Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, קצת מבואס ועכשיו אסביר למה

לפני כחודש וחצי עמדתי בפקק עם הלקסוס שלי CT200h בכביש 4 ופתאום הרגשתי מכה מאחור, יצאתי וראיתי בחור שלא שאמר שדוושת הגז נתקעה לו, הרכב הפוגע שברולט אבאו 2005-6 כזה

ירדנו לשוליים להעברת פרטים, הבחור לא ידע כל כך עברים אלא רק רוסית, ביקש ״לא ביטוח נסגור ככה״

לאחר בדיקה החלטתי לפנות ללקסוס פתח תקווה

עלות תיקון כ6000-7000 וכמו שהבחור ביקש פניתי אליו

הבין שהמחיר יקר ואמר לי תפעיל ביטוח

קיבלתי שיחת טלפון מחברת הביטוח שלבחור הפוגע אין כלל ביטוח למעט ביטוח חובה ועל כך אני צריך לתבוע את הפוליסה שלי, של עצמי, לספוג את הפרמיה שתעלה את ההשתתפות העצמית.

חברת ביטוח אמרו לי לגשת לתבוע אותו(לא הם אמורים לעשות את זה? לא הבנתי למה אני משלם להם כל החיים!) 

אני כבר כמה ימים מנסה להתקשר לבחור והוא מסנן אותי, שניסיתי מפלאפון אחר אישה ענתה לי ואמרה שהיא לא מבינה עברית

מה עושים?! חייב עזרה בבקשה, מעצבן ומטריף אותי! 

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם

שלום,
לא הבנתי - הפעלת את הביטוח שלך, שילמת השתתפות ועכשיו אתה צריך גם בעצמך לתבוע את הפוגע?
או שהציעו לך לתבוע ישירות כדי לחסוך השתתפות עצמית + הפסד הנחה ב 3 השנים הבאות?
במקרה הזה הייתי סופג את ההפסד ומגלגל על חברת הביטוח את ההתעסקות הזאת, כי יכול להיות שאת הכסף ניתן לראות רק דרך הוצאה לפועל בתשלומים, במשך הרבה שנים. בביטוח מקיף יש לך סעיפים של הגנה משפטית, שהם יתבעו, אתה רק צריך למסור את פרטי הפוגע.
אין מה לעשות - צריך גם מזל עם מי לעשות תאונה. ..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עדיף לך להפעיל את הביטוח שלך.

לתבוע את הפוגע יכול לקחת הרבה זמן, ואם אין לו את הסכום לשלם לך תסתבך עם הפעלה של הוצאה לפועל - שוב הרבה זמן.

 

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

איזה אכזבה, אני פשוט תובע את המקיף כאילו עשיתי רוורס לחומה או משהו

אבל טוב לדעת שלא כדאי לי להגיש תביעה נגדו, חשבתי אולי לפנות לתביעות קטנות

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם

כדאי או לא כדאי - זה בסימן שאלה.
מצד אחד כדאי לתבוע ישירות את הפוגע, מצד שני לא ברור מתי תראה את הכסף.

אם תחליט לתבוע, אתה חייב להזמין שמאי רכב מוסמך ולהכניס את השכר שלו לתוך התביעה ( אשר מתבססת על הדוח שלו ).




toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בסופו של דבר זה תלוי בסבלנות וביכולת הספיגה שלך. אתה יכול לתקן את הרכב על חשבונך ואז לתבוע אותו. התהליך המשפטי יארך כמה חודשים, ואז, אולי תקבל את כספך ואולי לא. או שתבע את הביטוח שלך, ואז תתבע את הבחור רק על ההשתתףות העצמית וה.ה.ת.

 

דרך אגב, אם התיקון עולה כ-6000 ש"ח כנראה שכדאיות תביעת הביטוח שלך גבולית. אתה צריך לסכם את ההשתתפות העצמית שלך ואת אבדן הה"ת. אם הם מתקרבים למחיר התיקון הרי שהכתם על העבר הביטוחי שלך (שעלול לגרום קושי בביטוח בעתיד אם תגיש תביעה נוספת בשנתיים - שלוש הקרובות) גם הוא שווה משהו. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ב 6000 ש"ח כנראה שלא הייתי תובע את המקיף שלי אלא תובע בתביעות קטנות ישירות את הפוגע. אתה יכול לתבוע את המקיף שלך, ואז לתבוע השתתפות עצמית ועליית פרמיה מהנפגע, אבל אם זה סכום דומה מה הטעם?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

פורסם

זו בדיוק הנקודה שלי. לא הייתי מכתים את הרקורד הביטוחי בשביל 1000-2000 ש"ח. עדיף לספוג את התיקון, לתבוע בתביעות קטנות וכל שקל שיכנס יהיה ברכה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חשוב להדגיש שזה אחרי שהרכב כבר יצא מלקסוס, הרכב תוקן, בכל זאת לא הייתה ברירה והפעלתי את הביטוח שלי את המקיף

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם

@Morningstar אני מכיר את לקסוס רק מהסמל באחורי הרכב. אבל לא מדובר ברכב כל כך נפוץ שאפשר למצוא הרבה חלקים בפירוקיות. 

 

מכל מקום - לפני הרבה שנים מישהו פגע מאחור בקורולה אושריקו שלי. לקחתי את הרכב ל"כלל וסע" (מישהו וכר את זה?) והשמאי קבע נזק של 3000 ש"ח. המשכתי למוסך טויוטה שבה טיפלתי ברכב באותו זמן (היה בערך בן 4) ובעל המוסך התחיל להתגלגל מצחוק. השמאי קבע שימוש בחלקים תחליפיים, אלא שלא היו כאלה בנמצא. דרך אגב, בסופו של דבר השמאי ביקר את הרכב במוסך לפחות עוד 3 פעמים, והתיקון הסתכם בלמעלה מ-10 אש"ח. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ממש לא, שום כלום, טמבון ועבודה בלבד, לא תיקון, החליפו טמבון 

המצלמה יושבת בדלת תא מטען מתחת לידית פתיחה, לא קרובה

חיישנים גם ללא פגיעה כלל

התאונה הייתה כלום, ממש שולי, אבל הבעיה שהקליפס והתומך שיושב בין הטמבון לגוף ברכב נשבר 

שוב, בגלל שכבר הכנסתי את הרכב ללקסוס ובידיעה שגם ככה אני תובע את הביטוח של הפוגע אז אמרתי יאללה תחליפו לי טמבון

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם

גם אחרי שתבעת את הביטוח שלך, אתה יכול עדיין לתבוע את נזקיך מהפוגע.

כולל את עליית הפרמיה המשוערת כל פני שלוש השנים הקרובות.

 

כל מה שתצליח להוציא ממנו, תהיה ברכה.

אין לך מה להפסיד. (למעט חצי יום עבודה בבית המשפט).

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אז אני תובע בתביעות קטנות?

עדיף לעשות את זה מכוון או לפנות למישהו?

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

×
×
  • תוכן חדש...