Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אם מניחים שהחיסון יותר בטוח מהמחלה עצמה, אף לא אומר לנו שכמה הוא יותר בטוח? 
כל תופעת לוואי של הטווח הארוך של המחלה יכולה להופיע גם בחיסון , אין שם ספק בזה ואין לנו שום ידע על זה בשלב זה.

 

אבל יש כמה שאלות פתוחות עדיין?

- החיסון פותח על בסיס הקורונה המקורית ומה שמסתובב בשוק זה אומיקרון,  לכן יתכן שיש תופעות לוואי טווח ארוך של הדלתא והם יתבטאו בחיסון אבל אין אותם באומיקרון. 

- לא כל הילדים הולכים להידבק,  במקרה הרע 30% מהילדים ידבקו באומיקרון, אבל 70% מהם יעברו את הגל בלי להידבק. 
זה לא נראה שכל הילדים הולכים להיות חולים באומיקרון.

- האם חיסון הילד בחלקיקי DNA של הוירוס המקורי מונעת ממנו להידבק באומיקרון? ומונעת ממנו תופעות לוואי טווח ארוך? 

לכן, בבחירה בין קבלת 100% חומר DNA לוריד של ילד קטן בלי לדעת מה הנזקים לטווח ארוך, לעומת סיכון של 30% לחלות באומיקרון מבלי לדעת מה הנזקים לטווח הארוך.  אני בכלל לא בטוח שהחיסון מנצח.
 

ואם אין סיכון כלל , אז למה לילדים נותנים מנה קטנה יותר ? 
הרי מלכתחילה פייזר נתנו למבוגרים 30 לעומת מודרנה שנתנו 100 , 

 

 

  • אהבתי 2
פורסם
לפני כשעה, פינדר כתב:

אני לא נכנס לחישובים סטטיסטים ולא להבדלים בין דלתא לאומיקרון, אבל להגיד שהסיכון לילדים הוא אפסי זו שטות של מתנגדי חיסונים.

מה יש לי לדבר עם רופאי ילדים? יש פה רופא בשרשור שמפיץ פניקה על לונג קוביד מספיק בשביל מדגם מייצג, וגם יודע להקדים את כל עולם הרפואה ביחס שלו לחיסונים. אתה בטוח שרופא ילדים בקהילה בהכרח מגיע עם גישה מדעית יותר? ועם יותר אינדיקציות שלא מבוססות על תחושות? בוא נהייה קצת סקפטיים.

 

חוץ מזה, "מתנגדי חיסונים" הפך להגדרה ריקה מתוכן, כמעט כמו "קומוניסטים" או "נאצים" בדיונים פוליטיים. זה סתם. דרך לשלול.

לא בטוח בכלל שכל מי שהתחסן בעצמו רוצה לחסן את הילדים שלו. די בטוח מאוד שבערך אף אחד לא רוצה לעשות עכשיו חיסון רביעי. ויש לזה הסברים שלא מגיעים ממחוזות ה"משתילים לכם צ'יפ יא sheeple". חלק מהם הופיעו כאן גם רק היום או אתמול. הפחד שלכם מכל מה שקשור לקורונה הוא קצת יותר סובייקטיבי לפעמים ממה שאתם חושבים.

 

  • אהבתי 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, farkash7 כתב:


למה אתה לא לוקח את זה בחשבון?
אם לא צריך לקחת את זה בחשבון למה צריך לבדוק חיסונים בכלל? בוא נזריק וננסה על האוכלוסיה ב"Live" אם יעיל הרווחנו לא יעיל ננסה להזריק משהו אחר. בשביל מה צריך קבוצות מדגם?
עכשיו תגיד לי "אבל יש לו אישור FDA". ברור. אישור חירום... למה זה מוגדר אישור חירום?
חלק מהתופעות שמדברים עליהם אצל ילדים נגרמות בגלל תגובת יתר של מערכת החיסון לאורך זמן. מי אמר לך שהחיסון לא יגרום לזה? מי אמר לך שהוא לא יגרום לזה במספרים גדולים יותר מהווירוס?
תקבל יותר ילדים עם PIMS אם תחסן מאשר אם לא תחסן.

*שוב אני מדבר על חיסון אצל ילדים לא מבוגרים.
 

לקחת לקיצון לא מוסיף לטענות שלך. החיסון כן נבדק. אתה לא קונה אותו אצל הדילר מתחת לבית. גם אישור חירום הוא אישור. ואומנם החלטת להחריג את הילדים אבל זה כן אותו חיסון שאושר כבר שלא בחירום למבוגרים.

לגבי החלק השני, זה כבר נוטה לכיוון הקונספירציות. אם אתה חושב שהחיסון מסוכן מהמחלה אז אפשר להפסיק את הדיון כבר כאן.

 

לפני 41 דקות, korola כתב:

גם אם מניחים שהחיסון יותר בטוח מהמחלה עצמה, אף לא אומר לנו שכמה הוא יותר בטוח? 
...

זה בדיוק ניהול הסיכונים שציינתי שכל אחד צריך לעשות לעצמו. אם אני חושב שהמחלה מסוכנת פי שלוש מהחיסון, וסיכויי ההדבקות של ילדיי הם מעל 50%, אז כנראה שעדיף לי לחסן. מי שחושב שהמחלה מסוכנת רק 10% יותר מהחיסון וסיכויי ההדבקה של ילדיו נמוכים, יבחר לא לחסן.

מה שמטריד אותי זה שרוב מי שאני רואה מסביב בכלל לא חושב במונחים כאלו. מבחינתם החיסון מסוכן, ואפילו לא עובר להם בראש האם המחלה מסוכנת יותר. מצד אחד מפחדים לחסן, מצד שני רוצים להעיף את הילדים מהבית, כשכל שבוע יש מאומתים חדשים בגן.

פורסם

לעניין ה"לא יודעים" מה ההשפעות ארוכות הטווח של הוירוס, הרי שמדובר בוירוס קורונה ואלה איתנו מקדמת דנא. כולנו נדבקנו ב4 וירוסי קורונה מוכרים כבר כמה וכמה פעמים במהלך החיים שלנו וזה מספר 5.

יודעים.

פורסם
לפני כשעה, farkash7 כתב:

אני מטיל ספק באבחנה.
אני מטיל ספק בחומרה שלה.

טוב אני אמסור להורים שפרקש מהפורום מטיל ספק.

אני מספיק שנים באינטרנט, בשביל לזהות מתי למישהו נגמרו הטיעונים והוא מקשקש.

להטיל ספק, בלי בסיס ובלי ידע זה קשקוש שאין טעם להתווכח איתו.

כל טוב לך ולספק שלך.

 

לפני 40 דקות, יבגניפ כתב:

מה יש לי לדבר עם רופאי ילדים? יש פה רופא בשרשור שמפיץ פניקה על לונג קוביד מספיק בשביל מדגם מייצג, וגם יודע להקדים את כל עולם הרפואה ביחס שלו לחיסונים. אתה בטוח שרופא ילדים בקהילה בהכרח מגיע עם גישה מדעית יותר? ועם יותר אינדיקציות שלא מבוססות על תחושות? בוא נהייה קצת סקפטיים.

 

חוץ מזה, "מתנגדי חיסונים" הפך להגדרה ריקה מתוכן, כמעט כמו "קומוניסטים" או "נאצים" בדיונים פוליטיים. זה סתם. דרך לשלול.

לא בטוח בכלל שכל מי שהתחסן בעצמו רוצה לחסן את הילדים שלו. די בטוח מאוד שבערך אף אחד לא רוצה לעשות עכשיו חיסון רביעי. ויש לזה הסברים שלא מגיעים ממחוזות ה"משתילים לכם צ'יפ יא sheeple". חלק מהם הופיעו כאן גם רק היום או אתמול. הפחד שלכם מכל מה שקשור לקורונה הוא קצת יותר סובייקטיבי לפעמים ממה שאתם חושבים.

 

רופא ילדים בקהילה פוגש עשרות או מאות ילדים שנדבקו, אז יש לו אינדיקציה לגבי תופעות לוואי של הקורונה.

אני לא מדבר על חיסון רביעי. מדבר על חיסון מול מחלה.

כנראה שגם בבי"ח לילדים שניידר מפיצים פאניקה:

image.png.254abe3b83684253b6857a81c4704bee.png

https://www.schneider.org.il/?CategoryID=1450&ArticleID=4675

 

לפני 44 דקות, יבגניפ כתב:

בוא נהייה קצת סקפטיים.

אני עוד באירופה הייתי סקפטי.

וברצינות, אם אתה מטיל ספק רק כדי להטיל ספק, אז כבר כתבתי לפרקש מה דעתי על זה.

 

לפני 6 דקות, omerkot כתב:

לעניין ה"לא יודעים" מה ההשפעות ארוכות הטווח של הוירוס, הרי שמדובר בוירוס קורונה ואלה איתנו מקדמת דנא. כולנו נדבקנו ב4 וירוסי קורונה מוכרים כבר כמה וכמה פעמים במהלך החיים שלנו וזה מספר 5.

יודעים.

זה לא אותו וירוס. זו אותה המשפחה וכולנו ראינו את ההבדלים בין קורונה "ישנה" לבין קוביד-19.

ואם אתה כ"כ בטוח ש"יודעים" מציע לך לכתוב מחקר מדעי, כי כל העולם מחכה להוכחה לזה.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 52 דקות, פינדר כתב:

טוב אני אמסור להורים שפרקש מהפורום מטיל ספק.

אם דיברנו על מתנגדי חיסונים, יש הורים שטוענים שאחרי חיסון משולש לילד סיכוי גבוה יותר להפוך לאוטיסט ובגלל זה לא עושים אותו.
יש גם הורים שמעידים שאחרי חיסון משולש הילד שלהם הפך לאוטיסט.
הורים טוענים הרבה דברים הרבה פעמים. הרבה פעמים גם הקשר סיבה ותוצאה שהם מציינים לא קרה ולא קשור למציאות.
להטיל ספק זה לא אומר שנגמרו למישהו הטיעונים, זה פשוט אומר שהוא מטיל ספק.
 

לפני 52 דקות, פינדר כתב:

כנראה שגם בבי"ח לילדים שניידר מפיצים פאניקה:

לא מפיץ פאניקה רק כותב אילו תופעות חווים ילדים לאחר קורונה לעיתים.
למשל אם אנחנו מדברים על רופאים ופאניקה ואתה מפנה לכתבה תועיל לקרוא אותה.
בPIMS למשל חולים בערך 1-1500, רובם מקבלים טיפול נוסף ובזה זה נגמר, אבל העיקר לצעוק PIMS. אם היו נכנסים לפאנקיה בכל פעם שכמה ילדים שחוטפים שפעת או כל ווירוס אחר מתדרדרים לPIMS היינו בסגר תמידי.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

פינדר, הקישור משניידר לא ככ מחזק את הטענה שלך. הוא מתחיל בהקדמה מרגיעה על המחלה אצל ילדים בכלליות ומסתיים בהסבר חסר מספרים על לונג קוביד. אה וגם מציין שרוב הסימפטומים עוברים.

 

מה רואים רוםאי משפחה ומספרים על הדרך זה אנקדוטה. לא יותר.

 

הטלת הספק היא לא בשם הטלת הספק. היא בשם הרצון הכללי לשחרר מהפניקה שממשיכה להנחות אותכם ולצערי חלקית גם את מקבלי ההחלטות. 

 

אם אתה לא יכול להבין למה יש הורים שמפחדים לחסן ילד בחיסון שאושר באישור חירום ומאז התגלו עוד מגבלות בו - זכותך. ההתייחסות הגורפת למתנגדי חיסונים מגעילה ומתחילה להשמע יותר ויותר כמו כל חלוקה דיכוטומית שיש בעולם. זה הכל.

  • אהבתי 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעתיים, A_lex כתב:

סלואורייד, אתה דוחף משהו לא קשור. אנחנו מדברים על להתחסן ואתה מדבר על בידודים

אין לי בעיה עם חיסון לילדים כל עוד זה מאושר ע"י fda באישור רגיל וזה ניתן לפי הוראות החברה שמייצרת את החיסון ולא לפי ניסויים כמו בואו נתן זריקה כל רבעון ונראה מה יקרה.

חיסונים ובידודים קשורים אחד בשני, לפחות כרגע. ילד לא מחוסן שנחשף למאומת נכנס לבידוד על המקום, גם אם הוא לא חיובי בבדיקה. זה סוג של עונש לילד על כלום, הרי עכשיו מדברים על ביטול בידודים לכולם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

לילדים? יש סיכוי כזה.

ילדים זה לא מבוגרים. לא מבחינת הסיכון מהמחלה ולא מבחינה גופנית.
בגוף של ילדים עדיין מתרחשים שלל תהליכים שלא מתרחשים אצל מבוגרים או מתרחשים אבל פגיעה בהם אצל ילדים יכולה להיות עם משמעויות חמורות.
מבחינתי כהורה אני עושה ניהול סיכונים פשוט - מצד אחד עדיין אין מספיק מידע על ההשפעות של החיסון אצל ילדים בטח בטווח ארוך מצד שני המחלה לא מסכנת ילדים. 

זה השיקול שלי ושכל אחד יעשה את השיקול שלו.

תחליף "ילדים" ב"אנשים" והרי לך המניפסט של מתנגדי החיסונים בחודשים הראשונים אחרי החיסון (וגם עכשיו?)

פורסם (נערך)

לגבי בטיחות החיסון בילדים - הנה קישור למאמר ב-MMWR, שהוא שבועון חשוב באפידמיולוגיה. כשמנפים כמה שורות לא רלוונטיות היו, מתוך 8.7 מיליון חיסוני ילדים 11 מקרי מיוקרדיטיס  5 מקרי פרכוס שלא אצל ילדים שמוכרים כסובלים מפרכוסים, ועוד איזה תופעות נדירות. משהו טיפה מוזר בדיווח שכמה תוצאות תקינות נכנסו לטבלה של תופעות לוואי חמורות.

 

לגבי הבטיחות במבוגרים יש הרבה מידע, המאמר החשוב ביותר פורסם על ידי כללית שבו הראו שנזקי הנגיף נפוצים וקשים משמעותית מאלה של החיסון. ספציפית, לגבי מיוקרדיטיס, יש מחקרים של משרד הבריאות  ושל כללית/ביילינסון שמכניסים את הנושא לפרופורציות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא ברור למה לא לבטל כבר מעכשיו. יחד עם תו ירוק

 

בממשלה סיכמו: הבידודים במערכת החינוך יבוטלו בחמישי הבא

ראש הממשלה בנט, שרת החינוך שאשא ביטון ושר הבריאות הורוביץ סיכמו כי החל מעוד שבוע בדיוק - תלמידים שנחשפו למאומתים לקורונה לא יידרשו עוד להיכנס לבידוד. על פי המתווה החדש, כל התלמידים יעברו שתי בדיקות קורונה בשבוע - האחת ביום ראשון והשנייה ביום רביעי

https://www.ynet.co.il/news/article/hkcr11bwak

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כנראה ה-R יורד מהר מדי, צריך להאריך לו את הזנב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 דקות, פינדר כתב:

יש לך ילדים במע' החינוך?

לא, יש לי אנשים בעבודה שמבודדים עם הילדים שלהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...