופי. ההתקנה בוצעה במוסך המרכזי של JGAS בחיפה, אני מאזור המרכז.

יום ראשון בוצעה הההתקנה. ביום שני בבוקר עשו את הבדיקות עם מהנדס\מכון התקנים. מה שלא יהיה.

בצהריים הרכב כבר היה אצלי.

המערכת שהותקנה של חברת OVML איטליה.

התקנה נראת מקצועית ונקייה. האביזרים כגון המחשב מוקמו כך שלא מפריעים.

 

הנסיעה חלקה, לא מרגיש שום הבדל בין הנסיעה בנזין\גז.

מקווה שימשיך כך לעד :-)

 

על פי ההוראות יש למלא מיכל גז מלא וריקון מלא 3 פעמים,

(גם אם רוצים לבדוק את צריכת הגז, רק אחרי 3 מחזורים אלו).

 

האם עלות ליטר גז משתנה מתחנה לתחנה? או מחיר קבוע כמו הבנזין. אתמול תדלקתי ב 2.74 ש"ח לליטר. מחיר חלומי.....

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...